смяна на карбуратори

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stoyanstoyangt
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

смяна на карбуратори

Мнениеот stoyanstoyangt » Вто 19 сеп 2006 22:39


здравеите зна4и искам да ви попитам имам голф 2 1.6 бензин и карбуратора умря бе6е 2е2 намерих обикновен маи е 2е и може ли да се сложи на голфа и някакви поблеми дали 6те създава и наптствия накакви да ми дадете само 4е на този водата кам парното ли да я вържа?




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 19 сеп 2006 22:42


Мисля, че малко си се объркал - искаш да кажеш, че твоя е бил 2ЕЕ-електронен и искаш да сложиш 2Е2-механичен...
Ето една тема...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 45&start=0


Потребителски аватар
stoyanstoyangt
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот stoyanstoyangt » Вто 19 сеп 2006 22:49


да извинявам се обърках се


Потребителски аватар
stoyanstoyangt
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот stoyanstoyangt » Вто 19 сеп 2006 22:59


да 4ел съм я тази тема и виждам 4е не е невъзможно само 4е има ли някакви тънкости и други такива?този карбуратор е от пасат 1.6 стар модел 80 и някоя година. дали 6те стане?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 20 сеп 2006 13:18


Виж колега можеш да сложиш карбуратор от каквото си искаш та дори и от Зил и пак ще върви колата но въпроса е как :wink: Така че ако ти пасва слагай го и карай а ако не ти хареса го смени :wink:


Потребителски аватар
stoyanstoyangt
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот stoyanstoyangt » Сря 20 сеп 2006 21:17


днес направих нови дупки за тампона на карбуратора и утре ще го монтирам пък да видим какво 6те стане


Потребителски аватар
stoyanstoyangt
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот stoyanstoyangt » Чет 21 сеп 2006 23:30


мом4ета не6то не иска6е да запали жси4ко сам варзал както трябва.каде може да е проблема?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 21 сеп 2006 23:44


Първоначално е нормално да не запали понеже е празен и трябва малко повечко да повъртиш за да се напълни.И ако не запали тогава значи нещо не е в час този карбуратор които си сложил :wink:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 22 сеп 2006 0:39


Сигурен ли си че карбът е читав?
За да не иска да пали има точно две причини - няма искра или горивната смес не е правилна.
След като си сменял само карба тогавава остава сместа.
Не знам дали всмукателните колектори на 2ее и 2е2 са еднакви и заменяеми. По принцип знам че като се сменя карб се сменя с колекторите.

Най-добре занеси карба да го погледнат някъде... 2Е2 също е доста капризен и може да създава един куп проблеми.


Потребителски аватар
stoyanstoyangt
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот stoyanstoyangt » Пет 22 сеп 2006 21:13


аз си оставих колекторите от 2ее понеже от 2е2 са с една дупка по малко а то4но от там минава водата.казаха ми 4е може да не сам вързал ток на карбуратора?може и за това да не иска да пали.утре 6те го погледна по обстоино.


Потребителски аватар
stoyanstoyangt
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот stoyanstoyangt » Нед 24 сеп 2006 11:49


в4ера запалих колата ,не бях отка4ил електронното от стария карбуратор и затова не иска6е да запали.вързах авт.смука4 към парното-според вас правилно ли е да го вържа там?няма постоянни обороти-постоянно гасне-трябва да се центрова.и се появи странен проблем-зна4и без да съм дал контакт като пусна габаритите и ми мигат лампите на акумулатора и маслото,като запаля и пусна фаровете ми свети само 4асовника,а за скоростта и оборотомера не светят,а като не е запалена си светят,кру6ките са здрави?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта