Да попитам,като разход на гориво,качество и вървеж кой двигател е по-добър 1.6(101к.
с.)или 1.8(90к.с.)?



Голф 3 ГТ
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
Разхода е еднакъв, 1,8 моно има повече въртящ момент от по-рано и е по-корав
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Голф 3 ГТ
1.8(90к.с.)....



- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 ГТ
още един глас за 1.8 90 к
наистина здрав
наистина здрав
- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
Зависи си най-много от теб!! Предимно къде ще се кара (градско или извън), на газ или бензин....Има доста теми за разход, предимства и недостатъци на двата мотора! 

- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 3 ГТ
аз съм за пълната инжекция. моното не ме кефи настъпва6 а то се 4уди кво да праи особенно след 100км
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
имал съм коли и с двата двигателя (още си карам 1,6-74kW), 1,8 е лесен за газифициране и здрав двигател (ако го уцелиш, аз лично не можах), от почти 4 години карам AFT и съм много доволен.върви добре и разходът ми е по-малък от колкото на ABS-а.брат ми кара AEK и го разцепи от каране (превъртя му 300 000 км) и е без проблеми и ремонти.според мен основното е на какво ще попаднеш, така че гледай колата да е гледана, ако ще купуваш автомобил.
Re: Голф 3 ГТ
аз карам 1.8 ГТ в зависимост от центровката можеш да си го направиш пъргав или в ниските ИЛИ във високите като съответно значително се отразява на разхода дали градско или извън, като деля ниски и високи съответно 0-3000 и 3000-6000
не съм съгласен с колегата че ако настъпиш се замислял, значи колата има проблем, казвам го от патило, 1 месец ми отне да разбера проблема но го оправих
в момента не се сещам за кода на скоростната кутия но знам че на ГТ е по разлина и много ми допада
не съм съгласен с колегата че ако настъпиш се замислял, значи колата има проблем, казвам го от патило, 1 месец ми отне да разбера проблема но го оправих
в момента не се сещам за кода на скоростната кутия но знам че на ГТ е по разлина и много ми допада
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
Ако трябва да избирам м/у 2-та бих избрал GT-TDI с едно 110 коньово AFN-че
. Са шегата на страна ама и аз съм за пълната инжекция AFT/AEK. Това, че ABS по-лесно се газифицира за мен точно тук губи резон от всякъде. Да си вземеш автомобил клас GT и да тръгнеш да мислиш за газ поне на мен не ми се връзва.

- naskogolf
- бърз голфаджия
- Мнения: 1138
- Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
- Автомобил: Passat B 7 Alltrack
- Двигател: 2 CFG 2014
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
handycam написа:имал съм коли и с двата двигателя (още си карам 1,6-74kW), 1,8 е лесен за газифициране и здрав двигател (ако го уцелиш, аз лично не можах), от почти 4 години карам AFT и съм много доволен.върви добре и разходът ми е по-малък от колкото на ABS-а.брат ми кара AEK и го разцепи от каране (превъртя му 300 000 км) и е без проблеми и ремонти.според мен основното е на какво ще попаднеш, така че гледай колата да е гледана, ако ще купуваш автомобил.
Гледай колата да е запазена и читава

- Momot
- Мнения: 267
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 9:54
- Автомобил: Passat 1.9 tdi
- Двигател:
- Местоположение: чайна таун
Re: Голф 3 ГТ
имах 1.8 бензин/газ -мн доволен-здрав и малък разход
сега съм с 1.8 бензин/метан -още по доволен .
но мн зависи от това на каква кола като цяло ще попаднеш.
сега съм с 1.8 бензин/метан -още по доволен .



но мн зависи от това на каква кола като цяло ще попаднеш.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Голф 3 ГТ
Ако говориме за разход, за тия стойности дето лапат тия GT-та, по-добре добави едно I отзад при избора.
Ако искаш нисък разход се насочи към печка!
При мен такива са изводите след 35хил. км. с тва АФТ., но всичко си зависи от теб.
Иначе всеки от колегите е прав за себе си!
Ако търсиш вървеж - ГТИ
Ако търсиш икономия на гориво + вървеж - ТДИ
Ако си почитател на ГАЗпром - АБС - 1.8/90к.с
Ако искаш само ръмжене и харч като за ГТИ, а вървеж като за АБС - ГТ 101к.с. - АФТ, АЕК, АКС
Това е мойто скромно мнение, а като разходи за подръжка е най-скъпо............., всъщност говориме за Голф 3!
Ако искаш нисък разход се насочи към печка!
При мен такива са изводите след 35хил. км. с тва АФТ., но всичко си зависи от теб.
Иначе всеки от колегите е прав за себе си!
Ако търсиш вървеж - ГТИ
Ако търсиш икономия на гориво + вървеж - ТДИ
Ако си почитател на ГАЗпром - АБС - 1.8/90к.с
Ако искаш само ръмжене и харч като за ГТИ, а вървеж като за АБС - ГТ 101к.с. - АФТ, АЕК, АКС
Това е мойто скромно мнение, а като разходи за подръжка е най-скъпо............., всъщност говориме за Голф 3!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 99 госта