Загуба на антифриз Golf mk2 1.6 EZ
Загуба на антифриз Golf mk2 1.6 EZ
Здравейте, колеги. Купих си едно голфче..., още в началото видях, че зад педалите беше мокро и предните стелки също бяха влажни. Голфа имаше в разширителния съд антифриз. Бях го оставил за около месец в един гараж и коагто го отворих онтово миришеше на влага в купето и беше мокро на по-горе споменатите места. Антифриз в разширителния съд нямаше. Предполагам, че е казанчето на парното, но когато пусна парното не се запотяват стъклата и не излиза пара, възможно ли е въпреки това да е казанчето или как да си обясня загубата на антифриз и влагата в колата?
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Загуба на антифриз Golf mk2 1.6 EZ
Ако е антифриз течноста ще е мазна.Ако е мазно най вероятно идва от радиаторчето на парното.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Загуба на антифриз Golf mk2 1.6 EZ
Няма от какво друго да е,радиаторчето ти е за смяна!
Re: Загуба на антифриз Golf mk2 1.6 EZ
Сега имам време и се заех със смяната на радиаторчето, но забелязах, че едната от 3-те шпилки, които гледат към двигателя е силно ръждясала и няма резба по нея, а самата й гайка все едно я няма (шанс да се отвие - нулев). Искам да ви попитам ако я отрежа с малко ъглошлайфче ще има ли приблем после и дали тези шпилки са от самия радиатор или от пластмасовия корпус (за да знам като си купя нов радиатор дали ще ги има шпилките?
Поздрави!
Поздрави!
Re: Загуба на антифриз Golf mk2 1.6 EZ
Здравей, колега! Шпилките държат целия корпус, който съдържа радиаторчето, клапите и моторчето. Ако шпилката, която ти създава проблеми е тази, която държи частта от корпуса с моторчето(дясната), то тогава има вариант да разцепиш корпуса на съставни части без да го вадиш и да свалиш само частта с радиаторчето и клапите(тя също се цепи на 2). Операцията е много неприятна и е на ръба на възможното. Затова моят съвет е да режеш и после да измислиш друга шпилка, няма да е трудно да се изфабрикува. Дори си мисля, че няма да е голям проблем и с 2 шпилки.
PS Такава операция на голф4е съм павил последно преди повече от година, така че моля да ме извиниш ако съм допуснал неточности. Успех!

PS Такава операция на голф4е съм павил последно преди повече от година, така че моля да ме извиниш ако съм допуснал неточности. Успех!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта