Пускам темата тук защото проблема според мен е някъде в колата а не в газовата.
Значи проблема е следния-Като запаля колата сутрин докато е студена върви (горе-долу) добре,но като загрее губи мощност-бавно набира,мъчи се,като натисна рязко педала вместо да набира,двигателя почва много да бръмчи,но не набира.Разхода също ми се вижда доста голям 12-13 градско.
Може ли да е от температурния датчик?Или от датчика за температурата на входящия въздух?Или компа да променя предварението на студена и на заграля кола?Питам за предварението,защото делкото няколко пъти е въртяно напред-назад и сега трябва да ида на майстор да го настои като хората,защото знам че първо трябва компа с Ваг-ком да се вкара в авариен режим и тогава да се настройва предварението,иначе не е ясно колко и дали се настройва правилно.И в тая връзка-кажете майстор в Плд,който може качествено да я свърши тая работа,а не да ида,да ми врътне делкото на ръка и да каже "Готов си,дай 10лв" - това и сам мога да го направя.
Очаквам предложения къде да търся разковничето.
Забравих да кажа че на заграла кола като откача буксата на темп. датчик,колата се пооправя.И още нещо-забелязвам едно придърпване/прихълцване на колата в движение на около 2000 оборота без значение на коя предавка съм.
А как се мери проклетия темп датчик? С 4 пина е!
Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик-РЕШЕНО
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик-РЕШЕНО
Последна промяна от rahwin на Пет 15 апр 2011 19:07, променено общо 2 пъти.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Губи мощност като загрее Ibiza'95 ABD И как се мери t датчик
Колега, провери датчика за температурата на радиатора, тази дето пуска перките, да не би да е слаган от предишен собственик друг датчик който да пуска перката по-рано!
Друго което можеш да видиш, е термостата как е!? На колко градуса отваря, дали по-късно и дали температурата е в рамките на разумното! Шот на Г3 1,8 АБС имаше проблем като твоя, като загрее държи голяма темпрература и колата се спъваше, и се смени термостата със стойностите на оригиналния и се оправиха нещата!
Друго което можеш да видиш, е термостата как е!? На колко градуса отваря, дали по-късно и дали температурата е в рамките на разумното! Шот на Г3 1,8 АБС имаше проблем като твоя, като загрее държи голяма темпрература и колата се спъваше, и се смени термостата със стойностите на оригиналния и се оправиха нещата!
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее Ibiza'95 ABD И как се мери t датчик
Колата си загрява нормално,перката си се включва нормално-така си е откакто съм я купил-в това отношение разлика няма.
За мен или темп датчик дава грешни данни на компа като загрее колата,или компа като колата загрее прави нещо някъде,за да се спъва така.Въпроса е какво точно става като загрее колата
За мен или темп датчик дава грешни данни на компа като загрее колата,или компа като колата загрее прави нещо някъде,за да се спъва така.Въпроса е какво точно става като загрее колата
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее Ibiza'95 ABD И как се мери t датчик
Никой ли нищо не се сеща?
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее Ibiza'95 ABD И как се мери t датчик
Мерих темп. датчик. С 4 крака е,номерирал съм ги на първи ред 1 и 2,а на 2-рия ред 3 и 4.Значи стойностите са:
на студена кола на крачета 1-3 дава 2.46 КОма, а на 2-4 4.73 КОма
на загряла кола на крачета 1-3 дава 180 Ома,а на 2-4 340 Ома
Някой може ли да каже тея стойности нормални ли са,за да знам датчика ОК ли е или да го сменям.
Гледам че ми дава 180 Ома,което е по-малко от даденото от колегата т.е. не е ОК май.А не трябва ли показанията на 1-3 и 2-4 да са еднакви?
на студена кола на крачета 1-3 дава 2.46 КОма, а на 2-4 4.73 КОма
на загряла кола на крачета 1-3 дава 180 Ома,а на 2-4 340 Ома
Някой може ли да каже тея стойности нормални ли са,за да знам датчика ОК ли е или да го сменям.
Гледам че ми дава 180 Ома,което е по-малко от даденото от колегата т.е. не е ОК май.А не трябва ли показанията на 1-3 и 2-4 да са еднакви?
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее Ibiza'95 ABD И как се мери t датчик
http://kachi-snimka.info/images/cqs1239613009q.JPG - пълната картинка
Като гледам зъбците как са нарисувани,значи съм объркал номерацията-това което съм писал за 1-3 всъщност са 2-4 и обратно това което съм писал за 2-4 са 1-3 и дефакто 1-3 ми показва при загряла кола 340 Ома,което според картинката отговаря на 80градуса и уж е нормално.Но пак остава въпроса не трябва ли и на двете двойки за дава едно и също?Знам че едната двойка е за компа,а другата за таблото,но на таблото си ми отчита нормално,което означава ли че на компа се подава сигнал от другата двойка,която дава 180 Ома и компа да си мисли че колата прегрява и да връща аванса?Защото онзи ден си направих експеримент и при загряла и "умряла" кола върнах делкото още назад за повече аванс и колата малко живна.
И още нещо-колеги,при вас датчика с какъв цвят пръстен е?При мен е жълт,а четох че трябвало да е син и че цвета имал значение.
Като гледам зъбците как са нарисувани,значи съм объркал номерацията-това което съм писал за 1-3 всъщност са 2-4 и обратно това което съм писал за 2-4 са 1-3 и дефакто 1-3 ми показва при загряла кола 340 Ома,което според картинката отговаря на 80градуса и уж е нормално.Но пак остава въпроса не трябва ли и на двете двойки за дава едно и също?Знам че едната двойка е за компа,а другата за таблото,но на таблото си ми отчита нормално,което означава ли че на компа се подава сигнал от другата двойка,която дава 180 Ома и компа да си мисли че колата прегрява и да връща аванса?Защото онзи ден си направих експеримент и при загряла и "умряла" кола върнах делкото още назад за повече аванс и колата малко живна.
И още нещо-колеги,при вас датчика с какъв цвят пръстен е?При мен е жълт,а четох че трябвало да е син и че цвета имал значение.
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
Някой да е мерил показанията и на двете двойки пинове,за да сравним?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
http://img198.imageshack.us/img198/28/sensorj.jpg
Килооми, при 21 градуса околна температура. Два пъти по-голямо е показанието на ECT, за двигателя.
С какво ще ти помогне това
Син пръстен, не че е важен при теа толеранси.
Килооми, при 21 градуса околна температура. Два пъти по-голямо е показанието на ECT, за двигателя.
С какво ще ти помогне това

Син пръстен, не че е важен при теа толеранси.
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
rahwin ,колега да си чувал думата ДИАГНОСТИКА? поне в Пловдив не се оплаквайте!иди ,направи ,запиши си резултата и сподели тук за какво става дума!
а изключването на темп. датчик води до вкл. в авариен режим на управлението на двигателя и за това "...леко се подобрява...." според написаното от теб.той не ти е проблемът!много проблеми могат да бъдат - механични(клапани ,рег . на налягане на горивото ,уплътнители и т.н) и електрически ( датчик хол,капачка ,палец ,кабели и свещи) и електронни (датчици ,вериги към тях,ЕБУ,изпълнителни механизми и т.н.)една диагностика се прави поне час -два в твоя случай!не става само с прочитане на кодове за неизправности!успех! и чакаме да чуем как си решил проблемът! 


- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
Оправи се
Изчистих маркуча за картерните газове,разкачих и почистих всички букси около моното,които видях,поизтрих и самото моно,откачих акумулатора за няколко часа(за кой ли път),закачих го пак,запалих си колата(на газ обаче),оставих я да поработи 10-тина минути и О-чудо колата се оправи и сека работи като часовник-аз тая кола непомня кога за последно съм я чувал да работи толкова добре.Даже си оставих телефона изправен на въздушния филтър и си стои-не пада.
Абе незнам какво стана ама се оправи,надявам се не за кратко

Абе незнам какво стана ама се оправи,надявам се не за кратко

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
А не си ли чувал,че след откачане на клема от акумулатора,се пали винаги на бензин?Минаваш 10-ина км и после вече си минавай на газ.Това се казва обучение на компа!През това време си прави програмата.Същото е и да я оставиш да поработи на място но на три интервала от по 5 минути.И тогава вече може на газ.
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
Чувал съм,но както казах-ефекта като я запаля да се обучи на бензин е никакъв към отрицателен.Затова я запалих на газ и ВОАЛА-колата се оправи 

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
Ти си познаваш най-добре колата.Аз ти споделих как е редно да се прави.
- rahwin
- Мнения: 266
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
- Автомобил: VW Passat B5 1999г
- Двигател: AJM
- Местоположение: Пловдив/Раковски
Re: Губи мощност като загрее ABD И как се мери t датчик
Абе и аз не я познавам ама така взе че се оправи.Иначе знам че е редно на бензин,ама като не иска така,пробваме иначе 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: AFN98 и 68 госта