Здравейте,
На кратко за моя проблем.
Взех си голф 4 1.6SR с мотор AKL ( 2000 година) След като си смених маслото за първи път осъзнах

, че харчи за около 10 хил. километра около 4 литра. Направих основен ремонт ( сменени сегменти, пълно сервизиране на главата и т.н.) но започна да сълзи масло от дросела точно върху изпускателните тръби. ( а не знам дали пак не харчи, защото за 5 хил. км. са заминали около 1.5 литра масло). Отидох при друг майстор който замери компресията и на единия цилиндър е 14 атм. а на другите 3 по 11 атм. и каза че има нещо сбъркано( най-вероятно предишния нещо е объркал със сегментите ). Като също изчетох много неща за маркучи за картерни газове, но майстора каза че този двигател бил от по-новите

и този филтър е в капачката за наливане на масло( и нея смених) но уви. Та новия майстор иска пак да отвори двигатела и да види какво има.
Та въпроса ми е какво да правя

че пак пари ще се дават
Какви може да са причините за този теч.
Ако някой е имал този проблем и го е решил да сподели
