пичове къв карборатор да си сложа тоя пиербург вече го санувам
няма смукач нема душа и харчи като татра
г2 карборатор
- gogo_golf(gg)
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 25 дек 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KeiHin 26-30 DC
А харченето е от тежък крак, казва колегата AntovMS

А харченето е от тежък крак, казва колегата AntovMS

Последна промяна от Tinko на Пон 14 апр 2008 23:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
Re: г2 карборатор
gogo_golf(gg) написа:пичове къв карборатор да си сложа тоя пиербург вече го санувам
няма смукач нема душа и харчи като татра
Колега,аз моя го смених със :
Карбуратор Кейхин,смъкнат от Ауди80 + всмукателен
колектор+тампон+вакум регулатор (зелената топка) + жило за смукача.
Може да метнеш едно око на първия пост в темата

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
caro написа:Аз съм с карбуратор ВАЗ 2106 - всичко е механично колкото настъпваш толква върви .Разход 6.5-10 колата е направо РАКЕТА ,а Миро с неговия KEIHIN мога да го бия и на горене и на вървене.
Абре ти зарежи тая работа. Я да иде да го пипне люси кеихина да видим крайния резултат след това.
Не случайно КейХин са дори в момента номер 1 за карбове.

- golf_sport_team
- Мнения: 165
- Регистриран на: Сря 10 окт 2007 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
vit_autosofia написа:caro написа:Tinko в последните 10 години почти няма автомобили с карбуратор ,а ти ми говориш че KEIHIN са номер 1 в момента.
И аз го твърдя.Помъчи се да ме убедиш в обратното.
След като мечката опитала меда вече не иска да яде трева!
Аз съм с Keihin и то от доста време, не случайно VW произведени за Швейцария са оборудвани с такъв карбуратор.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vit_autosofia написа:caro написа:Tinko в последните 10 години почти няма автомобили с карбуратор ,а ти ми говориш че KEIHIN са номер 1 в момента.
И аз го твърдя.Помъчи се да ме убедиш в обратното.

KeiHin
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Ами ако караш колкото за, ще си зададеш сам въпроса защо ти караш на бензин!
А и защото това е карбуратор в който има само една мембрана и тя е на ускорителната помпа а и карам на бензин когато искам без да се чудя защо това защо онова просто минавам на бензин и откача колата, питай Bomber как е колата ми на бензин с keihin и как е на газ.
А и защото това е карбуратор в който има само една мембрана и тя е на ускорителната помпа а и карам на бензин когато искам без да се чудя защо това защо онова просто минавам на бензин и откача колата, питай Bomber как е колата ми на бензин с keihin и как е на газ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта