Как да разбера дали съединителя е за смяна. - Смених го :)
- gb777
- Мнения: 56
- Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Как да разбера дали съединителя е за смяна. - Смених го :)
Как мога да разбера дали съединителят ми е за смяна. И може ли да се мине с някакво регулиране. Golf3 1,4i Movie 1996 ,AEX Евентуално ако е за смяна каква марка части да си търся,и къде са най-изгодни
Благодаря предварително! 
Последна промяна от gb777 на Чет 31 авг 2006 21:37, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Два са вариантите за тестване:
1. Опираш предните гуми едновременно в средно висок бордюр на тротоар, включваш на първа и се опитваш да го качиш - ако успееш съединителя поне не е за спешна смяна. Ако не можеш да го качиши и въпреки многото газ, която подаваш, колата само бръмчи, а не качва тротара, това значи, че съединителчето е почнало да буксува.
2. На равно включваш на 4-та предавка и се опитваш да тръгнеш с много плавно отрускане на съединителя и повечко газ. Ако успееш да потеглиш не се радвай - съединителят е тръгнал да си ходи.
Това е, което аз знам. Успех с тестовете
1. Опираш предните гуми едновременно в средно висок бордюр на тротоар, включваш на първа и се опитваш да го качиш - ако успееш съединителя поне не е за спешна смяна. Ако не можеш да го качиши и въпреки многото газ, която подаваш, колата само бръмчи, а не качва тротара, това значи, че съединителчето е почнало да буксува.
2. На равно включваш на 4-та предавка и се опитваш да тръгнеш с много плавно отрускане на съединителя и повечко газ. Ако успееш да потеглиш не се радвай - съединителят е тръгнал да си ходи.
Това е, което аз знам. Успех с тестовете
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- hristian37
- Мнения: 1602
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf III fan написа:Какво те кара да мислиш, че ти е за смяна съединителя.
Другият начин за тест е: дърпаш ръчната, включваш 5-та и се "опитваш да потеглиш". Ако изгасне е добре, ако не изгасне и започне да буксува - кофти!
аз го знам така ама на 2ра. Аз например карам голфа ве4е 6та година и досега откакто съм го купил съеденител не съм сменял а съм навъртял около 120000км
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Съединител е много общо казано,навярно му е феродото.
Под съединител разбирам:притескател,маховик,лагери,феродов диск.
Ако ти буксува съединителя и нямаш проблем с вкарването на скоростите и не се чуват звънкания на лагери ти е феродото.Аз наскоро сменях феродв диск,незнам дали сте чували за Herrcog , излезе ми 50 кинта (цена на борсата) ,за смяна незнам щото сам си го сменях.
Под съединител разбирам:притескател,маховик,лагери,феродов диск.
Ако ти буксува съединителя и нямаш проблем с вкарването на скоростите и не се чуват звънкания на лагери ти е феродото.Аз наскоро сменях феродв диск,незнам дали сте чували за Herrcog , излезе ми 50 кинта (цена на борсата) ,за смяна незнам щото сам си го сменях.
- gb777
- Мнения: 56
- Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами при потегляне отпускам почти до горе и няма плавност, а изведнъж зацепва и то при почти горе. Имам усещане че не набира както по-рано на втора и трета оборотите се вдигат а скоростта много бавно се увеличава.Но основното е че не мога да потеглям плавно а се получава едно леко придърпване което ме дразни в задръстванията в София(като я купих си потегляше плавно).Ще пробвам тези тестове и ще видя какво ще стане. Благодаря
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Днес реших и аз да направя теста с ръчната, че нещо и мен ме дразни напоследък съединителя (отделя много горе в много малък диапазон, а е на 35 000 комплект LUK). На 3,4,5 скорост изгасна, а на 1,2 колата потегля много бавно, а по принцип ръчната ми държи добре, дори и на техническия преглед беше Ok. Дали не се влачат задните гуми или просто ръчната не може да удържи 90 коня?
А относно съединителя на Golf и неговото високо отделяне: ами вече взех да го намразвам този Golf за съжаление 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта