Скоро се сдобих с Голф 1,8 пълна механична инжекция, проблема е, че прекъсва (като че заработва на 3 цилиндъра) в диапазона 1500-1900 оборота,ако се опитам да го задържа в този диапазон става още по-силно прекъсването,като ги подмине се пооправя обаче пак не е добре.
Сложих му АГУ преди 2 дни и когато го карам на газ върви много добре, няма никакви проблеми, ускорява се доста добре и щом мина на бензин пак почва с проблемите.Само искам да отбележа, че проблема си го имаше още преди слагането на АГУ.Проверих въздушния филтър-супер е, свещите са нови и гаранция са добри,но проблема си го има,посъветвайте ме какво да правя,защото ми се иска да си го подкарвам и на бензин, че само на газ не е много хубаво.



Проблем с Голф 1.8 пълна инжекция
- joser
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
имах такъв голф, по едно време се появи същия проблем, последва смяна на горивен филтър, изчистиха и главата, регулираха сместа. и оттогава не е имало проблем. новият собственик смени бензиновата помпа преди време, отказала да качва гориво. но от 86 тя не е сменяна..
п.п.мога да ти препоръчам майстор в пловдив.
п.п.мога да ти препоръчам майстор в пловдив.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Бензиновата помпа за налягането можеш да си я провериш сам(намира се под колата в едно черно казанче до горивния ф-р.) като отвиеш входящия щуцер на главата за разпределяне на горивото който идва от горивния филтър.Развий го и го сложи в разграфен съд с вместимост един литър.След което извади релето на помпата и на краче 87 подай + като заработи помпата в рамките на 30секунди трябва да напълни съда с 700-900 грама бензин.Ако това стане помпата си е в ред.
1.Акумолатор
2.Алтернатор
3.Стартер
4.Контактен ключ
5.Реле на бенз.помпа
6.Термо датчик който изключва обогатителната дюза 7
7.Обогатителна дюза за студен старт(при палене на студен двигател връсква допълнително гориво)
8.Делко
9.Регулатор за налягането
10.Клапан за подаване на допълнителен въздух(При студен двигател клапанът е отворен и е вързан на байпас преди и след дросела.играе ролята на спукач.Като загрее мотора клапанът се затваря и оборотите падат.
Бензинова помпа която подсигурява налягането в системата което трябва да е 4,5-5.0bar.
Провери си и въздушната клапа която управлява плунжера на разпределителя за горивото.тя се намира върху кутията за въздушния филтър.Махаш тумбестият маркуч който е наденат отгоре и ще я видиш.
вдигни я нагоре и я пусни,ако опира по стените на дифузьора я регулирай по следният начин:
Развий болта с който е стегната клапата(ключе 10)и между стените на дифузьора и пласината(клапата)сложи на кръст четири пласини от луфтомер 0.10 след което внимателно стегни болта.Провери и положението на клапата.тя трябва да се намира на 1,9мм.от горния ръб преди конуса.
Това е от мен.Дано съм помогнал


1.Акумолатор
2.Алтернатор
3.Стартер
4.Контактен ключ
5.Реле на бенз.помпа
6.Термо датчик който изключва обогатителната дюза 7
7.Обогатителна дюза за студен старт(при палене на студен двигател връсква допълнително гориво)
8.Делко
9.Регулатор за налягането
10.Клапан за подаване на допълнителен въздух(При студен двигател клапанът е отворен и е вързан на байпас преди и след дросела.играе ролята на спукач.Като загрее мотора клапанът се затваря и оборотите падат.
Бензинова помпа която подсигурява налягането в системата което трябва да е 4,5-5.0bar.
Провери си и въздушната клапа която управлява плунжера на разпределителя за горивото.тя се намира върху кутията за въздушния филтър.Махаш тумбестият маркуч който е наденат отгоре и ще я видиш.
вдигни я нагоре и я пусни,ако опира по стените на дифузьора я регулирай по следният начин:
Развий болта с който е стегната клапата(ключе 10)и между стените на дифузьора и пласината(клапата)сложи на кръст четири пласини от луфтомер 0.10 след което внимателно стегни болта.Провери и положението на клапата.тя трябва да се намира на 1,9мм.от горния ръб преди конуса.
Това е от мен.Дано съм помогнал


- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта