проблем с голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jerel
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

проблем с голф 2

Мнениеот jerel » Пон 06 дек 2010 21:36


здравейте,от доста теми които прочетх тука не можах да намеря отговор на моя проблем
А той е следния:Както си карах колата на връщане от работа внезапно започна да изгубва мощност.превключих на бензин защото бях на газ .едвам я прибрах до къщата ми.мотора е 1.3 1986 MH .започнах щателна проверка.Проверих свещите дава искра на всички.след което започнах да вадя кабелите наред и се окава че колата работи на 3-ти и 4-ти цилиндри (махам кабелите на 1-ви и 2-ри така установих ,че работи на 2 цилиндъра)след което смених цялото делко с друго работещо и пак същия симптом 1-ви и 2ри цилиндър не работят
мамка му какво да правя?забелязах че когато 1-ви цилиндър е в горна точка палеца на делкото сочи към 2-ри .възможно ли е да е прескочил ремъка и да ми се губи налягане в 1-ви и 2-ри????а иначе пали на четвърт и то само на 2-та цилиндъра
но няма никаква мощност.какво да правя утре ще сменям бубина и комутатор защото само те останаха да се сменят и после нямам друго какво да сменям.кажете някой съвет че няма с какво да ходя на работа няма рейсове толкова рано завися от голфчето си.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: проблем с голф 2

Мнениеот stefan4o » Пон 06 дек 2010 22:13


Ако има искра на тези две свещи не виждам защо ще сменяш бобина и комутатор... ама ти си знаеш де :screwy
забелязах че когато 1-ви цилиндър е в горна точка палеца на делкото сочи към 2-ри .възможно ли е да е прескочил ремъка и да ми се губи налягане в 1-ви и 2-ри

Ами според мене в ГМТ на 1ви цилиндър трябва искрата да отива към него. За прескачането - можеш да направиш проверка и сам. Махни капака на ангренажа и проследи белезите - на вътрешната част на капака, на колелото на разпр.вал и долу на шайбата на коляновия. Трябва и трите да съвпаднат, ако има разминаване, значи е прескочил. Най-добре отиди на елкон да ти проверят искрата и да ти видят центровката.


jerel
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с голф 2

Мнениеот jerel » Сря 08 дек 2010 8:15


може би ще се окаже че трябва сда сменям клапани днес ще я проверят каква е компресията в тия 2 цилиндъра
вече не знам какво става


jerel
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 21 ное 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: проблем с голф 2

Мнениеот jerel » Чет 10 мар 2011 14:49


разреши се проблема
има малко мосче пробив в гарнитурата между 1-ви и 2-ри цилиндър
и си прехвърля налягането от единия в другия
та така.шлаф на главата смяна на гарнитура и се отървах за 30 лева аз сия смених зацепих си ремъка и сега е пушка
айд е и с здрав
сори за бания отговор ,не бях влизал в форума от тогава когато имах проблема
така че мерете и налягането
(компресията) :horror:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 158 госта