Температура

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
DonVito_
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Температура

Мнениеот DonVito_ » Съб 26 мар 2011 22:55


Колеги здравейте

Колата е Golf 3;ДВГ 1,6 АЕК,а проблема ми е следния.Преди известно време ми направи впечетление,че стрелката за температурата ми показва около 60 градуса,а перката за охлаждане си се пуска редовно както винаги е било.В какво да търся проблема.




Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: Температура

Мнениеот mccoy » Съб 26 мар 2011 23:13


Най-често прибора на таблото с времето започва да геши
но за да си сигурен трябва дя се провери от къде идва разминаването


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Температура

Мнениеот andro_ » Нед 27 мар 2011 9:23


Или датчика за температурата или таблото.
Датчикът за температурата на антифриза дава информация на компютъра и на таблото.
Всъщност той е 2 в 1, защото в тялото му има 2 датчика - единия за компа, другия за таблото.
Или поне има 2 различни показания за табло и за комп.
На загрят до нормална температура двигател си измери съпротивлението на датчика.
Как? Сваляш буксата, взимаш един мултицет. Датчикът е квадратен, за ориентир приемам двете "шипчета", които са едно до друго на едната страна на квадрата (сложно обеснявам, но е просто :) ) - нека двете шипчета да надолу :) . Десните два пина дават показания за компютъра (на загряла кола при мен съпротивлението беше около 250 ома). Левите пинове, които те интересуват и дават информация за таблото дават съпротивление около 125 ома. Показанията са от чисто нов оригинален датчик, на загрят двигател с температура в разширителния съд около 82-3 градуса, температура по vag-com 91-92 градуса :) .
Когато автомобилът работи без датчика се появява грешка в паметта, която после може да се изтрие с vag-com. За да няма грешка загрейте двигателя до включване на перката първа степен, изчакайте да се изключи, угасете и откачете буксата и измерете.
Показанията, които съм написал са за датчик с жълт пръстен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 66 госта