



Как се избиват щифтовете на пантите на мк2
- bobiturboto
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Как се избиват щифтовете на пантите на мк2
Здр.колеги имам следния проблем с пантите на вратите на двуврат мк2.На лявата врата долният щтифт на пантата се е износил и вратата ми провисва и трудно се затваря,имам други панти но неможах да избия щифта,ако някой го е избивал без да реже пантата нека каже как 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Как се избиват щифтовете на пантите на мк2
Колега виж описанието ми в раздел Поло. Точно това правих.
Подлагам зад памтата нагревателен миканит на 1260 грЦ дебел 1мм ,керамичен плат около пантата, мокър парцал залепен отвън на вратата на мястото. Пропан бутанова горелка с пламък на косъм накрая , нагрява се пантата + щифта 2-3 пъти и се избива с чук и пробой.
Самата панта и щифта са закалени !!!! Свалената подвижна част от пантата се нагрява до червено и се остава на въздух да изстине / откаляване/. С кръгла пила се дооформя елипсата на фи и после се пуска дрелка с подходящо свредло. Направо с дрелка не става - ще те завърти . Ако имаш под ръка фреза /машина/ става на нея да се разпробие отвора. Прави се на струг нов щифт от Ст 45 , закалява се щифта и пантата/ Щифта после се отвръща. Набива се щифта в пантата и си ОК. Редовно смазване после на пантата и не само на нея врата.
Играчка си е.
Подлагам зад памтата нагревателен миканит на 1260 грЦ дебел 1мм ,керамичен плат около пантата, мокър парцал залепен отвън на вратата на мястото. Пропан бутанова горелка с пламък на косъм накрая , нагрява се пантата + щифта 2-3 пъти и се избива с чук и пробой.
Самата панта и щифта са закалени !!!! Свалената подвижна част от пантата се нагрява до червено и се остава на въздух да изстине / откаляване/. С кръгла пила се дооформя елипсата на фи и после се пуска дрелка с подходящо свредло. Направо с дрелка не става - ще те завърти . Ако имаш под ръка фреза /машина/ става на нея да се разпробие отвора. Прави се на струг нов щифт от Ст 45 , закалява се щифта и пантата/ Щифта после се отвръща. Набива се щифта в пантата и си ОК. Редовно смазване после на пантата и не само на нея врата.
Играчка си е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта