Как да разбера дали съединителя е за смяна. - Смених го :)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как да разбера дали съединителя е за смяна. - Смених го :)

Мнениеот gb777 » Сря 23 авг 2006 7:47


Как мога да разбера дали съединителят ми е за смяна. И може ли да се мине с някакво регулиране. Golf3 1,4i Movie 1996 ,AEX Евентуално ако е за смяна каква марка части да си търся,и къде са най-изгодни :D Благодаря предварително! :D

Последна промяна от gb777 на Чет 31 авг 2006 21:37, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 23 авг 2006 7:59


Два са вариантите за тестване:
1. Опираш предните гуми едновременно в средно висок бордюр на тротоар, включваш на първа и се опитваш да го качиш - ако успееш съединителя поне не е за спешна смяна. Ако не можеш да го качиши и въпреки многото газ, която подаваш, колата само бръмчи, а не качва тротара, това значи, че съединителчето е почнало да буксува.
2. На равно включваш на 4-та предавка и се опитваш да тръгнеш с много плавно отрускане на съединителя и повечко газ. Ако успееш да потеглиш не се радвай - съединителят е тръгнал да си ходи.
Това е, което аз знам. Успех с тестовете :wink:


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 23 авг 2006 8:23


има едни черти по скоростите при вилката за съединителя та колкото е по ниско вероятноста е голяма за смяна


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Сря 23 авг 2006 8:57


Какво те кара да мислиш, че ти е за смяна съединителя.
Другият начин за тест е: дърпаш ръчната, включваш 5-та и се "опитваш да потеглиш". Ако изгасне е добре, ако не изгасне и започне да буксува - кофти!


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 23 авг 2006 9:06


Golf III fan написа:Какво те кара да мислиш, че ти е за смяна съединителя.
Другият начин за тест е: дърпаш ръчната, включваш 5-та и се "опитваш да потеглиш". Ако изгасне е добре, ако не изгасне и започне да буксува - кофти!



аз го знам така ама на 2ра. Аз например карам голфа ве4е 6та година и досега откакто съм го купил съеденител не съм сменял а съм навъртял около 120000км


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Сря 23 авг 2006 9:54


Съединител е много общо казано,навярно му е феродото.
Под съединител разбирам:притескател,маховик,лагери,феродов диск.
Ако ти буксува съединителя и нямаш проблем с вкарването на скоростите и не се чуват звънкания на лагери ти е феродото.Аз наскоро сменях феродв диск,незнам дали сте чували за Herrcog , излезе ми 50 кинта (цена на борсата) ,за смяна незнам щото сам си го сменях.


Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Сря 23 авг 2006 18:02


Ами при потегляне отпускам почти до горе и няма плавност, а изведнъж зацепва и то при почти горе. Имам усещане че не набира както по-рано на втора и трета оборотите се вдигат а скоростта много бавно се увеличава.Но основното е че не мога да потеглям плавно а се получава едно леко придърпване което ме дразни в задръстванията в София(като я купих си потегляше плавно).Ще пробвам тези тестове и ще видя какво ще стане. Благодаря


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Сря 23 авг 2006 19:48


на нашата сложихме LUK за 90 лв


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 23 авг 2006 21:47


Колега за около 300 лв получаваш нов съединител.
Работа около 80 лв и около 200-220 лв дисковете и лагера. Става дума за комплект LUK.
По симптомите които описваш си направо за нов съединител.
Има вероятност да се смени само феродовия, но не е много препоръчително.


markow
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот markow » Съб 26 авг 2006 20:57


СЪС ТЕЗИ САМОРЕГУЛИРАЩИ ЖИЛА НА СЪЕДИНИТЕЛИТЕ НЕ МОЖАХ ДА СВИКНА , ВСЕ СИ МИСЛЯ . ЧЕ КАТО Я ВКАРАМ В ГАРАЖА ЩЕ ЗАПОЧНА ДА СВАЛЯМ СКОРОСТНА КУТИЯ.
СЛОЖИХ СИ НОРМАЛНО ЖИЛО И ВСИЧК СИ ДОЙДЕ НА МЕСТОТО.
ПО РАНО ОТ 200 Х НЯМА ДА ГО СМЕНЯ .
А ОПИСАНИТЕ ПРОБИ СИ ГИ НАПРАВЕТЕ ,ТАКА Е !


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 26 авг 2006 20:59


Колега пусни шифта по-прегледно е :idea:


markow
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот markow » Съб 26 авг 2006 21:08


НE shifta ,A CAPS LOCK -ka . OK!


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Съб 26 авг 2006 21:17


Колега закс също е добра марка.


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Нед 27 авг 2006 10:26


Днес реших и аз да направя теста с ръчната, че нещо и мен ме дразни напоследък съединителя (отделя много горе в много малък диапазон, а е на 35 000 комплект LUK). На 3,4,5 скорост изгасна, а на 1,2 колата потегля много бавно, а по принцип ръчната ми държи добре, дори и на техническия преглед беше Ok. Дали не се влачат задните гуми или просто ръчната не може да удържи 90 коня? :lol: :lol: А относно съединителя на Golf и неговото високо отделяне: ами вече взех да го намразвам този Golf за съжаление :(


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Нед 27 авг 2006 21:28


Имоята "барака" има подобен проблем. Почти винаги като превключвам скоростите леко сеца, 1 се включва почти спряла, а задна винаги чука.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта