Значи и миналата зима го имах същият проблем докато не се затопли времето.
Паля колата на газ или на бензин , няма значение ,една две минути работи без проблеми след което колата губи обороти (все едно работи на 2 цилиндъра ) и гасне.След това няма палене,или ако я запаля на бензин трябва да я помпя на около 2500 оборота.Така я задържам около 5 минути като постепенно отпускам педала на газта и намалям оборотите , след около още 2 минути колата си поддържа нормално 900 оборота без проблеми все едно нищо не е имало.Само че вече като отида отзад на аспуха тои е ЧЕРЕН.И няма какъв да е като колата работи за около 5-6 минути на 2-3 цилиндъра.
Проблема по силно се проявява на газ,на бензин по малко но пак го има.
Нещо друго което ми прави впечатление е че колата на бензин няма мощност,дори в началото когато я изфорсирам се зачудва такава преди да се изреже.Дори по някой път се е получавала и експлозия в колекторните тръби.
При газ това нещо почти го няма,с малки изключения че и тука колата е мудна като цяло но по добре се реже от бензина(затова основно се кара на ГАЗ)
Друго което прави впвчатление е разхода на гориво:
12 газ смесено каране на 100 км.
9 бензин същото каране на 100 км.
Колата е ходила на ЕЛКОН 2 пъти в сервиз на БОШ и един път в сервиза на КАСТРОЛ,където не откриха проблема .Питаха ме от какво се оплаквам като колата е с перфектни параметри на двигателя(ъгли и тем подобни джаджи).
Един приятел ми каза че ще ми трябва пълна диагностика на двигателя която струва 50 лева.??????
Много ще съм благодарен ако някой най накрая ми помогне и реша проблема на ГОЛФ 3-ката.
Проблем при паленето сутрин.ААМ 75 к.с. 1,8 Моно
- toltek
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 13 ное 2006 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Свещите са сменени пролетта заради този същият проблем но като се затопли отй изчезна и не съм се занимавал да го търся.Сега пак се обади и пак съм се заел да го диря.
Свещите са БОШ купени от сервиза им , излезнали за точно този двигател.Едната свещ е 12 лева. 4х12=48 лева.
Не е от тях,никаква промяна нямаше като ги смених.
Свещите са БОШ купени от сервиза им , излезнали за точно този двигател.Едната свещ е 12 лева. 4х12=48 лева.
Не е от тях,никаква промяна нямаше като ги смених.
- toltek
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пон 13 ное 2006 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
А от тоя датчик може ли да се появят такива симптоми,щото го сменям три пъти точно този и всеки датчик има различни стойности на омовете.
Можете ли да ми кажете поне колко трябва да са тия омове на двете вериги в тоя датчик.???
Или поне да кажете от къде да взема добър датчик.
Последния го взех от Ауто+ в София.
Не ми хареса и си карам с стария.
Този от ауто+ държеше много високи обороти,не изключваше смукача.
Ако знам омовете ще го меря в магазина и няма да се мина тоя път.
Днес проверих капачката и палеца . Видимо няма никакви забележки.
Можете ли да ми кажете поне колко трябва да са тия омове на двете вериги в тоя датчик.???
Или поне да кажете от къде да взема добър датчик.
Последния го взех от Ауто+ в София.
Не ми хареса и си карам с стария.
Този от ауто+ държеше много високи обороти,не изключваше смукача.
Ако знам омовете ще го меря в магазина и няма да се мина тоя път.
Днес проверих капачката и палеца . Видимо няма никакви забележки.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
доста проблеми идват от този датчик специално с паленето. Това са му стойностите:
краче темп съпротивление /омове/
1-3 20 2250-3000
1-3 30 1500-2000
1-3 40 1000-1500
1-3 60 550-675
1-3 80 275-375
тези стойности би трябвало да дава изправен датчик. За да не се набутваш купи си едно съпротивление 4000ома /4килоома/ и сложи между 1 и 3 крачета на датчика и пробвай сутринта да запалиш да видиш как ще е.
4 килоома е все едно 5-6 градуса температура на антифриза, мисля че външната е доло-горе толкова сутрин. Ако запали без проблем значи датчика ти не работи както трябва. Ако има пак проблеми, специално и само със студения старт, трябва да търсиш вината другаде - налягане на гориво, другия температурен датчик /за въздуха, който е на дюзата/, степ мотор и т.н. Но първо провери този датчик - най-често той прави подобни проблеми.
п.п. пробвал съм със съпротивление 800 ома - все едно е загрял двигателя 50 градуса - мнооого трудно запали и сместта беше много бедна - компа не пуска толкова гориво.
краче темп съпротивление /омове/
1-3 20 2250-3000
1-3 30 1500-2000
1-3 40 1000-1500
1-3 60 550-675
1-3 80 275-375
тези стойности би трябвало да дава изправен датчик. За да не се набутваш купи си едно съпротивление 4000ома /4килоома/ и сложи между 1 и 3 крачета на датчика и пробвай сутринта да запалиш да видиш как ще е.
4 килоома е все едно 5-6 градуса температура на антифриза, мисля че външната е доло-горе толкова сутрин. Ако запали без проблем значи датчика ти не работи както трябва. Ако има пак проблеми, специално и само със студения старт, трябва да търсиш вината другаде - налягане на гориво, другия температурен датчик /за въздуха, който е на дюзата/, степ мотор и т.н. Но първо провери този датчик - най-често той прави подобни проблеми.
п.п. пробвал съм със съпротивление 800 ома - все едно е загрял двигателя 50 градуса - мнооого трудно запали и сместта беше много бедна - компа не пуска толкова гориво.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта