


След последните ремонти пали трудно на бензин
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След последните ремонти пали трудно на бензин
Колата е Голф 2, 89 г, 1.6, EZ.
Така , при мен продължават да си стоят проблемите та даже и се
увеличават. Това е вече 4 седмица по майстори и никакъв ефект.
Та значи , след последните ремонти:
1. Сменено делко с Bosch (2 ръка)
2. Тампон на карбуратора (чисто нов)
До сега само като завъртя ключа без да подавам газ колата палеше от раз (без значение дали е на газ или на бензин , дали е лято или зима).Абсолютно всеки път палеше от раз. Сега трябва да въртя 3-4 секунди и чак тогава (и то не всеки път). Да не говорим ,че след като се запали колата, ми държи 400-500 оборота и и след като подам 1-2 газ и качва до към 850-900 оборота. Да не говорим , че вече и автоматичният смукач не се включва, което е доста странно, при положение , че до сега само с паленето и и колата заспиваше на 1200-1500 оборота.Още по странното е , че тази сутрин след като запалих колата и ми светна лампата за акумулатора и така си седи. Подадох 1-2 газ и изгасна.От както я карам около 3 години, не съм имал никакви ядове, светещи лампи по табото и т.н Какво вече става, не знам.
Пичове помагайте, защото съм издал купища пари(а те вече свършиха), какво ли не смених и колата става все по зле и зле.
Така , при мен продължават да си стоят проблемите та даже и се
увеличават. Това е вече 4 седмица по майстори и никакъв ефект.
Та значи , след последните ремонти:
1. Сменено делко с Bosch (2 ръка)
2. Тампон на карбуратора (чисто нов)
До сега само като завъртя ключа без да подавам газ колата палеше от раз (без значение дали е на газ или на бензин , дали е лято или зима).Абсолютно всеки път палеше от раз. Сега трябва да въртя 3-4 секунди и чак тогава (и то не всеки път). Да не говорим ,че след като се запали колата, ми държи 400-500 оборота и и след като подам 1-2 газ и качва до към 850-900 оборота. Да не говорим , че вече и автоматичният смукач не се включва, което е доста странно, при положение , че до сега само с паленето и и колата заспиваше на 1200-1500 оборота.Още по странното е , че тази сутрин след като запалих колата и ми светна лампата за акумулатора и така си седи. Подадох 1-2 газ и изгасна.От както я карам около 3 години, не съм имал никакви ядове, светещи лампи по табото и т.н Какво вече става, не знам.
Пичове помагайте, защото съм издал купища пари(а те вече свършиха), какво ли не смених и колата става все по зле и зле.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vit_autosofia написа:4oroi4o написа:майсторчето дето ти ги е сменяло тези неща е прецакало нещо.
Какво по точно според теб
А , тука ще стане интерсно

Значи на мен ми трябва логично обяснение "ЗАЩО СЕ ПРЕЦАКАХА
ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ НЕЩА, И ТО ПО СКОРО ЗАПАЛВАНЕТО?", а не дай да
ги изпосменим тия 10 неща за около 1000 лв. и тогава ще видим.
То от гледане смисъл голем няма.Най-лесното е да се сменя, ама
мислите ли , че ако имах толкова пари щях да се занимавам. Щях да
си взема една колица на изплащане за 5 г и щях да бъда щастлив...
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: След последните ремонти пали трудно на бензин
kingbullet написа:Колата е Голф 2, 89 г, 1.6, EZ.
Така , при мен продължават да си стоят проблемите та даже и се
увеличават. Това е вече 4 седмица по майстори и никакъв ефект.
Та значи , след последните ремонти:
1. Сменено делко с Bosch (2 ръка)
2. Тампон на карбуратора (чисто нов)
До сега само като завъртя ключа без да подавам газ колата палеше от раз (без значение дали е на газ или на бензин , дали е лято или зима).Абсолютно всеки път палеше от раз. Сега трябва да въртя 3-4 секунди и чак тогава (и то не всеки път). Да не говорим ,че след като се запали колата, ми държи 400-500 оборота и и след като подам 1-2 газ и качва до към 850-900 оборота. Да не говорим , че вече и автоматичният смукач не се включва, което е доста странно, при положение , че до сега само с паленето и и колата заспиваше на 1200-1500 оборота.Още по странното е , че тази сутрин след като запалих колата и ми светна лампата за акумулатора и така си седи. Подадох 1-2 газ и изгасна.От както я карам около 3 години, не съм имал никакви ядове, светещи лампи по табото и т.н Какво вече става, не знам.
Пичове помагайте, защото съм издал купища пари(а те вече свършиха), какво ли не смених и колата става все по зле и зле.
Всичко опира до сваляне на карбуратора и съответно реглаж на автоматичен смукач дросел и т.н.Който ми каже че може да регулира карбуратор на колата е нема да му повервам.
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
И от това зависи и запалването ли? Тоест ако се извърши такава
манипулация, ше ли ми пали колата от ряз или пак ще се чуди кога
да запали от първият път, кога след продължително въртене.
Да не говорим, че мнения от сорта на скочи 2 пъти на педала на
газта преди да запалиш и няма да има проблем нещо не ми
допадат.Че аз никога не съм палил тая кола с подаване на
газ (и на бензин и на газ).И хоп изведнъж ...
манипулация, ше ли ми пали колата от ряз или пак ще се чуди кога
да запали от първият път, кога след продължително въртене.
Да не говорим, че мнения от сорта на скочи 2 пъти на педала на
газта преди да запалиш и няма да има проблем нещо не ми
допадат.Че аз никога не съм палил тая кола с подаване на
газ (и на бензин и на газ).И хоп изведнъж ...
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
kingbullet написа:vit_autosofia написа:4oroi4o написа:майсторчето дето ти ги е сменяло тези неща е прецакало нещо.
Какво по точно според теб
А , тука ще стане интерсно
Значи на мен ми трябва логично обяснение "ЗАЩО СЕ ПРЕЦАКАХА
ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ НЕЩА, И ТО ПО СКОРО ЗАПАЛВАНЕТО?", а не дай да
ги изпосменим тия 10 неща за около 1000 лв. и тогава ще видим.
То от гледане смисъл голем няма.Най-лесното е да се сменя, ама
мислите ли , че ако имах толкова пари щях да се занимавам. Щях да
си взема една колица на изплащане за 5 г и щях да бъда щастлив...
Признавам си без бой,майсторчето съм аз.Какво е сменено от мен.
1.Делко
Причина-Старото делко тракаше страшничко
2.Гумен танпон под карборатора
Причина-От гумен танпон е станал на бакелитов съответно смуче въздух което от своя страна води до неравномерна работа на двигателя.
Много зависи какъв бензин се сипва на колата и от къде
Голф-2 1,3 купува се от Австрия и се докарва на ход.Колата върви на пушка до Видин.На Видин и се слага бензин от родна бензиностанция и о чудо какво и стана на тая кола.Всичко си и беше в ред,а сега не върви.


-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Такааа, но не виждам отговор на въпросите ми:
1. Къде замина смукача ?!?!
2. Защо ми свети лампата на акумулатора (има ли общо с лошият
бензин ?!?!? , между другото бях с един и същи бензин преди
ремонта и след, тоест не съм сипвал друг) ?!?!
3. Бензин сипвам от абсолютно едно и също място и една и съща
колонка. Поне е така в последната 1 година. 100 %. С газта е по същият начин,
изключвам 1 - 2 пъти за тази 1 година. Но разлика във
вървенето и на двата вида гориво - нямаше.
А и при 2200 оборота на 3 при натискане на педала на газта до
ламарина , колата си седи и мисли (кво мисли !?!?!). Да не говорим
ако съм някъде на баир (вчера по Свети Наум) един трабант ми
светкаше къси дълги и ме подмина като знак
Само излагам
марката ...
При тея обороти и тая предавка трябва само крила да сложа и ... фиу
И сега ?
1. Къде замина смукача ?!?!
2. Защо ми свети лампата на акумулатора (има ли общо с лошият
бензин ?!?!? , между другото бях с един и същи бензин преди
ремонта и след, тоест не съм сипвал друг) ?!?!
3. Бензин сипвам от абсолютно едно и също място и една и съща
колонка. Поне е така в последната 1 година. 100 %. С газта е по същият начин,
изключвам 1 - 2 пъти за тази 1 година. Но разлика във
вървенето и на двата вида гориво - нямаше.
А и при 2200 оборота на 3 при натискане на педала на газта до
ламарина , колата си седи и мисли (кво мисли !?!?!). Да не говорим
ако съм някъде на баир (вчера по Свети Наум) един трабант ми
светкаше къси дълги и ме подмина като знак

марката ...
При тея обороти и тая предавка трябва само крила да сложа и ... фиу
И сега ?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
blacki написа:Пешеш на бензин. Значи има и газ. Как очакваш да пали като има и газова? Мойта за да запали на бензин вътиш 30 секунди докато качи. Помпа в резервара нямат.![]()
Не си прав. Газовата я имам от 2-3 години. И съм написал , че колата
палеше от раз и на бензин и на газ , без значение дали е лято , зима, -15 , +35 . Нямаше абсолютно никакво значение какво е времето . Стояла е и по 2-3 седмица на газ без да е палена и в момента в който
завъртя пали от раз , без да се мъчи . Просто паля и тръгвам.Това е.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Е и при мен докато газовата беше на 20 30 хиляди км. палеше от раз на бензин и на газ. Ама напоследък стана точно като твойта. Даже един ден спря въобще да пали на газ и едвам на бензин. Беше се задръстила.
Знам ли.
ПП Между другото не съм виждал кола на газ на повече км. да пали от раз било на бензин или на газ.

Знам ли.

ПП Между другото не съм виждал кола на газ на повече км. да пали от раз било на бензин или на газ.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], qnkov, TheEx0rcist и 101 госта