След последните ремонти пали трудно на бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

След последните ремонти пали трудно на бензин

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 9:51


Колата е Голф 2, 89 г, 1.6, EZ.
Така , при мен продължават да си стоят проблемите та даже и се
увеличават. Това е вече 4 седмица по майстори и никакъв ефект.
Та значи , след последните ремонти:
1. Сменено делко с Bosch (2 ръка)
2. Тампон на карбуратора (чисто нов)

До сега само като завъртя ключа без да подавам газ колата палеше от раз (без значение дали е на газ или на бензин , дали е лято или зима).Абсолютно всеки път палеше от раз. Сега трябва да въртя 3-4 секунди и чак тогава (и то не всеки път). Да не говорим ,че след като се запали колата, ми държи 400-500 оборота и и след като подам 1-2 газ и качва до към 850-900 оборота. Да не говорим , че вече и автоматичният смукач не се включва, което е доста странно, при положение , че до сега само с паленето и и колата заспиваше на 1200-1500 оборота.Още по странното е , че тази сутрин след като запалих колата и ми светна лампата за акумулатора и така си седи. Подадох 1-2 газ и изгасна.От както я карам около 3 години, не съм имал никакви ядове, светещи лампи по табото и т.н Какво вече става, не знам.
Пичове помагайте, защото съм издал купища пари(а те вече свършиха), какво ли не смених и колата става все по зле и зле.




Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 03 авг 2006 10:24


Това за паленето ми прилича на недостиг на въздух или центровката на делкото нещо.Лампата на акумулатора щом изгася не е проблем.


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 10:30


Добре де, но как така до оня ден лампата за акумулатора не светеше, как и смукача ми работеше дори и със забавяне и изведнъж всичко си е...а мамата. Аз ли не съм в ред или ...


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 03 авг 2006 10:57


майсторчето дето ти ги е сменяло тези неща е прецакало нещо.


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 11:21


Добре де, ама какво точно. Има ли нещо общо това делко дето го
смених с лампата за акумулатора. А и къде ми отиде смукача.
Сега си е живо приключение да запаля, понякога пали от раз
понякога въртя като откачен. До сега поне този проблем го нямаше.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 03 авг 2006 11:24


4oroi4o написа:майсторчето дето ти ги е сменяло тези неща е прецакало нещо.

Какво по точно според теб :lol:


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 11:30


vit_autosofia написа:
4oroi4o написа:майсторчето дето ти ги е сменяло тези неща е прецакало нещо.

Какво по точно според теб :lol:


А , тука ще стане интерсно :)
Значи на мен ми трябва логично обяснение "ЗАЩО СЕ ПРЕЦАКАХА
ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ НЕЩА, И ТО ПО СКОРО ЗАПАЛВАНЕТО?", а не дай да
ги изпосменим тия 10 неща за около 1000 лв. и тогава ще видим.
То от гледане смисъл голем няма.Най-лесното е да се сменя, ама
мислите ли , че ако имах толкова пари щях да се занимавам. Щях да
си взема една колица на изплащане за 5 г и щях да бъда щастлив...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: След последните ремонти пали трудно на бензин

Мнениеот vit_autosofia » Чет 03 авг 2006 11:34


kingbullet написа:Колата е Голф 2, 89 г, 1.6, EZ.
Така , при мен продължават да си стоят проблемите та даже и се
увеличават. Това е вече 4 седмица по майстори и никакъв ефект.
Та значи , след последните ремонти:
1. Сменено делко с Bosch (2 ръка)
2. Тампон на карбуратора (чисто нов)

До сега само като завъртя ключа без да подавам газ колата палеше от раз (без значение дали е на газ или на бензин , дали е лято или зима).Абсолютно всеки път палеше от раз. Сега трябва да въртя 3-4 секунди и чак тогава (и то не всеки път). Да не говорим ,че след като се запали колата, ми държи 400-500 оборота и и след като подам 1-2 газ и качва до към 850-900 оборота. Да не говорим , че вече и автоматичният смукач не се включва, което е доста странно, при положение , че до сега само с паленето и и колата заспиваше на 1200-1500 оборота.Още по странното е , че тази сутрин след като запалих колата и ми светна лампата за акумулатора и така си седи. Подадох 1-2 газ и изгасна.От както я карам около 3 години, не съм имал никакви ядове, светещи лампи по табото и т.н Какво вече става, не знам.
Пичове помагайте, защото съм издал купища пари(а те вече свършиха), какво ли не смених и колата става все по зле и зле.

Всичко опира до сваляне на карбуратора и съответно реглаж на автоматичен смукач дросел и т.н.Който ми каже че може да регулира карбуратор на колата е нема да му повервам.


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 11:41


И от това зависи и запалването ли? Тоест ако се извърши такава
манипулация, ше ли ми пали колата от ряз или пак ще се чуди кога
да запали от първият път, кога след продължително въртене.
Да не говорим, че мнения от сорта на скочи 2 пъти на педала на
газта преди да запалиш и няма да има проблем нещо не ми
допадат.Че аз никога не съм палил тая кола с подаване на
газ (и на бензин и на газ).И хоп изведнъж ...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 03 авг 2006 11:49


kingbullet написа:
vit_autosofia написа:
4oroi4o написа:майсторчето дето ти ги е сменяло тези неща е прецакало нещо.

Какво по точно според теб :lol:


А , тука ще стане интерсно :)
Значи на мен ми трябва логично обяснение "ЗАЩО СЕ ПРЕЦАКАХА
ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ НЕЩА, И ТО ПО СКОРО ЗАПАЛВАНЕТО?", а не дай да
ги изпосменим тия 10 неща за около 1000 лв. и тогава ще видим.
То от гледане смисъл голем няма.Най-лесното е да се сменя, ама
мислите ли , че ако имах толкова пари щях да се занимавам. Щях да
си взема една колица на изплащане за 5 г и щях да бъда щастлив...

Признавам си без бой,майсторчето съм аз.Какво е сменено от мен.
1.Делко
Причина-Старото делко тракаше страшничко
2.Гумен танпон под карборатора
Причина-От гумен танпон е станал на бакелитов съответно смуче въздух което от своя страна води до неравномерна работа на двигателя.

Много зависи какъв бензин се сипва на колата и от къде
Голф-2 1,3 купува се от Австрия и се докарва на ход.Колата върви на пушка до Видин.На Видин и се слага бензин от родна бензиностанция и о чудо какво и стана на тая кола.Всичко си и беше в ред,а сега не върви. :wink: :wink:


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 11:59


Такааа, но не виждам отговор на въпросите ми:
1. Къде замина смукача ?!?!
2. Защо ми свети лампата на акумулатора (има ли общо с лошият
бензин ?!?!? , между другото бях с един и същи бензин преди
ремонта и след, тоест не съм сипвал друг) ?!?!
3. Бензин сипвам от абсолютно едно и също място и една и съща
колонка. Поне е така в последната 1 година. 100 %. С газта е по същият начин,
изключвам 1 - 2 пъти за тази 1 година. Но разлика във
вървенето и на двата вида гориво - нямаше.
А и при 2200 оборота на 3 при натискане на педала на газта до
ламарина , колата си седи и мисли (кво мисли !?!?!). Да не говорим
ако съм някъде на баир (вчера по Свети Наум) един трабант ми
светкаше къси дълги и ме подмина като знак :) Само излагам
марката ...
При тея обороти и тая предавка трябва само крила да сложа и ... фиу

И сега ?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 03 авг 2006 12:42


Центровка на елком и газанализатор.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 03 авг 2006 12:58


Пешеш на бензин. Значи има и газ. Как очакваш да пали като има и газова? Мойта за да запали на бензин вътиш 30 секунди докато качи. Помпа в резервара нямат. :?
:lol:


kingbullet
Мнения: 40
Регистриран на: Вто 30 май 2006 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingbullet » Чет 03 авг 2006 13:04


blacki написа:Пешеш на бензин. Значи има и газ. Как очакваш да пали като има и газова? Мойта за да запали на бензин вътиш 30 секунди докато качи. Помпа в резервара нямат. :?
:lol:


Не си прав. Газовата я имам от 2-3 години. И съм написал , че колата
палеше от раз и на бензин и на газ , без значение дали е лято , зима, -15 , +35 . Нямаше абсолютно никакво значение какво е времето . Стояла е и по 2-3 седмица на газ без да е палена и в момента в който
завъртя пали от раз , без да се мъчи . Просто паля и тръгвам.Това е.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 03 авг 2006 13:10


Е и при мен докато газовата беше на 20 30 хиляди км. палеше от раз на бензин и на газ. Ама напоследък стана точно като твойта. Даже един ден спря въобще да пали на газ и едвам на бензин. Беше се задръстила. :)
Знам ли. :?
ПП Между другото не съм виждал кола на газ на повече км. да пали от раз било на бензин или на газ. :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], qnkov, TheEx0rcist и 101 госта