Здравейте колеги,
любопитно ми е някой знае ли колко са максималните обороти на двигателя 1.6 АБУ (на колко изключва инжекцията)
Интересува ме също има ли някой представа каде да намеря диаграма на макс. въртящ момент и мощността в зависимост от оборотите?
Пробвали ли сте на всяка предавка каква скорост развиват вашите голфове. Интересува ме също някои с 1.6 пробвал ли е макс. си скорост?
Предварително благодаря на маняците !!!

Максимално допустими обороти 1.6 АБУ
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега, този ДВГ е дългоходов доколкото знам - хода на буталото е по-голям от диаметъра на цилиндъра. Това с диаграмите и на мен ще ми е интересно, но определено Голф с този ДВГ не е правен за състезания. Иначе - по пътя за Русе, след с. Гривица, на прав и равен участък, съм го докарвал мааалко над 170 на километраж, с малко багаж и още един човек в колата. Имах усещане, че може още мъничко да се понапъне, но движението по пътя не даде възможност. Харесва ми, че държи 130-140 при 3200 оборота на 5-та на равно - за мен това е по-важно.
Аз от Плевен за Русе, на правата отсечка към Обнова, по един баир нагоре направих 170 с брата и жената в колата и 1 чанта багаж. Бях го настъпил докрай, но държеше скороста. После по равното имаше движение и се отказах повече да си играя. Мисля че 180 ще удари.
......по принцип не обичам екстремните скорости, карам със 100-110-120 извънградско. Знам че двигателя е бавнооборотен, защото на 3-та скорост със 100 км/ч съм с 4600 оборота......
Ти как си със работната температура на двигателя???
......по принцип не обичам екстремните скорости, карам със 100-110-120 извънградско. Знам че двигателя е бавнооборотен, защото на 3-та скорост със 100 км/ч съм с 4600 оборота......
Ти как си със работната температура на двигателя???
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Засега - късметлия /чукам на дърво
/, само антифриз смених, когато я взех - 2004 г. Стрелката бързо стига до средата /90 градуса/ дори и зимата, и се закотвя там. Не помръдва - ни наляво, ни надясно, независимо градско или извън. Лесно пуска перката /особено в града/ и то при неособено високи температури, сега в жегата лесно пуска и 2-рата степен, но пък бързо спира след това - 15-20 сек. В началото малко ме притесняваше, но свикнах.

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Виж това http://vwclub.bg/articles.php?id=5 при 2600 оборота 126нютон метра. На мен инжекцията ми изключва на 6200, пробвах го на втора което са 90км/h. Толкова правих и на една лада 2105 минах 90-те и изведнъж измени звука на двигателя и се оплаших и превключих. За максимална скорост на равно на бенз стига до 170км/h доста бързо ама след това са молитви, иначе по баир на долу два пъти на хемус и на тракия съм правил 195 ама си е яко надолнище.
- CBET
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
И аз съм със АБУ последно за Варна по магистралата стигна 165 ама с 4 човека и доста багаж.
Температурата до 90 вдига бързо в града и към 100 включва перката и сваля пак на 90. По надолнище на 5 или на свободна ми пада до 80 и после пак на 90 си държи. Смянях термостат и антифриз и промивка, преди ту заграваше много или неможеше да загрее.
Температурата до 90 вдига бързо в града и към 100 включва перката и сваля пак на 90. По надолнище на 5 или на свободна ми пада до 80 и после пак на 90 си държи. Смянях термостат и антифриз и промивка, преди ту заграваше много или неможеше да загрее.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
kokovanev написа: Стрелката бързо стига до средата /90 градуса/ дори и зимата, и се закотвя там. Не помръдва - ни наляво, ни надясно, независимо градско или извън.
Това е супер значи термостата ти е ок и датчиците. Много се чудех как така не помръдва тази стрелка като температурата реално се променя в някви граници и включва перката. Един приятел като ходи в юнитрейд Х каза че тем. се мени в граници около 5-6 град. но явно това не го отчита стрелката на таблото. А и всичко зависи от темп датчик който е на термостата който дава инф за темп на таблото и на компа а мисля и за перката(освен този на радиатора)
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
CBET написа:И аз съм със АБУ последно за Варна по магистралата стигна 165 ама с 4 човека и доста багаж.
Температурата до 90 вдига бързо в града и към 100 включва перката и сваля пак на 90. По надолнище на 5 или на свободна ми пада до 80 и после пак на 90 си държи. Смянях термостат и антифриз и промивка, преди ту заграваше много или неможеше да загрее.
Колеги с ABU колко ви е голям радиатора? Питам защото като сменях моя ходих при един радиаторджия който от 20 години се занимава с това и като ми извади каталога се оказа че моя е за най малкия размер за 1.4 което е супер странно защото за да се смени размера на радиатора трябва да се смени цялата маска зад фаровете. Просто ми е любопитно как е на другите двигатели 1,6.
Моят май е малък (радиатора)
колеги, това че при някои хора (включително и при мен) температурата в града достига 90-100 се дължи на грешно отчитане на уреда на таблото. На моя му правих замерване с термодвойка директно във разширителния съд, и установих че моя уред показва с 5 градуса повече от рееалното. при 98 на уреда реалноводата ми е 93" и се включва перката. При 90 на таблото водата е точно 86".
На тези на които стралката не им помръдва, не им работи също уреда, защото в радиатора водата се колебае от 85 да 95.Щом показва само 90, значи неработи правилно (както и моя) Това явно е заводска болест на Голф/Сеат.
колеги, това че при някои хора (включително и при мен) температурата в града достига 90-100 се дължи на грешно отчитане на уреда на таблото. На моя му правих замерване с термодвойка директно във разширителния съд, и установих че моя уред показва с 5 градуса повече от рееалното. при 98 на уреда реалноводата ми е 93" и се включва перката. При 90 на таблото водата е точно 86".
На тези на които стралката не им помръдва, не им работи също уреда, защото в радиатора водата се колебае от 85 да 95.Щом показва само 90, значи неработи правилно (както и моя) Това явно е заводска болест на Голф/Сеат.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
toshev написа:Моят май е малък (радиатора)
колеги, това че при някои хора (включително и при мен) температурата в града достига 90-100 се дължи на грешно отчитане на уреда на таблото. На моя му правих замерване с термодвойка директно във разширителния съд, и установих че моя уред показва с 5 градуса повече от рееалното. при 98 на уреда реалноводата ми е 93" и се включва перката. При 90 на таблото водата е точно 86".
На тези на които стралката не им помръдва, не им работи също уреда, защото в радиатора водата се колебае от 85 да 95.Щом показва само 90, значи неработи правилно (както и моя) Това явно е заводска болест на Голф/Сеат.
при мене също винаги кове точно на 90 и немърда и градус от 90
винаги съм се чудел как може да работи толкова добре системата и да държи винаги 90 градуса без да се колебаят даже и с малко ...
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
toshev написа:Моят май е малък (радиатора)
колеги, това че при някои хора (включително и при мен) температурата в града достига 90-100 се дължи на грешно отчитане на уреда на таблото. На моя му правих замерване с термодвойка директно във разширителния съд, и установих че моя уред показва с 5 градуса повече от рееалното. при 98 на уреда реалноводата ми е 93" и се включва перката. При 90 на таблото водата е точно 86".
На тези на които стралката не им помръдва, не им работи също уреда, защото в радиатора водата се колебае от 85 да 95.Щом показва само 90, значи неработи правилно (както и моя) Това явно е заводска болест на Голф/Сеат.
Абсолютно си прав за уреда за темп на таблото и за отклонението на стрелката. Аз моя го тествах с термодвойка и моя мери с 5-6 повече. А и на компютър като го закачиш ти дава различни стойности от тези на таблото които също няма гаранция дали са верни.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 96 госта