ремък, ролка, свистене...
ремък, ролка, свистене...
Та от къде почва историята. Преди около 2 г. ми се счупи обтягаща ролка на ремъка и ми я смениха в Дунев, ама от как я смениха си скърцаше(стържеше) , абе издаваше звуци разни. Тогава ходих при тях 100 пъти и пишман станах и отсвирих положението. Та една година ме изкара и се счупи и ми я смениха в един друг сервиз барабар с нов ремък. Да де, ама мина се не мина седмица две и почнаха едни такива звуци като свистене. Отивам там. Викат ми, че ролката си е в ред и че нямало проблем, ама какво направиха не знам(щото не пускат вътре в сервиза) спря свиренето. Допуснах, че са натегнали или отхлабили ремъка. Да де ама мина се не мина месец, два и пак почна, а сега тея дни като е влажно се чува повече. Имате ли идея? Питам защото аман от професионалисти. Предстои ми път и просто искам да знам дали е опасно. Може ли да са ми сложили някакъв смотан ремък който да се отпуска и като съм ходил да са го натегнали , а сега пак да се е отпуснал. Вие как си обяснявате ? Или ролката? Да де, ама как след първото ходене спря свиренето?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ами навярно наистина става въпрос за разхлабване на ремък... Ако го полееш лекичко с вода от една чашка и спре да свири, той ще е...
При мен има леко биене на шайбата , но не се чува свирене, да ти кажа... обаче щом е сменян държача, погледни дали са в една равнина шайбите. Възможно е някоя от тях да се измества на страни и да свири, защото ремъка влиза на чорчик... По тази причина скъсах ремък на водна помпа навремето (при мен са отделни) иии... познай! Челосване на глава, защото издуха гарнитура...
При мен има леко биене на шайбата , но не се чува свирене, да ти кажа... обаче щом е сменян държача, погледни дали са в една равнина шайбите. Възможно е някоя от тях да се измества на страни и да свири, защото ремъка влиза на чорчик... По тази причина скъсах ремък на водна помпа навремето (при мен са отделни) иии... познай! Челосване на глава, защото издуха гарнитура...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ролката може да и се разпробият нитовете и да се смени само лагерче. После се стяга с болтчета или пак се занитва. В пъти е по-евтино. Когато взех колата я смених, но следващия път ще е само лагерче. Ако се сложи свястно лагерче - няма проблеми.
"Пистара" при коли с допълнително монтиран климатик се подбира мн. абдалски - вземаш стария и търсиш мааалко по-къс. Ремъка, който дават по каталог при заводски мантирана клима може да не пасва. Като не му улучиш дължината, дебелината и здравината /попаднеш на менте/ започват такива проблеми като при тебе...
Другото го е споменал колегата - ако във времето ролките по една или друга причина вече не са в една равнина. С всички последици от това...
"Пистара" при коли с допълнително монтиран климатик се подбира мн. абдалски - вземаш стария и търсиш мааалко по-къс. Ремъка, който дават по каталог при заводски мантирана клима може да не пасва. Като не му улучиш дължината, дебелината и здравината /попаднеш на менте/ започват такива проблеми като при тебе...
Другото го е споменал колегата - ако във времето ролките по една или друга причина вече не са в една равнина. С всички последици от това...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта