пали,гасне,не пали ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

пали,гасне,не пали ?

Мнениеот lucky7o » Чет 03 фев 2011 9:43


Здравейте,

от няколко дни се получава така,че паля колата (без проблем)на бензин , минавам на газ и потеглям.Обаче след 50 метра спирам на светофара и оборотите почват да подскачат до 1500 падат на 500 , това се получава бързичко 1500/500,1500/500,1500/500 и хоп огасваме. Повъртя малко и запали,тръгвам и си се прибирам без проблем. Тази ситуация ми се случи сигурно 5 пъти за последните 10 дни. Сутринта слизам да паля, колата запали от раз, след 10-на секунди угасна и няма палене.Акомулатора се изтощи,дадох си ток доста трудно,но запали.Оставих я да работи,докато върна другата кола на "мястото" и пак угасна, предполагам ,че бензина е свършил въпреки че стрелката е извън червеното,но съм забелязал ,че там някъде ми свършва :roll: Запалих на газ и така да се каже колата в следващите 20 минути съжаляваше,че на - 10 се замимавам 30 мин с нея, че да вземе да запали..
Къде да търся проблема ?

п.с колата губи антифриз (няма течове никъде) и за сега се предполага,че е издухала гарнитурата,дали е възможно ако е така от там да идва проблема ?




Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: пали,гасне,не пали ?

Мнениеот nokiangage » Чет 03 фев 2011 10:16


Колега и при мен имаше подобен проблем когато ми течеше радиатора, когато намалееше течността оборотите на Газ не бяха стабилни, на място си работи сравнително нормално, но тръгна ли да карам след 30 метра забиваше муцуна, пънеше се и гаснеше...Обяснявах на баща ми, че нивото на охладителната течност не трябва да е много под минимума, за да не замръзне изпарителя, но той НЕЕЕ, нямало връзка! Тогава тръгвахме да сменяме радиатор, антифриз и водна помпа и чак когато колата му угасна на него разбра. Сега е трудно да се видят течове, но огледай коша, при мен почна да тече от кожуха на водната помпа и не се виждаше отгоре, но отдолу...


Потребителски аватар
patzo_sl
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пали,гасне,не пали ?

Мнениеот patzo_sl » Нед 20 фев 2011 2:23


Има логика да е от загубата на течност(ако влиза при буталата ще прекъсва).А като намялее много и неможе да напълни изпарителя(да го затопли),започва да влиза сурова газ в двигателя(като успее да я възпламени се фурсира,после се задавя пак фурсаж пак задавяне и удавяне и затова после пали трудно и на бензин).


Потребителски аватар
lucky7o
Мнения: 965
Регистриран на: Чет 22 май 2008 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пали,гасне,не пали ?

Мнениеот lucky7o » Пон 21 фев 2011 8:14


Беше изгоряла потопяемата помпа, смених я вчера и за сега няма проблеми :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта