здр колеги имам проблем с запалването проверихме:
1 кабелите към свещите няма искра
2 от бубината към делкото и там няма ток
Някой имали предсташа как да проверим бубината или къде може да е проблема
колата е голф 2 1,3
благодаря предварително



запалване
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: харманли
Re: запалване
датчик на хол стои на делкото 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: запалване
Ето колега, поста на radotom viewtopic.php?f=6&t=68774&hilit=%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 05 фев 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: запалване
датчик на хол малко повече инфо
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: запалване
viewtopic.php?f=5&t=185675&start=0 човека е писал, че се сменя трудно. Защото се вади делко, разглобява се на парчета и т.н. Сигурен ли си че белята е там?
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: запалване
Комутатор ?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 05 фев 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: запалване
къде се намира този комутатор ?? как може да го проверим ?
от релето №30 можели да е
от релето №30 можели да е
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: запалване
Здравей колега първо това,което си написал за автомобила си не ми се връзва някак си.Колата ти да не е голф 3 с двигател 2Е,което ще рече 2000куб.см 115к.с.Сега да премина по същество самият комутатор ти се намира под бобината тъи като твоята бобина е квадратна за да провериш изправноста на комутатора те съветвам да вземеш назаем от някои приятел същата бобина само за проба ако проблема е в нея ясно ще сменяш бобина с комутатор наскоро едно приятелче имаше същият проблем,като твоя и се оказа,че комутатора е здрав но бобината е пътник и ще сменя направо бобината с комутатора.За релето,което си споменал това е захранващото реле на електроният блок за управление на двигателя него може да го провериш,като изключиш колата от скорост и дадеш на контакт,като същевременно размърдаш и въпросното реле ако колата запали сваляш релето и го отваряш след,което му презапояваш спойките и си караш ако ли не си купуваш ново реле.Видял си предполагам къде стои въпросното реле да не пиша излишно също така те съветвам да си провериш и релето на бензиновата помпа,което се намира на позиция №12 на долният ред в таблото с бушоните и релетата и е означено с №80 или №167.Не си споменал също така колата само на бензин ли е или има и газова уредба.Успех в разрешаването на проблема.
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: запалване
Ще се опитам да отгатна - колата е Голф 2 1.3, 2Е пише на карбуратора
Възможните причини са - комутатор и датчик на Хол, втората мисля е по-често срещаната.

Възможните причини са - комутатор и датчик на Хол, втората мисля е по-често срещаната.

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 05 фев 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: запалване
извинявам се за грешката ( едно мислим друго пишем ):)
колата се кара само на бензин
колата се кара само на бензин

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 05 фев 2007 22:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: запалване
проблема е решен оказа се датчика на хол
благодаря за помоща
благодаря за помоща

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 85 госта