


проблем с оборотите голф четворка 1.6 бензин
проблем с оборотите голф четворка 1.6 бензин
Така проблема е следния във събота ходих в един сервиз за компютърна диагностика без да имам някакъв проблем.Там момчетата я закачиха и ми казаха че трябва да си сменя един датчик за синхронизираното палене и едно късо маркуче което отговаря за приток на въздох/много късо към 5 см. и струва 109лв./.Ама проблема е следния преди да отида оборотите ми бяха 800 там ми почистига дроселовата клапа и после за около 5 мин работеше двигателя зле ама се оправи и се прибрах казаха че е нормално.И днеска аз паля колата и ми работеше на 1300 оборото ама постепенно паднаха до 1000 и незнам дали това е нормално за след смяна или от сервиза момчетата не си свършили работата.?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с оборотите голф четворка 1.6 бензин
Най - вероятно смуче въздух отнякъде. Я го снимай това златно маркуче, че ми стана интересно!
И един съвет от мен: Като ти работи добре колата, не ходи да ти я ровят! Или искаш да знаеш защо върви!
И един съвет от мен: Като ти работи добре колата, не ходи да ти я ровят! Или искаш да знаеш защо върви!

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с оборотите голф четворка 1.6 бензин
Ами късото маркуче дето са му казали, че трябва да си смени, най-вероятно е за одушника на картерните газове. Сигурен съм, че те са му го скъсали при свалянето на дроселовата клапа за почистването и, по простата причина, че не са знаели как се прави. Още повече преди процедурата, двигателя се е държал нормално. Цената е там някъде - има, няма 90 кинта, защото е неделима част от целия въздухопровод, дето е от дебитомера до дросела.
Ако от там дърпа въздух и причината за аномалията с оборотите е това, съвета ми е - запушване на дупката към гофретата и отвеждането на картерните газове надолу, под колата. Като на жигулите едно време. Хем няма да се къса вече, хем ще спести една стотачка, хем няма да му цапа дросела повече.
Ако от там дърпа въздух и причината за аномалията с оборотите е това, съвета ми е - запушване на дупката към гофретата и отвеждането на картерните газове надолу, под колата. Като на жигулите едно време. Хем няма да се къса вече, хем ще спести една стотачка, хем няма да му цапа дросела повече.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: проблем с оборотите голф четворка 1.6 бензин
За него и предположих. Поначало си е скапано. Китайското е около 30 - 40 лв, ама и толкоз не бих дал. Има теми за побългаряване, едната е моя. Минимум средства и доживотна гаранция.
Re: проблем с оборотите голф четворка 1.6 бензин
Днеска си купих целия комплект на въздухопроводите 80лв. което включва и това малко кабелче.Смених всичко и колата пак ми работи на 1000оборота като я засиля с 50/км и я пусна по енерция ми сети на 1200обор. и после като спра на светофара стига до 950оборота.И сега като си я паркирах работи на 1000 и падавам малко газ до 1200 и сети там 5-7 секунди и пада после на 1000.?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с оборотите голф четворка 1.6 бензин
Не знам кой какво е правил, но сега май ще трябва да ходиш някъде за 'адаптация на дросел клапа'
Има вариант и да се самоадаптира, но не винаги става.

Има вариант и да се самоадаптира, но не винаги става.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта