2e Работи на 3 цилиндара

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот buuuu46 » Сря 11 авг 2010 12:25


Колеги от няколко дена на сам колата работи на 3 цилиндара.
Това го констатирах като махнах еднин по еднин кабелите за свеши при работеш двигател и като махна 1-ви кабел колата не работи добре а при 4-ти цилиндар като махнах кабела нищо не се промени.
А при високи обороти няма проблем всичко работи но някой път прекъсва
Проблема е в ниските обороти много ги мени.
Моля кажете ко да я прая всеки майстор вика ще я отваряме а аз не искам че ми е писнало от кожудери.
Казаха ми да я покарам колата и ако не се оправи на майстор.
Ако имате някакви идеи от какво може да е казваите.
Вчера и смених маслото с мобил 10-40 безн.филт и маслен филтър.
Сменях свеши и не се оправи ше взема едни нови ngk да видя дали ще се оправи.
За кабелите ше са беру но ако някой знае къде има кабели за свещи на ngk да каже.
И след смяната на маслото на борд.ком при палене на колата изписва in 01, мисля че това е напомняне за смяна на масло но не съм сигорен или е друга грешка не знам.




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот bobocamaro » Сря 11 авг 2010 20:13


Привет колега.Опитай да размениш два съседни кабела-на проблемния цилиндър с този до него,да речем.Така ще елиминираш причината кабел,може да е и от дистриб.капачка-откога не е сменяна?Вземи компресомер и преслушай проблемния цилиндър,заедно с другите разбира се.Ако всичко е ОК и си докарал и искрата идва на ред рейката с дюзите.Гадно се сваля,но току виж на този ти цилиндър дюзата не впръсква :roll: Стигнеш ли да махаш дюзите подготви си и четирите гумени "О" пръстена,за всяка една.Ето Тема как се лекуват дюзи,дросел и клапан за празен ход.Последния участва в калпавите обороти на празен ход,както и маркучите по картерната вентилация,въздуховода и вакуумите.За маслото-това че си го сменил не е причината за появата на IN 01,това е екстра към MFA дисплея ти.Има тема как се нулира тъпия интервал :banghead:,да за маслото е.


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот buuuu46 » Сря 11 авг 2010 20:49


Аз си мислих че ако разменя кабелите на свешите примерно 4-та с 3та ще имам проблеми но не било така.
Утре ще проверя дали е от кабела за 4та свеш.
Ако не е от тях сменям свеши пък ако и там не стане ще се мери компресия.
Един майстор ми вика ами към 500-1000 лева ремонта а това ми се струва пресилено.
Но ще видим от къде е проблема.
Много ти благодаря за линка с преглеждането на дюзи мисля че е безценен.
Благодаря за помоща при развитие ще пиша от какво се е оправила ако се оправи де.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот bobocamaro » Сря 11 авг 2010 20:54


buuuu46 написа:Един майстор ми вика ами към 500-1000 лева ремонта а това ми се струва пресилено.

Там повече не стъпвай!Във форума са инфото и цените,преди да предприемеш каквото и да е.Пиши как вървят нещата :beer


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот znainainai » Сря 11 авг 2010 21:09


Къв е тоя кожодер? Мотора ли ще сменя за 1000лв :shock Писало ми е от такива "разбирачи" заради една запушена дюза на инжекция деиния цилиндър не работеше както трябва на бензин колата и искаха да отварят мотор на колега от форума. На газ си бачка идеално а на бензин не и ни убеждаваха че е за отваряне. Пича си закара колата на друго място смъкнаха му дюзите почистиха ги на ултразвук и сега колата не си иска гумите :lol:
Капачката как е? Кабели и свещи от кога не си сменял?Може да е прекъснал кабели или неработеща свещ. Ако нямаш газ и свещи и кабели са ОК може да е запушена дюза. Развий свещта на въпросният цилиндър и виж дали е работила.
Така че пали и чезвай със 200 от тоя "майстор" дет иска за 1 ден милионер да става.
п.п.Не казваш има ли газова или не и ако има и на газ ли го прави?


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот buuuu46 » Сря 11 авг 2010 21:24


Чист бензин нямам газ
А майстора съм го оставил в миналото.
Мисля да проверя кабелите на свещите както каза колегата а за свещи ще има едни нови ngk.Като запаля колата и я изгася без да вдигам обороти свеща е мокра на 4ти цилиндар а другите са ок.
Ако не стане с нови свещи ще смъкна дюзите за профилактика почистване на моторчета и системи но толкова пари за майстори не давам.
Благодаря за съветите и отговорите.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот znainainai » Сря 11 авг 2010 21:30


Баце щом е мокра свещта или кабела или тя е за боклука. Пробвай да сложиш свещта на друг цилиндър и ако е от нея или кабела веднага ще разбереш.


Потребителски аватар
M-I-T-A-K-A
Мнения: 283
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот M-I-T-A-K-A » Чет 12 авг 2010 16:18


Свеща може да е мокра и при липса на компресия ,което не е хич хубаво :?


damas
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 14 мар 2008 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот damas » Съб 26 фев 2011 22:24


Здравейте!
И аз имам подобен проблем, мисля, че е от кабелите на свещите. Ще ги сменям, но въпроса ми е дали стават тези от Лада Самара. И може ли някой да ми даде ориентировъчна цена на голфовите.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: 2e Работи на 3 цилиндара

Мнениеот bobocamaro » Съб 26 фев 2011 22:37


Не знам нищо за самаровите колега. Като начало трябва лулите и дължините да са същите, после съпротивлението на самия кабел.
Комплект Beru за такава кола струва 85 лева в Auto+



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 82 госта