Здравейте колеги.От ноември бащата се е сдобил с голф 3 1800 код на мотора Abs. Koлата е екстра, и нямаше никакви проблеми. Днес ми остана малко свободно временце и реших да я погледна , това онова, буквално капака не и беше отварян 2 месеца.Изумих се , като погледнах в казанчето на антифриза- чак долу на дънцето останало! А антифриза му го сменихме изцяло с нов концентрат някъде средата на ноември. От тогава до сега са навъртяни някъде около 1300 км повечето от които градско.Монтирана му е и газова уредба. Та , запалих го да поработи даннеБи ...да вдигне антифриз - обаче не! Долях му до четичката .направих 2 кръгчета- загрява си нормално изправя срелката - няма проблеми.Има индикатор за прегряване ( когато е на контакт светка- полсе гасне) , парно си има , после след карането проверих стисках маркучите- държат наклягане. Капачката съска като я отвия...всичко изглежда наред НО къде с е загъбил толкова антифриз?? долях близо половин литър.
Дригото което забелязах е, че като стои на място и работи- отзад от под аспуха ми става като петно влажно, илзиза някакво като капчици и ми се струва че пушеливи повече от нормалното. Това го прави на загрял мотор. Дали е възможно като работио на гас да гори и антифриз? Иначе нивото на маслото си е точно както трябва , маслото на пръчката не е редко , не капе точно като масло на 1200 км си е. Дайте ми идея , нормално ли е това да го няма тоя антифриз. При положение че колата всяка нощ ношува в гараж и е с плочки- ако капе отнякъде няма начин да не се забележи. И сеата ми е на гас но изобщо нямам такива проблеми с антифриза нито зиме нито лете. Очаквам съветите ви , че се шашнах днеска с тия 500 -600 мл антифриз
