колеги от снощи имам странен проблем с голфа... принципно от известно време се каня да хода на майстор поради един проблем който имам с голфа и за който имах и тема ( няма сила, харчи много,мени оборотите и т.н)
, но монеже колата си се движеше не обръщах много много внимание... но до сноооощии... както си работеше колата на място( докато се топлиме на сладки приказки ), изгасих я, паля да си тръгвам и се започна едно прекъсване, гаснене и заглъхване... цяла вечер глъхне, ш момента в който изключа от скорост гасне, като подам рязко газ забожда предницата... та днеска естесвено бехме по майстори и диагностики... цял ден загубен за нииищо!! от диагностиката ми казаха че грешки нямало... единствено ламбда сондата не отчитала нищо... но не били сигурни дали е от това, понеже незнаели дали трябва да отчита,защото била от наи-обикновенните модели... с 1 кабел.... та някакви идей от какшо може да е ?? колата гасне , дави се, забива нос, както сутрин студена така и топла.... като я изфорсирам се поуправва за малко и после пак.... 96 година е моно 1.8.. свещите са нжк 3 полюсни... горивнич филтър нее сменян...



Проблем 1.8 моно голф 3
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
първо, колега, кажи свещите, кебелите, капачка и палец на делкото ти сменияни ли са и кога, също така сподели има ли газ колата и ако да дали само на газ ти прави чалъми или и на бенз, проверена ли е дали е зацепена както трябва.... делкото с правилно предварение ли е ....
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
ходих в кварталнич сервиз, светкаха с някаква мигаща лампа, гледаха в делкото... отвиха някъв болт и го завъртяха леко... никъв резултат.... иначе аз поне не съм сменял смещи и капачка... но и от сичките майстори който я гледаха днеска никой не ми каза че може от там да е проблема... сички говорят само за тая грозна сонда, и температурен датчик... п.с. като изключа датчика колата поне не гасне... държи 1100 оборота но не гасне.... включа ли го веднага мотора изгасва.... незнам вече.... препоръчайте некой читав майстор дето разбира кво гледа като дигне капака... ако може да е и около дружба.... младост и околните....
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 17:50
- Автомобил: Golf 3 GT
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
колега поради каква причина не си сменял горивен филтър или за няма 20лв трябва да изгориш бензиновата помпа,имал съм такъв проблем с една кола на която не беше сменян филтъра,дори след смяната му помпата вече беше пътник,колата имаше същите симптоми като твоята
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
уважаеми колега...първо вземи да прочетеш малко за диагнстиката на нашите машини...
но явно не ти се чете...е дано прочетеш поне моя пост.
1,За да ти направят диагностика трябва да имат декодер с оторизиран софтуер,който се купува всяка година(самоблокира се след 1 година използване)!
2.Ето и последователността на диагностиката
-връзка с компа
-четене на запаметени грешки
-чистене на грешките
-нов прочит след 15 мин работа на двг
Ако компа не отчита грешки търсят се механични причини
-тампон под моното
-запушен горивен филтър
-прескочил зъб на ангренажния ремък и т.н.
Хайде успех...и бягай от "квартални супердиагностици" с основно образование от ерата на ладите и москвичите!!!!!!!!!!!!!
но явно не ти се чете...е дано прочетеш поне моя пост.
1,За да ти направят диагностика трябва да имат декодер с оторизиран софтуер,който се купува всяка година(самоблокира се след 1 година използване)!
2.Ето и последователността на диагностиката
-връзка с компа
-четене на запаметени грешки
-чистене на грешките
-нов прочит след 15 мин работа на двг
Ако компа не отчита грешки търсят се механични причини
-тампон под моното
-запушен горивен филтър
-прескочил зъб на ангренажния ремък и т.н.
Хайде успех...и бягай от "квартални супердиагностици" с основно образование от ерата на ладите и москвичите!!!!!!!!!!!!!
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
Продължавай да ходиш по пишман-майстори и колата ти ще става все по-зле! На тоя мотор делкото НЕ СЕ върти, неслучайно отгоре на болта има пластмасова капачка, закапсулована - да не се пипа!
Малко ли форумни майстори има, доказали се със знания и професионализъм, или просто не ти пука каво ще стане с колата ти, че ходиш при сульо и пульо? Да кажеш да си в Горно нанадолнище и да няма майстори - разбирам, ама точно в София пък...
Всеки си страда от акъла. А ти като чета бая време не си обръщал достатъчно внимание на колата си, та ще си патиш занапред. 
Малко ли форумни майстори има, доказали се със знания и професионализъм, или просто не ти пука каво ще стане с колата ти, че ходиш при сульо и пульо? Да кажеш да си в Горно нанадолнище и да няма майстори - разбирам, ама точно в София пък...


-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
Не че съм майстор, но да изразя мнение и аз
Таз кола не е ли с катализатор? Много ми напомня за един случай с един мой голф и запушения му катализатор...

Re: Проблем 1.8 моно голф 3
Катализатор нямя
... а за колегите от долното нанагорнище , КВО МЕ ЗАХАПАХТЕ СЕЕДНО СЪМ ВИ ИЗЯЛ ПОПАРАТА БЕ !!!!! мерси се пак ма по спокойно с коментарите... колата я имам от има няма 2 месеца... сменил съм абсолютно всичко без точ филтър.... И НЕ МЕ Е ИНТЕРЕСУВАЛО НЕ СЪМ ЧЕЛ КАК СЕ ПРАВИ ДИАГНОСТИКА...
Мерси и успех !

Мерси и успех !
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
колега, не разбрах, капачка и палец сменял ли си, не е лошо да споделиш кода на двигатгеля, не е лошо да смениш датчика за температура на охладителната течност (ако си с 2 отделни датчика то трябва да смениш този за компа), провери тампона на моното ти дали е здрав (наи елементарния и неточен начин да го провериш е като запалиш колата да разклатиш моното и да следиш дали двигателя ти ще си промени оборотите), напълно е възможно да имаш проблеми с тпс-а, може проблемите ти да са и от лабда, но ти препоръчвам нея да оставиш за най накрая - Най горещо ти препоръчвам да отидеш на диагностика да ти закачат компа, но не е 100% сигурно че ще ти покаже всичко (при мен почти нищо не показа и затова вече съм сменил почти всичко....остана ми да изчистя дюза и ако не се оправи и от нея последното нещо - ламбда)
ПС. не разбрах колата газ имали, и ако има когати прави проблемите на газ или на бензин или и в двата случая - ИМА ЗНАЧЕНИЕ!!!
ПС. не разбрах колата газ имали, и ако има когати прави проблемите на газ или на бензин или и в двата случая - ИМА ЗНАЧЕНИЕ!!!
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
Ако беше от ламбдата нямаше ли колата да си работи добре като е студена?
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
правилно - моя грешка сега загледах че в първото си мнение е споменал че лабдата е с 1 проводник, което ще рече че няма подгрев.... ИЗВИНЯВАМ се на колегата че съм го подвел.....
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
Lambda сензор-а с едно кабелче . Колата си работи добре.. проблема е в разхода тоест проблема не ти е в ламбдата.. макар 1000% да е за смяна.
Жокер.. даже във форума някой беше пускал тема с ом-овете при различните работни температури на Mono-motronic-a тоест на сензор-а за тем. на вуздуха.
Рядко ама откача.. в руски сайт бе описано как дава стойности съответстващи на -70 ина градуса ..
Та вади таблицата и мери.
И иди си купи капачка и палец като за начало както и горивен филтър.
Успех!
Жокер.. даже във форума някой беше пускал тема с ом-овете при различните работни температури на Mono-motronic-a тоест на сензор-а за тем. на вуздуха.
Рядко ама откача.. в руски сайт бе описано как дава стойности съответстващи на -70 ина градуса ..
Та вади таблицата и мери.
И иди си купи капачка и палец като за начало както и горивен филтър.
Успех!
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
Vento написа:Продължавай да ходиш по пишман-майстори и колата ти ще става все по-зле! На тоя мотор делкото НЕ СЕ върти, неслучайно отгоре на болта има пластмасова капачка, закапсулована - да не се пипа!
Малко ли форумни майстори има, доказали се със знания и професионализъм, или просто не ти пука каво ще стане с колата ти, че ходиш при сульо и пульо? Да кажеш да си в Горно нанадолнище и да няма майстори - разбирам, ама точно в София пък...Всеки си страда от акъла. А ти като чета бая време не си обръщал достатъчно внимание на колата си, та ще си патиш занапред.
vento ,много "газ" даваш бе! защо да са по- зле и кварталните майстори?ти да не би да си собственик на лъскав бутик за диагностика и ремонт на автомобили? човекът просто сподели ,а вие почнахте да обиждате "майсторите "му!лошо!той сигурно повече няма да пише и да пита!
d840 , иди при Мишо в Герман да те "преслуша" и тогава сподели резултата!
ако четеш все още форума!

Re: Проблем 1.8 моно голф 3
до колкото разбрах като махнеш буксата на датчика,колата работи,а когато го включиш гасне-така ли?Ако е така го смени.Преди години имах подобен проблем,при мен даже гаснеше в движение
Re: Проблем 1.8 моно голф 3
rudoni, дай някакво номерче на човека от герман .. или ми обясни горе доло каде да го търся там... иначе днеска сутринта колата си запали студена... верно работеше на 1500 оборота, прекъсваше и придърпваше но без да гасне... докато не загря до 90 градуса и пак почна рязко да мени обороти, и да гасне... прави ми впечатление че мирише много на бензин... проверих за тоя тампон на моното... дърпах бутах не се мени работата на мотора... в последно време колата харчеше много.. като казшам много не преувеличавам, удряше ми над 15 разход.... та на няколко пъти последната седмица не успявах да я преценя ( и финансово ) и ми свършваше бензина... може ли помпата да е дала фира ??? и как да разбера ? тея дни не мога да мреъдна от работа, но в понеделник ще мръдна до герман да видиме какво ще каже човека... и почвам едно по едно да сменям всичко.... п.с. един от майсторите спомена нещо от сорта че едната свещ е "чукала" накриво.... но не било проблем... та свещите са нжк 3-полюсни... пък и тех да сменям лиии..... плс ценя мненичта ви
ама без да ми се карате




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 30 госта