голф2 карбуратор->моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

голф2 карбуратор->моно

Мнениеот pugsy » Чет 27 юли 2006 8:18


направих ме един голф2 от карбуратор 2ее на моно бош-(взехме го от типо),всичко ок но като се изфорсира рязко има едно замисляне от няма и секунда на 1500 оборота-на какво може да се дължи това




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 27 юли 2006 9:04


Малко офф топик, тази манипулация кояко сте направили доста ме заинтригува, ако дадеш повече подрабности ще ми бъде много интересно /предполагам не само на мен/ :lol:


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Чет 27 юли 2006 9:30


колата-голф2 1.6 с ел.карбуратор

причината беше,че държеше високи обороти 2ее-то и играеха постоянно,сменихме го с 2еХ,но на бензин не работеше изобщо,а камо ли смукача :D (който е автоматичен)-за 6 месеца сменихме 3 карба 2ее и 4 2еХ,като на последния му взехме и ремонтен комплект и пак същия х*й

и така дойде ни идеята за моно,набавихме частите,моно инжекция,компа,външна помпа от ауди 80,цялата инсталация на моното с релета бушони и т.н,а да не забравям и температурния датчик (бая време се чудихме защо са му високи оборотите след като загря),опааа и гумения тампон сменихме с такъв за моно инжекция

навързахме му кабелите(не че бяха много-мисля че бяха 4) и голфарата пална от раз и работеше перфектно на бензин

студен двигател-1300-1400 оборота
топъл ги кове на 900

прекъсвача му е на 7000 оборота


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 27 юли 2006 13:35


A разхода как е :shock


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 27 юли 2006 16:37


А във финансово изражение как ти легна цялата работа?


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Чет 27 юли 2006 19:22


разход без юркане,градско 11,12-като ламбдата не е същата като на типото(3 кабела),а е с оригиналната на голфа(1 кабел) ,сега търсим да я сменим.
в момента даже припушва на бензин,но като свалих мойта от типото ми и се оправиха нещата,но не сме го засичали-като разход,защото е и на газ

а между другото на газ тръгна по добре от колкото с карбуратора


като цена

компа 70лв
помпа 50лв
моно инжекция 50лв
кабелажа 50лв
температурен датчик 11лв-нов
тамон за моно 15лв-нов
ламбдата сме я уговорили за 35лв,но ако не работи ще вземем нова


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пет 28 юли 2006 8:17


Абе колега ти си имаш съображения да вземеш от Типо, ама аз да питам :lol: защо не взе от Г2 1,8 Моно или от Г3 1,6 ? Интересно ми е просто, защото по принцип подмяната на карба с моно ми се струва удачно решение


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Пет 28 юли 2006 15:07


защото нямаше за 1.6
но те монотата са едни и същи май


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Нед 03 сеп 2006 8:58


проблема е отстарнен

беше в делкото и лабдата


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 03 сеп 2006 11:16


Радвам се че си се справил колега, сега ако пуснеш сничици цена няма да имаш :lol:

ПС Кажи как е ти е разхода сега


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Нед 03 сеп 2006 14:36


разход към 12 с 92,ама пича много го настъпва щот го кефи звукът от тръбата за въздуха

снимки утре или другиден


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Пон 04 сеп 2006 23:54


с червения кръг е старата ел инсталация (карб 2ЕЕ)

има още малко за донагласяне,някаква стойка за въздушния фълтър трябва

снимите са бая кофри щот са с телефон и на малко тъмно време


Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 05 сеп 2006 8:58


Браво момчета! На това му се казва радикален подход към проблема! Сега Пиърбърга като ме ядоса ще го плаша с тези снимчици :lol:
:respect


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Вто 05 сеп 2006 14:55


ако ме питаш мене направо го изхвърляй този карбуратор,пича с голфа е насъбрал 5-6 карбуратора 2ее-та,2е2,2е кви ли не има и от тях нито един нормален



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 75 госта