Първите симптоми се появиха в движение колата от нормален режим на движение изведнъж полудя . Колата заглъхна и и паднаха оборотите . Издърпаха ме на запален двигател до софия като без да подавам газ държи 900 оборота . На следващата сутрин вече съм в сервиза , смених свещи дистрибуторна капачка и палец - уви не е това . Тествахме ебнзинова помпа казаха че не е . Ангренажният ремък е добре , компресията е 13 на всички цилиндри (Голф 3 1995 година 1.4 мониинжекция) . След диагностика казаха че проблема е в датчик на хол и няква дюза но след като ги заменихме проблема си остана . Тествана е с нов компютър и нова помпа и продължава да не пали .
При замерване на някаква искра на запалване нормалният диапазон е от +5 до -5 ,., а колата от4ита само от 0 до +5 . Хората от сервиза се откаха даже викали колеги и от други сервизи - ефекта е същият . Ако на някой му се е случвало или ако някой може да ме посъветва нещо ще бъда благодарен
Странен проблем
Re: Странен проблем
Първият симптом бе заглъхването . На сутринта не можах а запаля и ме теглиха до сервиз , колата пали но работи на 1 цилиндър по думите на работниците в сервиза и работи не повече от десетина секунди и гасне
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Странен проблем
Човече, ако си сменил всичко това по автомобила си, и пак не е в ред, остава само да си налял някакъв говнян бензин. Има ли газ колата, да не смесва горивата?
Re: Странен проблем
Не колата няма газ а и не вярват да е от бензина защото тестваха с външна бензинова помпа с техен си бензин а и заредих на лукойл незнаят какво и е и от седмица я гледат и се чудят
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Странен проблем
bobocamaro написа:Човече, ако си сменил всичко това по автомобила си, и пак не е в ред, остава само да си налял някакъв говнян бензин. Има ли газ колата, да не смесва горивата?
Колегата е прав, вземи една метална туби и иди до някой бензиностанция налей 10 литра 98 и пробвай дано да запали, и без това ти е най-евтината ивенстиция, дано помогне!
Другото което може да е, погледни някой кабел по токовете и свещите да не прави мизерия!
Re: Странен проблем
Свещите са сменени , в сервиза са пробвали с друг бензин и друга помпа външна и пак не станало ,., но щом казвате ще пробвам и така само трябва да поизточа резервоара щото си е почти до горе
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Странен проблем
ivmart написа:Свещите са сменени , в сервиза са пробвали с друг бензин и друга помпа външна и пак не станало горе
Това го видя с очите си, или така ти казаха? Не им вярвам, че ще се вдигнат до OMV за свеж бензин, и после ще накиснат помпа в кофа.
Да повторя: при всичко което си подменил остава свръх идиотски проблем, кабелен по инсталацията или зъб прескочил на ангренажа...но пак някак си ще работи.
Молба: обезателно сподели решението на проблема си!
Re: Странен проблем
Свещите ги смениха пред очите ми както капачката и палеца и кабелите за свещите
не присъствах на останалите операции все пак трябва да се работи
Задължително ще съобщя решението на проблема
не присъствах на останалите операции все пак трябва да се работи
Задължително ще съобщя решението на проблема
Re: Странен проблем
Ще ги проверя тия работи и ще пиша като има резултат
Горивен филтър не съм го гледал аз , като цяло последната му смяна бе преди около 5000 км може и 6000 да са заедно с маслото
Горивен филтър не съм го гледал аз , като цяло последната му смяна бе преди около 5000 км може и 6000 да са заедно с маслото
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен проблем
имам абсолютно същите главоболия с 1.8 моно АБС и съм се видял в чудо!
колата работи като разлютена фуражомелка, на 1, на 3 на 2 цилиндъра-колкото закачи. 400-500 оборота. сякаш няма цилиндър. реагира на откачане на всеки кабел->ерго всички цилиндри някак работят. киха зверски и при почерпване през моното (презумпция за малко гориво) гасне веднага. при откачане на маркуча на сервото (презумпция за много гориво) не променя работа. при откачане на буксата на дюзата-пали и киха няколко сек. без дюза->ерго, горивото все пак е много.
регулатора е читав, дюзата и регулатора с все капак са сменяни. горивна помпа е нова. ремък-на белези. делко-изрядно.
колата се държи сякаш превъртял ремък.
след известна играчка с буксата на дюзата включи/изключи за да намаля някак бензина и да я накарам да бачка поне на 400-500 оборота изведнъж-бръмммм...
. обаче се оказа че е била с вода и беше станала на кубче лед. оставих я да поработи за да размръзне поне малко и я угасих, за да не прегрее, защото няма циркулация от леда. после запали, угасна и пак същата история...
сегашната ми теория е че има избила гарнитура на главата и влиза вода и гаси цилиндрите. понеже като запали беше все още замръзнала-само това се е променило между първия и втория опити. свещите бяха: 4ти-суха и черна (нормално за студена работа) 2 и 3 мокри, но някак не мирише силно на бензин-по измита миризма е... 1ви-средно мокър, но някак на капчици-много странно...
източих водата от блока през помпата-беше размръзнала, откачих всички съединения с блок и колектор и опитах да я запаля пак, с идеята че няма вече вода-не пожела повече.играта с буксата не доведе до нищо ново...
аз съм на фаза компютър-само това не съм сменял, но мисля че има голям шанс да не е от него...
ще следя темата с огромен интерес-такова чудо досега не ми се беше случвало...

колата работи като разлютена фуражомелка, на 1, на 3 на 2 цилиндъра-колкото закачи. 400-500 оборота. сякаш няма цилиндър. реагира на откачане на всеки кабел->ерго всички цилиндри някак работят. киха зверски и при почерпване през моното (презумпция за малко гориво) гасне веднага. при откачане на маркуча на сервото (презумпция за много гориво) не променя работа. при откачане на буксата на дюзата-пали и киха няколко сек. без дюза->ерго, горивото все пак е много.
регулатора е читав, дюзата и регулатора с все капак са сменяни. горивна помпа е нова. ремък-на белези. делко-изрядно.
колата се държи сякаш превъртял ремък.
след известна играчка с буксата на дюзата включи/изключи за да намаля някак бензина и да я накарам да бачка поне на 400-500 оборота изведнъж-бръмммм...


сегашната ми теория е че има избила гарнитура на главата и влиза вода и гаси цилиндрите. понеже като запали беше все още замръзнала-само това се е променило между първия и втория опити. свещите бяха: 4ти-суха и черна (нормално за студена работа) 2 и 3 мокри, но някак не мирише силно на бензин-по измита миризма е... 1ви-средно мокър, но някак на капчици-много странно...
източих водата от блока през помпата-беше размръзнала, откачих всички съединения с блок и колектор и опитах да я запаля пак, с идеята че няма вече вода-не пожела повече.играта с буксата не доведе до нищо ново...
аз съм на фаза компютър-само това не съм сменял, но мисля че има голям шанс да не е от него...
ще следя темата с огромен интерес-такова чудо досега не ми се беше случвало...




Re: Странен проблем
Ами и двамата сме на тоя хал само че моята е моноинжекция и има по малко простотии под капака ако разбера нещо веднага споменавам дано помогне
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странен проблем
колата не е моя-на приятел е. 1.8 моно си е практически, като управление еднакво с 1.4 моно. така че сме на един и същи чеп...
Re: Странен проблем
Ами успех пожелавам на този на който е другата кола и ако имам инфо веднага ще пиша
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Странен проблем
Бобината с комутатора на Голфа проверени ли са?
Re: Странен проблем
Казаха че са добре днес и утре съм и дал почивка и осигурих транспорта от единият сервиз към другият
Аз все си мисля че проблема ще е някое сговнясало кабелче или нещо много дребно ама ще видим кво ще стане
Аз все си мисля че проблема ще е някое сговнясало кабелче или нещо много дребно ама ще видим кво ще стане
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта