


ДААЗ или Кейхин-1 на 1,6EZ
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ДААЗ или Кейхин-1 на 1,6EZ
След много търене се сдобих и с двата карбуратора. ДААЗа е напълно механичен. И сега съм пред дилемата кой да сложа. Ладовия е с много по-големи клапи 2 Х 31,5мм . Няма грам вакуми, евтина подръжка/пълен ремонтен комплект 6лв./ Очаквам от него по-голям дебит на въздух, повече мощност е повечо гориво да лапка. Кейхина пък е движил Ауди 1,8 без проблем едва ли ще му се опъне Голфа по-прецизен и икономичен, но с маса проблеми като се зачета из Ауди форума. Искам да чуя и вашето мнение. Ако е карал някой и с двата може да каже мнението си. И не съм недоволен от Пиербурга, но на дълго няма сила, задъхва се.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: ДААЗ или Кейхин-1 на 1,6EZ
Само мога да ти кажа,ако запродаваш кейхина да пишеш лично... 

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ст.Загора
Re: ДААЗ или Кейхин-1 на 1,6EZ
lozan67 написа:...
Ами ... пробвай! По-добро от личната проба - няма

Някъде и на мен ми се търкалят различни размери жигльори от ДААЗ, пък сигурно ги има още по магазинчетата ...
Можеш да експериментираш наволя и да споделиш

Важна е тръпката и ... миризмата на бензин! Дай газ ...



- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ДААЗ или Кейхин-1 на 1,6EZ
3000 km. С Кейхин-1. След смяната се наложи да си сменя и центровката на запалването. Впечатленията ми. В сравненеие с 2Е2. По-трудно палене сутрин. С Пиербурга палех от четвърт. Наложи се да си припомня годините със соц. возилата и смукача. Дръпни малко, после върни. На бензин и на газ всичко си е еднакво. И да има някаква разлика е по-скоро хипотетична. 2Е2 си ми беше напълно изрядно и си даваше добър вървеж и на газ и бензин. Кейхина върви по-добре на бензин, може и от плочката за газ да е. Тази е само с един щуцер. Разхода е почти еднакъв, Пиербурга е с малко по-икономичен. За сметка на това с Кейхина мотора е по-шумен и неустойчив на празен ход. С 2Е2-то не си усещах тихите обороти. Определено предпочитания за един изправен Пиербург пред Кейхина, въпреки общото мнение. Когато отидох да си купя ремонтен комплект от "Златен меркурий" там освен продавача беше и един от монтьорите им. Той също ми каза, че според него предимствата са в полза на един изправен Пиербург. Преди да бъде монтиран Кейхина го сервизирах като смених мембраните и някой от износените О-пръстени. Мисля да сложа юни месец ДААЗ-а, тогаваще споделя впечатления и за него.
- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: ДААЗ или Кейхин-1 на 1,6EZ
с дааза пак ще опъваш смукач напред-назад просто е неизбежно докато загрее до към 65-70гр.от към вървене ще си по доволен от пиербурга и кейхина благодарение на по-големите клапи които има.разхода е добър на мен ми даде при скорост 110-120км извънградско 8литра градско 10литра горивото е газ,на бензин си побарва бая ама жигльорите са ми големи.мотора е 1.8 ев,сподели после и твойте впечатления от дааз.lozan67 написа: Наложи се да си припомня годините със соц. возилата и смукача. Дръпни малко, после върни. Мисля да сложа юни месец ДААЗ-а, тогаваще споделя впечатления и за него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта