Предпазител 15 а. гори
Предпазител 15 а. гори
Поздрав на всички! Проблема е че,ми гори предпазител 15амп. на предните чистачки. Това се случва само когато има сняг,лед и е много студено сутрин. После го сменям и всичко си работи нормално до следващия по-здрав студ и сняг.Вече три пьти гори този предпазител. Каква е причината? Колата е Г3 1,6 АФТ. И вьобще 15 ампера ли трябва да е предпазител номер 5 ?
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Предпазител 15 а. гори
15А трябва да е колега! Явно нещо се мъчат чистачките, за това ти гори. Направи си една профилактика на лостовата система (чрез търсачката във форума ще намериш теми със снимки)на чистачките и виж какво ще стане.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Предпазител 15 а. гори
Не е зле да си прегледаш и ел. инсталацията. Кабелите на по-възрастните коли създават ядове.
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Предпазител 15 а. гори
Провери дали има пад на напрежението.
Как се проверява:
На запалена кола мериш напрежението на клемите на акумулатора. След това премерваш напрежението в купето например на запалката. Между двете напрежения може да имаш разлика десети от волта.
При мене имах лош контакт на оперативния кабел който влиза в бушониерата. Получаваше се пад 1,6 волта. Напрежението на акумулатора беше 14.1 на запалката 12,5. Гореше ми бушона на централното.
Проблема го оправих със стискане на клемата на оперативния кабел и спрей за контакти и напрежението на запалката стана 14,0 волта
Как се проверява:
На запалена кола мериш напрежението на клемите на акумулатора. След това премерваш напрежението в купето например на запалката. Между двете напрежения може да имаш разлика десети от волта.
При мене имах лош контакт на оперативния кабел който влиза в бушониерата. Получаваше се пад 1,6 волта. Напрежението на акумулатора беше 14.1 на запалката 12,5. Гореше ми бушона на централното.
Проблема го оправих със стискане на клемата на оперативния кабел и спрей за контакти и напрежението на запалката стана 14,0 волта

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Предпазител 15 а. гори
Не е зле да се научиш да си чегърташ стъклото преди да пуснеш чистачките
За целта има едно викат му стъргалка вземаш го във ръкачичка и стържеш леда от стъклото. А ти кво прайш както са залепнали към стъклото ги пускаш и
мамата на моторчето може и шлици да превъртят на рамената. Добре че има предпазители за целта от такива мързеливи изпълнения и прецакани релета за чистачки съм виждал 

За целта има едно викат му стъргалка вземаш го във ръкачичка и стържеш леда от стъклото. А ти кво прайш както са залепнали към стъклото ги пускаш и


Re: Предпазител 15 а. гори
znainainai написа:Не е зле да се научиш да си чегърташ стъклото преди да пуснеш чистачките![]()
За целта има едно викат му стъргалка вземаш го във ръкачичка и стържеш леда от стъклото. А ти кво прайш както са залепнали към стъклото ги пускаш имамата на моторчето може и шлици да превъртят на рамената. Добре че има предпазители за целта от такива мързеливи изпълнения и прецакани релета за чистачки съм виждал
напълно те подкрепям!
Re: Предпазител 15 а. гори
Кьм знаииинаиии. Разбира се ,че пьрво размразявам .Ако нямаш конкретна идея не пиши на изуст! НА останалите благодаря за креативния подход.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Предпазител 15 а. гори
Защо не набиеш един амперметър, в смисъл сондите му в бушонното гнездо и да гледаш кога/какво става? 

Re: Предпазител 15 а. гори
Ако не възразява колегата, че ще му ползвам темата да попитам, на мен пък бушона за халогените в бронята ми гори, видях,че на единия има съвсем малка дупчица и предположих, че влиза от там влага и за това гори, свалих го и прецизно я залепих с лепило, и сложих нов бушон мисля 20А, а преди бе 15А, и така нямах проблем доста време, но в една мъгла и дъжд ги бях пуснал и понеже бе вечерта изведнъж видях искра от бошониерата и халогените пак изгаснаха, от тогава не съм сменял бушона. Някакви идей защо гори?
П.С. аз не ги и ползвам много тез халогени, защото лично според мен на Г3/Венто халогените са умряла работа и нищо не помагат.
П.С. аз не ги и ползвам много тез халогени, защото лично според мен на Г3/Венто халогените са умряла работа и нищо не помагат.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Предпазител 15 а. гори
Колегиииии.... Някой ако не го е домързял нека първо когато е влажно времето да фане един мултицет и да си провери кабелчетата. 50% от болежките при колици над 5 години идват от тях. Вервайтеее ми от опит го знам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта