



Проблем с лампа за масло. Голф3 1.4/75 к.с.
Проблем с лампа за масло. Голф3 1.4/75 к.с.
Здравейте пичове нуждая се от помощ. От скоро съм собственик на Golf 3 1.4 75 HP 1994. В градски условия е перфектен, НО трагнах на по дълъг път и при изкачване на по-стръмен неклон започна да ми светка и свири лапичката за маслото. Спрях да изчакам да се охлади двигателя и след 10-15 минути трагнах отново, но след няма и 20-тина минути пак започна да свети и свири този път свиренето беше още по-силно
и така от Кюстендил до София спирах 3 пъти .. ;х МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ

Последна промяна от Bratt на Пон 28 мар 2011 17:56, променено общо 1 път.
Причина: Колега, оправих заглавието... т.4. от Правилата гласи: "Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им,..". "Хвърли" им едно око все пак ;)
Причина: Колега, оправих заглавието... т.4. от Правилата гласи: "Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им,..". "Хвърли" им едно око все пак ;)
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с лампа за масло. Голф3 1.4/75 к.с.
И моята го прави този номер - зимно време няма проблем, но лятото в големите жеги започна ли да катеря някой по-стръмен наклон и не след дълго започва да мига лампата за маслото и да писка. След четене из форума разбрах, че това е системата за ранно предупреждаване, която използва 2 датчика за следене налягането на маслото. Изчетох доста мнения по-въпроса, според някой с годините датчиците са се попрецакали и не измерват съвсем точно, а според други маслената помпа е поостаряла и затова не може да вдигне достатъчно налягане на ниски обороти. Аз лично си обяснявам нещата така: зимата е студено и маслото (до сега винаги съм слагал 15W40 от всички известни марки) не може да загрее повече от нормалното и съответно си остава с нормална гъстота и за това проблем няма; лятото обаче, времето е топло, а като катериш някой наклон се движиш сравнително бавно (няма качествено обдухване), а в същото време и двигателя е по-натоварен и маслото загрява повечко от там става по-рядко и затова маслената помпа понеже е поостаряла не може да смогне на ниски обороти и налягането на маслото пада под допустимото, за това лампата започва да мига.
Аз вече 3 години така си карам, пробвах всякакви масла и работата си е все същата.
Спасението е следното: просто следващия път като се разписка, форсирай двигателя 1-2 пъти и лампата ще изгасне, след малко сигурно пак ще се разписка, но пак форсираш и така. Другия вариант е проверка на датчиците дали работят нормално, и ако да - почистване на цедката на помпата (в картера), и ако пак не стане - нова помпа, но ако не катериш често планините не ти го препоръчвам, че на дали е без пари. Някой сменят самите датчици със други датчици с по-нисък праг на сработване за да не им пискало, но така само лъжат системата, а не отстраняват проблема.
Аз вече 3 години така си карам, пробвах всякакви масла и работата си е все същата.
Спасението е следното: просто следващия път като се разписка, форсирай двигателя 1-2 пъти и лампата ще изгасне, след малко сигурно пак ще се разписка, но пак форсираш и така. Другия вариант е проверка на датчиците дали работят нормално, и ако да - почистване на цедката на помпата (в картера), и ако пак не стане - нова помпа, но ако не катериш често планините не ти го препоръчвам, че на дали е без пари. Някой сменят самите датчици със други датчици с по-нисък праг на сработване за да не им пискало, но така само лъжат системата, а не отстраняват проблема.
Последна промяна от jordancho на Пон 28 мар 2011 23:06, променено общо 1 път.
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с лампа за масло. Голф3 1.4/75 к.с.
Има доста теми за зумерите и причините -> търсачка . Голф 3 1.4 75 коня няма . 1.4 АБД е 60 коня моноинжекцион , 1.4 АЕХ е 60 коня пълен инжекцион .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kaloyan077 и 40 госта