голф2 карбуратор->моно
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
голф2 карбуратор->моно
направих ме един голф2 от карбуратор 2ее на моно бош-(взехме го от типо),всичко ок но като се изфорсира рязко има едно замисляне от няма и секунда на 1500 оборота-на какво може да се дължи това
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колата-голф2 1.6 с ел.карбуратор
причината беше,че държеше високи обороти 2ее-то и играеха постоянно,сменихме го с 2еХ,но на бензин не работеше изобщо,а камо ли смукача
(който е автоматичен)-за 6 месеца сменихме 3 карба 2ее и 4 2еХ,като на последния му взехме и ремонтен комплект и пак същия х*й
и така дойде ни идеята за моно,набавихме частите,моно инжекция,компа,външна помпа от ауди 80,цялата инсталация на моното с релета бушони и т.н,а да не забравям и температурния датчик (бая време се чудихме защо са му високи оборотите след като загря),опааа и гумения тампон сменихме с такъв за моно инжекция
навързахме му кабелите(не че бяха много-мисля че бяха 4) и голфарата пална от раз и работеше перфектно на бензин
студен двигател-1300-1400 оборота
топъл ги кове на 900
прекъсвача му е на 7000 оборота
причината беше,че държеше високи обороти 2ее-то и играеха постоянно,сменихме го с 2еХ,но на бензин не работеше изобщо,а камо ли смукача

и така дойде ни идеята за моно,набавихме частите,моно инжекция,компа,външна помпа от ауди 80,цялата инсталация на моното с релета бушони и т.н,а да не забравям и температурния датчик (бая време се чудихме защо са му високи оборотите след като загря),опааа и гумения тампон сменихме с такъв за моно инжекция
навързахме му кабелите(не че бяха много-мисля че бяха 4) и голфарата пална от раз и работеше перфектно на бензин
студен двигател-1300-1400 оборота
топъл ги кове на 900
прекъсвача му е на 7000 оборота
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
разход без юркане,градско 11,12-като ламбдата не е същата като на типото(3 кабела),а е с оригиналната на голфа(1 кабел) ,сега търсим да я сменим.
в момента даже припушва на бензин,но като свалих мойта от типото ми и се оправиха нещата,но не сме го засичали-като разход,защото е и на газ
а между другото на газ тръгна по добре от колкото с карбуратора
като цена
компа 70лв
помпа 50лв
моно инжекция 50лв
кабелажа 50лв
температурен датчик 11лв-нов
тамон за моно 15лв-нов
ламбдата сме я уговорили за 35лв,но ако не работи ще вземем нова
в момента даже припушва на бензин,но като свалих мойта от типото ми и се оправиха нещата,но не сме го засичали-като разход,защото е и на газ
а между другото на газ тръгна по добре от колкото с карбуратора
като цена
компа 70лв
помпа 50лв
моно инжекция 50лв
кабелажа 50лв
температурен датчик 11лв-нов
тамон за моно 15лв-нов
ламбдата сме я уговорили за 35лв,но ако не работи ще вземем нова
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 75 госта