ангренажен ремък зацепване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

ангренажен ремък зацепване

Мнениеот bu4komobil » Пет 25 авг 2006 20:11


ходих при 1 маистор за да види защо колата ми в баирите не ще да върви повече от 80 на 4-та с общо 2 човека в колата(имам съмнения че проблема е в 2е2-то)при наличие на компресия.тои направи центровка на делкото(каза че колата имала малко предварение но той го коригирал)и отидохме на проба имаше ефект но при самото ускорение на колатано до имаше още какво да се желае и дори и маистора го каза върнахме се в сервиза и пак със стробоскопа взе да мери нещо си там гледа белезите на ангренажа( а те бяха:белязката на зъбн.колело беше на нивото на ламаринката при капака на клапаните а маховика беше горна муртва точка малко понапред от белега когато си срещу автомобила)той каза че така не било добре и направи зъбн.колело да е пак там а 0(гмт)да е точно срещу белега.кажете моля ви кое е правилното става въпрос за голф 2 1.6карб




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 25 авг 2006 20:39


Ами аз лично много много не разбрах за какво става въпрос ама ако на маховика белега е точен къде ти е белега на разпределителния вал?Най добрия вариант е да е на точен белег,също така не е проблем и да го подминава с един зъб но не е добре да е назад защото тогава ще е в закъснение и няма да върви и ще гори повече :wink:


Потребителски аватар
Djelebov
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Djelebov » Пет 25 авг 2006 20:57


Ако маховика е ТОЧНО на средата, трудно може да се обърка разпределителния вал- белега трябва да е точно на повърхността на капака на клапаните. И ако белега на зъбното колело на разпределителния вал е с боя, вгледай се в него е реската (истинския белег).


Потребителски аватар
Djelebov
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Djelebov » Пет 25 авг 2006 21:10


Сега видях в Аutodata, зацепването на разпределителния вал на RF, може да бъде и друго - не знам от какво зависи, но някой двигатели са по единия, а други по другия начин- само за RF говоря. Първия вид е както обясних горе, а втория е ако имаш белег на средата на капака на клапаните над ролката на р.вал (погледнато срещу ролката на разпределителния вал)

Последна промяна от Djelebov на Пет 25 авг 2006 21:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Djelebov
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Djelebov » Пет 25 авг 2006 21:13


Ако не си ме разбрал си намери Autodata 2004 от някъде


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Нед 27 авг 2006 16:37


В главната страница на форума в документация има показани белезите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 83 госта