
Въпрос за бобина на Голф 3
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Въпрос за бобина на Голф 3
Здравейте колеги! Колата е Голф 3 АЕК мотор. Има метан. Винаги когато съм карал на метан на следващото палене, само като дам на контакт, колата потрепва цялата преди да запаля. Дадох на 1 майстор за малко да я кара. Каза,че проблема бил в бобината. Каза,че си заминавала. Предложи ми за 40лв втора употреба ориг. на VW. Според вас 40лв удачна цена ли е за бубината и трябва ли да се сменя? Мнения?
Последна промяна от vaskoto1 на Сря 23 мар 2011 23:03, променено общо 1 път.
Причина: пише се БОБИНА! неграмотник!
Причина: пише се БОБИНА! неграмотник!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
Вай, вайиии...
Кой идиот ти е слагал метановата?!?
Иди да го удушиш!
По какво на бас, че ти разкача контролера от захранването, че да не трупал грешки, когато караш на метан?!
А комутатора се захранва от контролера!
Съответно в твоя случай захранването, необходимо за работата на комутатора, се взема чрез ценеров пробив (нека не обяснявам какво е ценеров пробив - мързи ме да пиша, но в твоя случай е вредно) от крачето, където трябва да има само сигнала от Хол-датчика.
Не бобината, а комутатора (ауминиевата плочка под бобината) ще замине.
Все още не е!
Кога ще замине - божа раЛта! Може след малко, като слезеш да запалиш, може след месец или след 2...
Кой идиот ти е слагал метановата?!?
Иди да го удушиш!


По какво на бас, че ти разкача контролера от захранването, че да не трупал грешки, когато караш на метан?!

А комутатора се захранва от контролера!

Съответно в твоя случай захранването, необходимо за работата на комутатора, се взема чрез ценеров пробив (нека не обяснявам какво е ценеров пробив - мързи ме да пиша, но в твоя случай е вредно) от крачето, където трябва да има само сигнала от Хол-датчика.
Не бобината, а комутатора (ауминиевата плочка под бобината) ще замине.
Все още не е!
Кога ще замине - божа раЛта! Може след малко, като слезеш да запалиш, може след месец или след 2...
- Golf6000
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
dushanov написа:Здравейте колеги! Колата е Голф 3 АЕК мотор. Има метан. Винаги когато съм карал на метан на следващото палене, само като дам на контакт, колата потрепва цялата преди да запаля. Дадох на 1 майстор за малко да я кара. Каза,че проблема бил в бубината. Каза,че си заминавала. Предложи ми за 40лв втора употреба ориг. на VW. Според вас 40лв удачна цена ли е за бубината и трябва ли да се сменя? Мнения?
колега аз имах проблем с бубината взех си чисто нова 70лева но не е оригинална но паък нямам проблеми с нея моя проблем беше сутрин трудно палех по 5 минути съм въртял нещо не даваше ток както трябва та вземи си нова бубина мен ако питаш щото не се знае колко ще искара тая кадето ти предлагат нищо че е оригинална все пак е втора употреба поздрави
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
radotom, ако си толкова навътре с нещата, да мина утре или в неделя към Пловдив да си оправя колата? Сериозен съм. Мисля, да я карам поне още няколко години! Е?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
Опитай следното, задръж я на 2 или 3к оборота, и угаси контакта. Това с цел да издуха останалия метан по тръбите. Изчакай и виж, дали пак ще рита така.
Имаше тема мисля, за такова ритване на газ- при първия контакт.
Ако ли не, остава красотата за която говори Радо
Имаше тема мисля, за такова ритване на газ- при първия контакт.
Ако ли не, остава красотата за която говори Радо

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
bobocamaro, не съм особено вещ по ДВГ. "Красотата", за която говори Радо сложна ли е, скъпа ли е, осъществима ли е? От Стара Загора съм и искам да си оправя количката. Мога да мърдам до Пловдив...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
Радо предполага, че на положение "метан" майсторите изключват нацяло захранването бензиновото ЕКУ. С помощта на тая допълн. верига захранват изкуствено хол сензора, колкото да има импулси комутатора и да има искра. По-нормалния вариант е това да се изскубе, ако го има, и да се върже "ресет реле" към ЕКУто.
Това което не знам, е дали на твоя мотор грешки се трият от стоене на ЕКУ без ток
Това което не знам, е дали на твоя мотор грешки се трият от стоене на ЕКУ без ток

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
Колкото и пъти да съм ходил по диагностики, единствената грешка, която е записана е ламбда сондата. Интересно ми е дали скоро ще умре бобината. Радо се изказа по начин непонятен за мен, защото не съм вещ по тази тема. Надявам се той скоро да прочете темата, и да ми каже дали може да ми "облагороди" метан-системата. А междудругото bobocamaro, не искам колата ми да стои без ток, за да занулява грешки. С миналите ми 2 коли беше така и ми беше писнало да откачам плюса...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
AEК е инжекцион, не би трябвало да занулява грешките, когато е без захранване.
Моят съвет е да си намериш една нова бобина или проверена работеща такава втора употреба и да си я сложиш в багажника, просто за резерва. Моят голф ме е оставял на пътя, заради бобина/комутатор и съм страдал
Моят съвет е да си намериш една нова бобина или проверена работеща такава втора употреба и да си я сложиш в багажника, просто за резерва. Моят голф ме е оставял на пътя, заради бобина/комутатор и съм страдал

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
andro_, точно и така съм в момента. С чудесна 2-ра употреба бубина в багажника...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
Та както му отговорих на ЛС на колегата - не съм в час с газджийските истории, а и с автомобилно електро по принцип и не ми се ще да се уча на чужда кола
Може още по-голямо мазало да направя.

Може още по-голямо мазало да направя.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
Колеги, да не повдигам друга тема... бубините на голф 3 всички еднакви ли са? В смисъл има ли значение мотор, година...?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
Да, на 4 цилиндровите мисля са еднакви.
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
какво означава "бубина" и какво представлява?



- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за бубина на Голф 3
DimoNN написа:какво означава "бубина" и какво представлява?![]()
Подозирам, че е свързано с някакви буби

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта