


Смяна на двг
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Смяна на двг
Имам джета 1800 GT механичен инжекцион 112 кс и голф 1 кабриолет 1800 MI (има ги в гаража) та искам да сложа мотора от джетата на голфа някои сменял ли е карбуратор с механична инжекция и ако е да каже как седи въпроса с помпите и компютъра
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Мисля че няма да имаш проблеми, при теб би трябвало всичко да е взаимнозаменяемо, само че всеки двигател трябва да си върви с компютъра. Според мен би трябвало помпите да са ти еднакви като дебит, защото двата двигателя са с близка мощност (95 срещу 115), но дори и да не е така, би трябвало лесно да можеш да ги смениш. При мен проблема дойде, защото двигателя на 1-цата ми беше 1.3, а той е с различно окачване (самия двигател е с обратен наклон), освен това беше с 4ск, което значи различни полуоски, различна лостова система на скоростите и т.н. При теб тези проблеми би трябвало да ги няма, и трансплантацията да стане лесно.
Директно от макверсона и основните болтове който държат двигатела отдолу и скоростната кутия , после цялата инсталация от едната кола на другата.Най трудната част е при бушоните щото изглежда доста объркващо като гледаш толкова много кабели хубавото е че всяка букса си има място което не може да се сбърка , десковите спирачки ако ги има де е по добре даги смениш
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Това което аз знам, или поне си мисля че знам
Механичния инжекцион няма компютър,помпите не са еднакви !Тази на механичния инжекцион(ка джетроник)така мисля че се казва ,дава по голямо налягане от тази на моноинжекциона.Дори външно можеш да установиш разликата,защото едната е по голяма ,а и филтъра за бензина който е със нея е по различен при двата модела помпи.Доста кабели ще има да прехвърлиш,но човек когато има желание ще го направи,а нали и затова е форума да си помагаме
Така че успех колега в начинанието!


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта