проблем с охлаждането на джета

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
lyubomir5665
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

проблем с охлаждането на джета

Мнениеот lyubomir5665 » Сря 20 сеп 2006 19:16


дайте някакъв съвет, джетата ми е с климатик и ми спря перката на радиатора предполагам че не е от датчика защото преди като пусна климатика перката се включва (незнам защо е така), а сега не иска пробвах да дам буксата на датчика на късо, нестава единствено като дадох директен + на средната клема на буксата перката завъртя, имам и някъкво реле което е закачено на радиатора и то чука като давам + на лявата клема на буксата. Ако някой има някаква идея моля пишете.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 20 сеп 2006 19:19


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:00, променено общо 1 път.


lyubomir5665
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lyubomir5665 » Сря 20 сеп 2006 19:52


при останалите ли е че не видях изгорял бушон, и ако знаеш какво пише на него


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 20 сеп 2006 19:57


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:00, променено общо 1 път.


lyubomir5665
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lyubomir5665 » Сря 20 сеп 2006 20:01


vw_golf_2_Memphis написа:Еми при мен е 1-вия на бушониерата...30А
Ма има разлики в подредбата за различните години...


88г. е 1.8 GTI


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Сря 20 сеп 2006 20:13


и при мен на бившия ми голф -1.8 GTI 86г. първият предпазител беше за вентилатор на радиатора.


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Сря 20 сеп 2006 20:30


е остана ми малко време да напиша тука нещо - ако не е предпазителя 15А май беше.. виж вляво по посока на движението имаш превключвател на радиатора, който ти включва вентилатора, ако течността вътре превиши определена температура. ако ти е отказал той - издърпай оттам двата кабела и ги съедини, ако е щекер - сложи малко кабелче на двата контакта да ги свържеш. ако вентилатора ти заработи каот запалиш на празен ход- значи не работи е тоя ключ. а да не сърчат кабели - лепни ги с тиксо докато смениш ключа, ако е той.
ако не е - може да е двигателчето или нещо натам по схемата, ама пиши докъде си стигнал.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 20 сеп 2006 21:40


Има една букса като тръгнеш от кабела на датчика ще я видиш.. два кабела свързва... обикновенно единият кабел основният + корозира яко.. другият е в идеално състояние... на 2 ри голф виждам този ефект..
обърни внимание първо там... поразмърдай да видиш чудеса...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта