пружини ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
krasimirko
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пружини ?

Мнениеот krasimirko » Чет 03 авг 2006 6:50


здравеите,как да разбера дали са ми омекнали пружините,и ако е така със какви да сменям, колата е голф 2 1.6дизел




Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 03 авг 2006 7:24


Краси не се занимавай с глупости. Аз имах голф2 90г. и го ползвах като джип и са се катерил по чукарите и за 2г. не успях да го счупя. Ако не го караш по този начин всичко е наред. Но ако голфа ти "клекне" по ниско заначи са за смяна.


krasimirko
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasimirko » Чет 03 авг 2006 7:38


благодаря, питам защото откакто съм го купил през 1999 си седи леко увиснал назад и возията му е меко казано като каруца.отзад съм със нови амортесиори но разлика няма


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 03 авг 2006 7:47


И моят беше така но когато е с празен резервоар си стоеше нормално.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 03 авг 2006 7:54


до един голфовете ни возят като каруци...поне аз не съм карал 2ка или 3ка дето да има возия....то си е нисък клас кола.. :D


Потребителски аватар
protoberans
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот protoberans » Чет 03 авг 2006 8:28


Аз си мисля че амортисьорите са ти за смяна, не пружините. Натисни колата там кадето ти е клекнала и като пуснеш ако не ускокоява бързо (отпускане нагоре, слиза надоло, нагоре и вече трябва да спре). Пруйината ти за да омекне трябжа да седи колата натоварена и клекнала с дни.

А като влизаш в завой усещаш ли поднасяне в задната част? Примерно ако ти е изпуснал заден десен амортисьор при ляв завой ще ти е поднася повече отколкото при десен.

Последна промяна от protoberans на Чет 03 авг 2006 10:51, променено общо 1 път.


krasimirko
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 9:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krasimirko » Чет 03 авг 2006 8:46


със нови амортесиори съм, не ми поднася.от ляво е със 1 сантиметър по ниска а отдясно мисля че е добре


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пет 04 авг 2006 21:41


И да купиш нови не се знае колко са читави.На моята двоика и подложих парче от тръба за скеле около 2 -3 сантиметра влизат точно.Става въпрос за задните


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 05 авг 2006 3:25


protoberans написа:Аз си мисля че амортисьорите са ти за смяна, не пружините. Натисни колата там кадето ти е клекнала и като пуснеш ако не ускокоява бързо (отпускане нагоре, слиза надоло, нагоре и вече трябва да спре). Пруйината ти за да омекне трябжа да седи колата натоварена и клекнала с дни.

А като влизаш в завой усещаш ли поднасяне в задната част? Примерно ако ти е изпуснал заден десен амортисьор при ляв завой ще ти е поднася повече отколкото при десен.

Колега кое държи като цяло колата,пружините или амортисьорите?
60% от общата тежест на колата се поемат от предните пружини останалите 40% от задните.Сложи си нови амортисьори на скекавени пружини пък да видим през колко време ще ги сменяваш.
Защо някой трябва да страда заради друг :roll: :roll:


Потребителски аватар
protoberans
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот protoberans » Съб 05 авг 2006 8:25


vit_autosofia написа:
protoberans написа:Аз си мисля че амортисьорите са ти за смяна, не пружините. Натисни колата там кадето ти е клекнала и като пуснеш ако не ускокоява бързо (отпускане нагоре, слиза надоло, нагоре и вече трябва да спре). Пруйината ти за да омекне трябжа да седи колата натоварена и клекнала с дни.

А като влизаш в завой усещаш ли поднасяне в задната част? Примерно ако ти е изпуснал заден десен амортисьор при ляв завой ще ти е поднася повече отколкото при десен.

Колега кое държи като цяло колата,пружините или амортисьорите?
60% от общата тежест на колата се поемат от предните пружини останалите 40% от задните.Сложи си нови амортисьори на скекавени пружини пък да видим през колко време ще ги сменяваш.
Защо някой трябва да страда заради друг :roll: :roll:


тежестите са така разпределени по оси, предна задна а не че пружинете по твоя сметка поемат 60%+40% = 100% тежеста на колата по тая логика ще сменяме само пружини. Пружини и амортисьори за една кола има много всички с различна твърдост съответно носят различен % от тежеста. Сложи си нови пружини на заминали амортисьори пък гледай возия!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 06 авг 2006 15:28


не искам да разлаивам кучетата, ама колеги какво искате вие от голфа ? То тази кола се взима за да вози спортно, спортното значи твърдо, твърдото значи каручка ;) Карайте и си пейте....


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Нед 06 авг 2006 16:42


тежестите са така разпределени по оси, предна задна а не че пружинете по твоя сметка поемат 60%+40% = 100% тежеста на колата по тая логика ще сменяме само пружини. Пружини и амортисьори за една кола има много всички с различна твърдост съответно носят различен % от тежеста. Сложи си нови пружини на заминали амортисьори пък гледай возия!

Аз пък мисля, че и амортисьорите и пружините си работят кое за каквото е сложено. Няма зависимост между носенето на пружините и на амортисьорите. Просто пружините си носят цялата тежест на колата а амортисьорите спират подскачането на колата когато мине през някоя вдлъбнатина на трасето да речем. Затова се проверяват като натиснеш надолу колата до някое колело и после гледаш затихването на движението нагоре надолу.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 06 авг 2006 23:24


TT написа:...


Именно, амортисьорите обират неравностите за да не "кима" колата за добър ден :) - не случайно на английски им викат "shock absorber", а пружините са отговорни колко ще е клекнала хубавицата.

Проблема с ментетата който заминават за 3-4 месеца е известен. Тук ме светнаха на един друг номер - сваляш старите и в някой металургичен цех - разкаляват ги, разпъват колкото трябва по каталог, закаляват и имаш оригиналните си пружини като нови - изпитан метод няма грешка.

Ако си в София драсни лично на vit_autosofia и се разберете ако искаш - той може да ти уреди подобна операция. Мисля че излизаше по-евтино от нови ментаци


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 07 авг 2006 5:00


protoberans написа:
vit_autosofia написа:
protoberans написа:Аз си мисля че амортисьорите са ти за смяна, не пружините. Натисни колата там кадето ти е клекнала и като пуснеш ако не ускокоява бързо (отпускане нагоре, слиза надоло, нагоре и вече трябва да спре). Пруйината ти за да омекне трябжа да седи колата натоварена и клекнала с дни.

А като влизаш в завой усещаш ли поднасяне в задната част? Примерно ако ти е изпуснал заден десен амортисьор при ляв завой ще ти е поднася повече отколкото при десен.

Колега кое държи като цяло колата,пружините или амортисьорите?
60% от общата тежест на колата се поемат от предните пружини останалите 40% от задните.Сложи си нови амортисьори на скекавени пружини пък да видим през колко време ще ги сменяваш.
Защо някой трябва да страда заради друг :roll: :roll:


тежестите са така разпределени по оси, предна задна а не че пружинете по твоя сметка поемат 60%+40% = 100% тежеста на колата по тая логика ще сменяме само пружини. Пружини и амортисьори за една кола има много всички с различна твърдост съответно носят различен % от тежеста. Сложи си нови пружини на заминали амортисьори пък гледай возия!

:roll: :roll: :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Според мен целта на форума е да си помагаме,а не да се бъзикаме.Прегледай какво си писал :lol: :lol: Кое държи колата?Пружините или амортисьорите
Ма тука е много забавно :lol: :lol: :lol: :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта