Колеги здравейте
Колата е Golf 3;ДВГ 1,6 АЕК,а проблема ми е следния.Преди известно време ми направи впечетление,че стрелката за температурата ми показва около 60 градуса,а перката за охлаждане си се пуска редовно както винаги е било.В какво да търся проблема.
Температура
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Температура
Най-често прибора на таблото с времето започва да геши
но за да си сигурен трябва дя се провери от къде идва разминаването
но за да си сигурен трябва дя се провери от къде идва разминаването
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Температура
Или датчика за температурата или таблото.
Датчикът за температурата на антифриза дава информация на компютъра и на таблото.
Всъщност той е 2 в 1, защото в тялото му има 2 датчика - единия за компа, другия за таблото.
Или поне има 2 различни показания за табло и за комп.
На загрят до нормална температура двигател си измери съпротивлението на датчика.
Как? Сваляш буксата, взимаш един мултицет. Датчикът е квадратен, за ориентир приемам двете "шипчета", които са едно до друго на едната страна на квадрата (сложно обеснявам, но е просто
) - нека двете шипчета да надолу
. Десните два пина дават показания за компютъра (на загряла кола при мен съпротивлението беше около 250 ома). Левите пинове, които те интересуват и дават информация за таблото дават съпротивление около 125 ома. Показанията са от чисто нов оригинален датчик, на загрят двигател с температура в разширителния съд около 82-3 градуса, температура по vag-com 91-92 градуса
.
Когато автомобилът работи без датчика се появява грешка в паметта, която после може да се изтрие с vag-com. За да няма грешка загрейте двигателя до включване на перката първа степен, изчакайте да се изключи, угасете и откачете буксата и измерете.
Показанията, които съм написал са за датчик с жълт пръстен.
Датчикът за температурата на антифриза дава информация на компютъра и на таблото.
Всъщност той е 2 в 1, защото в тялото му има 2 датчика - единия за компа, другия за таблото.
Или поне има 2 различни показания за табло и за комп.
На загрят до нормална температура двигател си измери съпротивлението на датчика.
Как? Сваляш буксата, взимаш един мултицет. Датчикът е квадратен, за ориентир приемам двете "шипчета", които са едно до друго на едната страна на квадрата (сложно обеснявам, но е просто



Когато автомобилът работи без датчика се появява грешка в паметта, която после може да се изтрие с vag-com. За да няма грешка загрейте двигателя до включване на перката първа степен, изчакайте да се изключи, угасете и откачете буксата и измерете.
Показанията, които съм написал са за датчик с жълт пръстен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта