здравейте колеги - отново проблем. значи по горе се вижда в какво състояние беше дистрибуторната ми капачка. след смяната и заедно с палеца проблема който описах по горе се реши - колата палеше и вървеше много добре. след около 1500-2000км (месец и половина) обаче една сутрин пак запали трудно и държеше ниски обороти както преди. викам си може да е нещо от газта но следващите 5-6 сутрини пак така. погледнах пак капачката и палеца и по тях пак имаше нагар

не колкото на старата папачка но достатъчно. позабърсах го и паленето се оправи за около седмица. след това пак проблеми, пак гледам папачката, пак нагар, пак бърша - този път резултат йок. смених свещите защото бяха в това състояние

резултат в паленето сутрин пак няма-трябва да и давам газ 2-3 минути за да не изгасне. иначе върви добре, без да придърпва или да се чуди, не клати оборотите и през деня след първото палене си пали без проблем. и на бензин и на газ се държи по един и същи начин. на бензин обаче докато се мъчи да запали сутрин къди яко отзад и явно горивото не може да изгаря добре поради недобра искра...имате ли идеи от какво може да се получава постоянно нагар по капачката и палеца...според мен от там започва целия проблем.