:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Максимално допустими обороти 1.6 АБУ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Максимално допустими обороти 1.6 АБУ

Мнениеот toshev » Сря 16 авг 2006 10:30


Здравейте колеги,
любопитно ми е някой знае ли колко са максималните обороти на двигателя 1.6 АБУ (на колко изключва инжекцията)
Интересува ме също има ли някой представа каде да намеря диаграма на макс. въртящ момент и мощността в зависимост от оборотите?

Пробвали ли сте на всяка предавка каква скорост развиват вашите голфове. Интересува ме също някои с 1.6 пробвал ли е макс. си скорост?
Предварително благодаря на маняците !!!




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 16 авг 2006 12:53


Колега, този ДВГ е дългоходов доколкото знам - хода на буталото е по-голям от диаметъра на цилиндъра. Това с диаграмите и на мен ще ми е интересно, но определено Голф с този ДВГ не е правен за състезания. Иначе - по пътя за Русе, след с. Гривица, на прав и равен участък, съм го докарвал мааалко над 170 на километраж, с малко багаж и още един човек в колата. Имах усещане, че може още мъничко да се понапъне, но движението по пътя не даде възможност. Харесва ми, че държи 130-140 при 3200 оборота на 5-та на равно - за мен това е по-важно.


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 16 авг 2006 13:18


Аз от Плевен за Русе, на правата отсечка към Обнова, по един баир нагоре направих 170 с брата и жената в колата и 1 чанта багаж. Бях го настъпил докрай, но държеше скороста. После по равното имаше движение и се отказах повече да си играя. Мисля че 180 ще удари.

......по принцип не обичам екстремните скорости, карам със 100-110-120 извънградско. Знам че двигателя е бавнооборотен, защото на 3-та скорост със 100 км/ч съм с 4600 оборота......

Ти как си със работната температура на двигателя???


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 16 авг 2006 13:53


Засега - късметлия /чукам на дърво :) /, само антифриз смених, когато я взех - 2004 г. Стрелката бързо стига до средата /90 градуса/ дори и зимата, и се закотвя там. Не помръдва - ни наляво, ни надясно, независимо градско или извън. Лесно пуска перката /особено в града/ и то при неособено високи температури, сега в жегата лесно пуска и 2-рата степен, но пък бързо спира след това - 15-20 сек. В началото малко ме притесняваше, но свикнах.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 16 авг 2006 13:56


Виж това http://vwclub.bg/articles.php?id=5 при 2600 оборота 126нютон метра. На мен инжекцията ми изключва на 6200, пробвах го на втора което са 90км/h. Толкова правих и на една лада 2105 минах 90-те и изведнъж измени звука на двигателя и се оплаших и превключих. За максимална скорост на равно на бенз стига до 170км/h доста бързо ама след това са молитви, иначе по баир на долу два пъти на хемус и на тракия съм правил 195 ама си е яко надолнище.


Потребителски аватар
CBET
Мнения: 65
Регистриран на: Пет 19 май 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот CBET » Сря 16 авг 2006 13:58


И аз съм със АБУ последно за Варна по магистралата стигна 165 ама с 4 човека и доста багаж.

Температурата до 90 вдига бързо в града и към 100 включва перката и сваля пак на 90. По надолнище на 5 или на свободна ми пада до 80 и после пак на 90 си държи. Смянях термостат и антифриз и промивка, преди ту заграваше много или неможеше да загрее.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 16 авг 2006 14:02


kokovanev написа: Стрелката бързо стига до средата /90 градуса/ дори и зимата, и се закотвя там. Не помръдва - ни наляво, ни надясно, независимо градско или извън.

Това е супер значи термостата ти е ок и датчиците. Много се чудех как така не помръдва тази стрелка като температурата реално се променя в някви граници и включва перката. Един приятел като ходи в юнитрейд Х каза че тем. се мени в граници около 5-6 град. но явно това не го отчита стрелката на таблото. А и всичко зависи от темп датчик който е на термостата който дава инф за темп на таблото и на компа а мисля и за перката(освен този на радиатора)


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 16 авг 2006 14:06


CBET написа:И аз съм със АБУ последно за Варна по магистралата стигна 165 ама с 4 човека и доста багаж.

Температурата до 90 вдига бързо в града и към 100 включва перката и сваля пак на 90. По надолнище на 5 или на свободна ми пада до 80 и после пак на 90 си държи. Смянях термостат и антифриз и промивка, преди ту заграваше много или неможеше да загрее.

Колеги с ABU колко ви е голям радиатора? Питам защото като сменях моя ходих при един радиаторджия който от 20 години се занимава с това и като ми извади каталога се оказа че моя е за най малкия размер за 1.4 което е супер странно защото за да се смени размера на радиатора трябва да се смени цялата маска зад фаровете. Просто ми е любопитно как е на другите двигатели 1,6.


Потребителски аватар
CBET
Мнения: 65
Регистриран на: Пет 19 май 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот CBET » Сря 16 авг 2006 14:11


При мен е малък или поне така ми се вижда - един познат който се занимава с коли ми каза, че е малък и за това да вдига толкова градусите


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 16 авг 2006 14:15


Моят май е малък (радиатора)

колеги, това че при някои хора (включително и при мен) температурата в града достига 90-100 се дължи на грешно отчитане на уреда на таблото. На моя му правих замерване с термодвойка директно във разширителния съд, и установих че моя уред показва с 5 градуса повече от рееалното. при 98 на уреда реалноводата ми е 93" и се включва перката. При 90 на таблото водата е точно 86".
На тези на които стралката не им помръдва, не им работи също уреда, защото в радиатора водата се колебае от 85 да 95.Щом показва само 90, значи неработи правилно (както и моя) Това явно е заводска болест на Голф/Сеат.


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Сря 16 авг 2006 14:25


toshev написа:Моят май е малък (радиатора)

колеги, това че при някои хора (включително и при мен) температурата в града достига 90-100 се дължи на грешно отчитане на уреда на таблото. На моя му правих замерване с термодвойка директно във разширителния съд, и установих че моя уред показва с 5 градуса повече от рееалното. при 98 на уреда реалноводата ми е 93" и се включва перката. При 90 на таблото водата е точно 86".
На тези на които стралката не им помръдва, не им работи също уреда, защото в радиатора водата се колебае от 85 да 95.Щом показва само 90, значи неработи правилно (както и моя) Това явно е заводска болест на Голф/Сеат.


при мене също винаги кове точно на 90 и немърда и градус от 90
винаги съм се чудел как може да работи толкова добре системата и да държи винаги 90 градуса без да се колебаят даже и с малко ...


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 16 авг 2006 14:26


toshev написа:Моят май е малък (радиатора)

колеги, това че при някои хора (включително и при мен) температурата в града достига 90-100 се дължи на грешно отчитане на уреда на таблото. На моя му правих замерване с термодвойка директно във разширителния съд, и установих че моя уред показва с 5 градуса повече от рееалното. при 98 на уреда реалноводата ми е 93" и се включва перката. При 90 на таблото водата е точно 86".
На тези на които стралката не им помръдва, не им работи също уреда, защото в радиатора водата се колебае от 85 да 95.Щом показва само 90, значи неработи правилно (както и моя) Това явно е заводска болест на Голф/Сеат.

Абсолютно си прав за уреда за темп на таблото и за отклонението на стрелката. Аз моя го тествах с термодвойка и моя мери с 5-6 повече. А и на компютър като го закачиш ти дава различни стойности от тези на таблото които също няма гаранция дали са верни.


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Чет 17 авг 2006 15:08


... имам същата колица 93' ...стрелката на таблото кове на 90 обаче темп си е точно толко - няма изменения :ble: .... макс скорост 195км/ч по много дивият наклон след Вакарел (сам в колата) и при това буталата си останаха под капака :twisted:


Потребителски аватар
Ico74
Мнения: 179
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ico74 » Пет 18 авг 2006 1:10


колеги да ви питам между другото какъв разход ви дават колите щото и аз съм със същия мотор


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 18 авг 2006 2:12


Значи мотора само че на сеат кордоба съм го виждал да подминава 200 и мога да ви дам клип как на газ превърта стрелката на оборотомера долу горе кън 9к+ оборота .. гаранция за двигателя е бахти кучи марката



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 96 госта