имам проблем със компресиятя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
_NBG_
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 16 юли 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла Слатина

имам проблем със компресиятя

Мнениеот _NBG_ » Вто 18 юли 2006 13:29


какво може да е станало на голф 2 та като се бута на 2 скорост все едно няма никаква компресия, но нито гори масло и си върви много ако имате някакво мнения моля споделете. А дали от някаде не изпуска компресия




Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Вто 18 юли 2006 14:01


Един въпрос от мен... зашо не ходиш да ти замерят компресията?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

компресия

Мнениеот IvoG » Чет 20 юли 2006 14:17


Споко на мен на по глям баир като я спра на първа и я бутна леко си хълца и аз се плаша че няма компресия. Ама и при мен колата не харчи масло върви много добре за параметрите си, разхода съм супер доволен и за това да ти кажа спрях да се притеснявам дърпам ръчната и така. Между другото го забелязах след като си смених гумичките на клапаните преди или не ми се е случвало ама не знам да ли има някаква връзка. Знам че в хидравличните повдигачи има компресия която се изпуска след като я изгасиш ама :?:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 20 юли 2006 14:25


Ами нормално е. Ако мислите, че м/у 11 и 9 атмосфери ще има кой знае каква голяма разлика в задържането на наклон, лъжете се. :roll:
То дизела изпуска (при голям наклон), а при него колкото и да е скапан, все ще е над 18-20 атмосфери, пък какво остава за бензинов двигател.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

компресия

Мнениеот IvoG » Чет 20 юли 2006 15:34


ACCELERATOR написа:Ами нормално е. Ако мислите, че м/у 11 и 9 атмосфери ще има кой знае каква голяма разлика в задържането на наклон, лъжете се. :roll:
То дизела изпуска (при голям наклон), а при него колкото и да е скапан, все ще е над 18-20 атмосфери, пък какво остава за бензинов двигател.

Да бе сигурно си прав ама поне при мен го сравнявам с един голф 3 1.8 при него изпуска на втора така както на мен на първа. Не е болка за умиране да няма други проблеми :P


Потребителски аватар
_NBG_
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 16 юли 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла Слатина

Мнениеот _NBG_ » Чет 20 юли 2006 15:52


абе при мин е болка защтото участвам в састезания и ми трябва компресия


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 20 юли 2006 16:05


прати някой да донесе 2 кофи компресия-сипваш и си готов за състезанията...mhihi
мери и ако има-има ако не-мотора на двора и вероятно гумички на буталата... :twisted:


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Чет 20 юли 2006 16:10


кви гумички да не би да искаше да кажеш сегменти ?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 20 юли 2006 16:13


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
_NBG_
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 16 юли 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла Слатина

Мнениеот _NBG_ » Чет 20 юли 2006 17:23


8)

Последна промяна от _NBG_ на Пет 21 юли 2006 10:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 20 юли 2006 18:32


_NBG_ написа:открих проблема е в клапаните като дам гас и дърпат на ватре от гарнето

Абе виждам че си от Бяла Слатина. Баба ми е от Кнежа и ходя много често там. Я кажи подробности по тия клапани кво си пипал за да се получи така. Къв е двигателя.


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Чет 20 юли 2006 23:15


Знам че в хидравличните повдигачи има компресия която се изпуска след като я изгасиш

Ето за това значи прехълцвали на баир колите :oops: :roll:


Потребителски аватар
_NBG_
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 16 юли 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла Слатина

Мнениеот _NBG_ » Пет 21 юли 2006 10:28


не бе никакви клапани не дарпат на ватре това един преятел го е написал да се избазика но вече сам сменил паролата да неможе да пише от мое име


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Пет 21 юли 2006 21:04


Ееееее, защо изтри горния пост, никой не успя да го сложи при бисерите от форума :roll: :cry:
Да ти имам компетентните приятели :wink:
в хидравличните повдигачи има компресия която се изпуска след като я изгасиш


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 26 юли 2006 17:48


LD написа:Ееееее, защо изтри горния пост, никой не успя да го сложи при бисерите от форума :roll: :cry:
Да ти имам компетентните приятели :wink:
в хидравличните повдигачи има компресия която се изпуска след като я изгасиш

хаха така се получават бисерите :) това съм го чул от некомпетентен човек, и технически не знам дали е така. Но знам със сигурност че хидравличните повдигачи бавно се пълнят с масло и съответно бавно се изпразват. Съответно като я изгасиш започва процес на изпускане на масло от повдигачите. Примерно при смяна гумички на клапаните когато няма грам масло в тях ти трябват около 4 км за да спрат да чукат. Не знам обаче дали има връзка с компресията това трябва майстор да го каже :)
Айде да не кажа още някой бисер :P



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], TheEx0rcist и 84 госта