


Проблем с ръчната
Проблем с ръчната
Момци имам голям проблем с тая ръчна няма натягане, по скоро не държи колкото и да я натягам,накладки има змених и реглажната пластина тая дето пада де с прожинката какво да правя да сменям ли барабана кво ли.Golf2 1989 с две вила по оделно за всяко колело,дори смених и жилата,с барабан съм.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Абе и аз имам проблеми с тая пуста ръчна. Значи жилото беше натегнато до край, подложихме по една гайка с един майстро и започна да хваща на 2-ри зъб обаче не изкара дълго и сега пак като я опъна и се изправи нема никой
. Значи вариантите които ми каза майстора са : жило, барабан, накладки.
Провери колко ти е ръбчето от вътрешната трана на барабана т.е. колко ти е износването. Щом имаш накладки и си сменил жилото остава барабана, ама ако не е и той

Провери колко ти е ръбчето от вътрешната трана на барабана т.е. колко ти е износването. Щом имаш накладки и си сменил жилото остава барабана, ама ако не е и той

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
И аз имам проблем със спирачките. Някакси педала ми е като гумен натискаш и имаш чувството че няма да спре. Правих обезвъздушаване само на едното задно колело че сменях цилиндърче и се получи голям ефект. Педала като го натиснеш стана по чувствителен т.е. по лесно взеха да блокират колелата ама имам чувството че само предните бачкат. После в FUlDA смених спирачна течност и машинно обезвъздушаване и ги докараха на старото дередже. Абе при мен не се знае точно кво е, има вариант за спирачна помпа и за кантара отзад.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз наскоро си сменях задните накладки и въпреки обезвъздушаването нещо не се получи както трябва.Аз съм с дискове отзад.С дискове смяната е по-елементарна,само кофти е връщането на буталото назад,трябва да се натиска със скоба и да се върти едновременно.То затова VAG си имат инструмент за тая работа.По темата:след смяната и на мен педала ми беше малко гумен,затова решихме с баща ми да обезвъздушим пак.Нарочно си направих труда да източим близо 500 мл спирачна течност от клапаните за обезвъздъшаване отзад.Естествено наливах нова течност през времето на операцията.Както и да е сега педалът е много добре,колата спира чудесно.По-късно чак видях в едно ръководство за ремонт,че преди самата смяна на накладките трябва поне 20 пъти да се напомпи педала,за да може да спадне налягането в АБС-а.После след смяната само се палел двигателя и през отворения клапан за обезвъздушаване АБС обезвъздушава сам.Та не знам,пробвай да обезвъздушиш пак,ако не помогне виж си спирачната помпа,може гумичките да сдават багажа вече.Ако решиш да правиш спирачната помпа,по-добре е да си купиш нова,отколкото да сменяш гумичките,защото и самия цилиндър се износва с времето.Със спирачките шега не бива.Може една кола да не върви добре,но е задължително да може да спира.
Re: Проблем с ръчната
aalio написа:Момци имам голям проблем с тая ръчна няма натягане, по скоро не държи колкото и да я натягам,накладки има змених и реглажната пластина тая дето пада де с прожинката какво да правя да сменям ли барабана кво ли.Golf2 1989 с две вила по оделно за всяко колело,дори смених и жилата,с барабан съм.
Тоя проблем го имах с нови жила.Оказаха се менте,по-дълги бяха.Смених ги,за всеки случаи смених и барабани,сега гумите пушат на 4-ти зъб.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта