ПРОБЛЕМ - ВЪЗДУХ ВЪВ ВОДАТА

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kostadon
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

ПРОБЛЕМ - ВЪЗДУХ ВЪВ ВОДАТА

Мнениеот kostadon » Нед 10 сеп 2006 18:42


Така колеги имам сериозен проблем с обезвъздушаването на колата.Преди около седмица колата ми прегря т.е стрелката беше м/у 100 и 110.Проверих водата и забелязах ,че беше изгубила около 1 л течност.Долях и след това проблемите продължиха-загуби парното(не духаше топло).Карах я в сервиз за газовата щото мислех ,че се е прецакал изпарителя и губи вода от там.Казаха ми ,че не може да е от изпарителя.Закарах я в сервиз и ми казаха да я обезвъздуша.Направих го в петък,но днес забелязах ,че нивото на водта пак е намаляло. Сипах тоя път антифриз побра около 200 300 мл.Запалих я и я оставих да работи с отворена капачка.Започнаха пак да излизат мехури.
При положение ,че я бях обезвъздушил уж добре последния път.Работеше около 30 мин с вкл. парно. 20 изкарваше въздух , и доливах,а като се успокои водата я оставих да работи още около10мин.Парното си дойде перките включваха.Стрелката беше м/у 70 и 80
Въпроса ми е от къде може да вкарва въздух?Маслото е чисто.Вярно , гори по малко ,но не кой знае кво.
Преди 20 дни ми прекъсваше по време на движение като прехълцване карах я на диагностика и ми казаха свещи смених ги.Днес пак се появи тва прехълцване
Започвам да си мисля че е гарнитура на глава.Давайте идеи кво да правя,че вече изперквам.Не мога да тръгна никъде с такава кола.
Съжалявам ,че съмтолкова подробен ама се опитвам да опиша всичко:))
ако се сетя за нещо друго ще го добава.:)))
а двигателя е 1.8 моно ABC




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 10 сеп 2006 18:49


колега, маркучите твърди ли са? въздух в системата може да влиза при скъсани мембрани на изпарителя, но тогава от казанчето мирише на газ, и
при прецакана гарнитура на главата. отиди в сервиз да измерят налягането на охладителната ситема.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 10 сеп 2006 18:49


Ами според мен това е признак на издухана гарнитура и най вече мисля така защото си я прегрял и най вероятно е изкривила леко главата.Отзад през ауспуха излиза ли водна пара? Варианта е шлайф на главата и смяна на гарнитура.Това е моето мнение,дано не съм прав :wink:


kostadon
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kostadon » Нед 10 сеп 2006 18:52


меки са. термостата си отваря.
колко струва тая гарнитура на главата.то ще трябва и главата да се шлайфа май?
може ли да вкарва въздух от капачката на казанчето?


kostadon
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kostadon » Нед 10 сеп 2006 18:56


rusiq_24 написа:Ами според мен това е признак на издухана гарнитура и най вече мисля така защото си я прегрял и най вероятно е изкривила леко главата.Отзад през ауспуха излиза ли водна пара? Варианта е шлайф на главата и смяна на гарнитура.Това е моето мнение,дано не съм прав :wink:

капят капки,но аз мислех че тва е нормално.
някои ако знае цените на ремонта нека пише.
при положение ,че ще отварям глава да сменям ли и др работи.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 10 сеп 2006 19:01


Ами гарнитурата е около 20-30лв в зависимост от производителя,най вероятно ще се наложи и гарнитура на изпускателния колектор 10-15лв. и на капака на клапаните 15тина лева но отваряш ли най добре е да се сменят гумички и напасване на клапаните.За труд всеки взима различно ама според мен около 150лв. за всичко ще те оправят :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 10 сеп 2006 19:24


колега, отвори капачката на разширителният съд, налей вода до горе и запали колата, на ниски обороти гледай за мехурчета, излизат ли постоянно си за гарнитура на главата и всички неща покрай нея.


kostadon
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kostadon » Нед 10 сеп 2006 19:40


handycam написа:колега, отвори капачката на разширителният съд, налей вода до горе и запали колата, на ниски обороти гледай за мехурчета, излизат ли постоянно си за гарнитура на главата и всички неща покрай нея.

значи като я обезвъздушавах миналия ден мехури излизаха около 15 20 мин и след това спряха.днес нямах време да я чакам щото закъснявах за работа,но към 5 мин си излизаха.оставих си я вкъщи колицата.утре ще я проверявам пак.
а това прехълцване от кво може да е.свещите както писах ги смених.освен ако е прецакана главата пак да са се зацапали но не съм ги проверявал.има ли такава вероятност?


kostadon
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kostadon » Нед 10 сеп 2006 20:12


има ли вариант да е водна помпа и как се проверява.сега ми казаха че може да е прецакана и да не може да обезвъздуши добре,въпреки,че се съмнявам


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 10 сеп 2006 20:57


нещо да си сменял по охладителната система преди да прегрее? ако виждаш как хвърля вода в разширителния съд според мен водната помпа си работи. при каква ситуация ти прегря колата?


kostadon
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kostadon » Нед 10 сеп 2006 21:20


handycam написа:нещо да си сменял по охладителната система преди да прегрее? ако виждаш как хвърля вода в разширителния съд според мен водната помпа си работи. при каква ситуация ти прегря колата?

според мен напълно нормално каране.без обороти и т.н. беше по трап де ,но все пак не съм я настъпвал.карам умерено.
колкото до охладителната система не съм сменял нищо.
съмнявам се да е помпа.
утре я карам на сервиз и ще пиша какво е.сутрин при първо палене леко пуши отзад и за това си мисля че е гарнитура


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 11 сеп 2006 7:59


Колега провери водната помпа и след това се насочвай към главата и тн. Успех.


Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Относно проблема със изхвърлянето на водата.

Мнениеот nikibol » Вто 12 сеп 2006 0:04


Ако губи вода от разширителният съд е ( Не е изхвърля):
1. Гарнитура на глава.
2. Изкривена глава ( следствие прегряване).
3. Може да има спукване на главата
Ако изхвърля вода от разшерителният съд:
1. Надува ( Гарнитура на глава).. но маркучите трябва да са твърди при затворена капачка.
2. Запушвания по системата
3.Скърана ос на водна помпа.
При 2. и 3. не може да се получи обмен на температурата.
Дано съм помогнал, а не объркал.
Късмет.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 12 сеп 2006 8:15


Някъде в някоя тема беха посъветвали да се ложи малко парфюм в охладителната система....след това отиваш отзад при ауспуха и душиш и ако мирише на парфюма значи е гантурата на главата....следователно водата от охладителната система преминава през мотора и излиза през ауспуха....от там може да ти идва и това давене ...вода в мотора....логично е нали?


kostadon
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 20 апр 2006 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот kostadon » Нед 17 сеп 2006 1:44


Проблема ми вече е решен.Излезе ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА.Смених и другата , както и гумички на клапаните,датчик на перките и термостат(въпреки , че стария си беше добре).
На гарнитурата си личи от къде е влизала вода в единия цилиндър.Мн малка ивичка,но големи проблеми.Все пак вече е наред.
Благодарности на всички за съветите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 102 госта