защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
aleksbelov
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: стара загора

защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?

Мнениеот aleksbelov » Пон 13 юни 2011 14:21


здравейте. от скоро голфа (1.8 аам 94г. с газова) започна да пали трудно сутрин. стартера върти поне 7-8 секунди преди да запали, а като запали държи около половин минута нестабилни обороти около 400-500, чуди се да запали ли или да изгасне. това го прави и на газ и на бензин като на газ стартера първоначално върти още повече време но това е нормално...интересното е че колкото и да я форсирам след като е "полу-запалила" като пускам педала на газта пак държи ниски обороти и това продължава докато я оставя сама да си ги нормализира без да и давам газ. тези магарии ги прави само сутрин при първото за деня запалване. след това през целия ден няма проблеми-колата е пушка. но като цяло забелязах че откакто го прави това стартера почти всеки път върти малко в повече преди да запали. та разбира се усъмних се в кабели свещи и дистрибуторна капачка. кабелите не бият ток и изглеждат читави (голфа го купувах преди около година и тогава в сервиза в който я гледаха казаха че има още хляб в тях. от тогава са навъртени почти 10 000км), свещите още не съм ги развивал-нямам инструмент и чакам да хвана някой приятел да ми услужи, а дистрибуторната капачка ми се видя мнооого съмнителна. та ето за какво става въпрос:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

според вас за смяна ли е и от какво може да е причинено трудното палене сутрин.

Последна промяна от aleksbelov на Вто 16 авг 2011 14:20, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19333
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот stefan4o » Пон 13 юни 2011 14:24


Има доволно нагар по нея. Аз бих я сменил моментално :wink:
Трудното палене може да се дължи на много неща - от кофти центровка, прецакан датчик до.... много други работи :beer


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот i.e.i » Пон 13 юни 2011 16:05


Смени в комплект с палеца.Вероятно и той изглежда така.
Иначе може да почистиш внимателно с отверка или ножче(това пада),но разтоянието
вече се увеличава и ще се получи пак.


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот passat19911800 » Пон 13 юни 2011 17:38


Почистваш от нагара! Откачаш плюса от акумулатора за 15 минути на студен мотор. Ако има промяна значи компа е натрупал грешки. Да, желателно е да ги смениш -палеца и капачката, но може още да изкарат, ако нямаш парички в момента. Важното е да махнеш нагара от тах на първо време, трябва да се усети разлика. heavy metal zork


galin4oo
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот galin4oo » Пон 13 юни 2011 17:57


Колега по някога както гледаш че капачката е чиста и лъскава така за нищо не става. Личен опит.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот balamata » Пон 13 юни 2011 17:57


Е все пак струват 18 лв. и двете,а не кон и вол.Със сигурност би ти било от полза да ги смениш.Не мисля,че от такива неща трябва да пестим.Тези пари,един пушач ги дава за четири кутии цигари!Ти си прецени все пак.


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот Mapoka » Пон 13 юни 2011 18:09


На Беру само капачката е около 18 лв + 5-6-7лв палеца.
Като купувате капачка я търсете да е същият цвят, понеже първият път ме набутаха с кафява, за бош, като ме убеждаваха че ще съвпадне, ама найсе.
Има и по евтини капачки ама масово са с алуминиеви крачета вътре и при мен за много малко километри започна да прекъсва.


aleksbelov
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: стара загора

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот aleksbelov » Пон 13 юни 2011 18:56


проблема не е в парите просто ми беше интересно дали това е "нагоряла дистрибуторна капачка". аз вече си взех капачка на беру за 18лв. (предлагаха ми и няква китайска била за 8лв.) и определено след като я смених днес след обяд забелязах че изчезна по дългото въртене преди старт. утре сутрин ще я видя как ще запали. благодаря за съветите.


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот golf_III_2e » Пон 13 юни 2011 19:04


Штом е пукната е нормално да пали трудно колата.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот vaskoto1 » Пон 13 юни 2011 19:15


aleksbelov написа:за смяна ли е тази дистрибуторна капачка

:shock
шегуваш се, нали?


aleksbelov
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: стара загора

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот aleksbelov » Пон 13 юни 2011 19:41


vaskoto1 написа:
aleksbelov написа:за смяна ли е тази дистрибуторна капачка

:shock
шегуваш се, нали?


не :shock


aleksbelov
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: стара загора

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот aleksbelov » Вто 14 юни 2011 16:19


колеги днес сутрината при първото палене голфа запали веднага, без проблем и то на газ. явно наистина е било от капачката. тези дни ще сменя и палеца защото наистина и по него имаше нагар. как става неговата сняма на какво се държи той...не видях някакво болтче.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот i.e.i » Вто 14 юни 2011 18:08


Дърпаш силно.


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот Pavlikenski_92 » Вто 14 юни 2011 19:32


i.e.i написа:Дърпаш силно.

Точно така,дърпаш нагоре силно и той излиза.При вкарването гледаш каналчето да съответства и готово.


aleksbelov
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: стара загора

Re: за смяна ли е тази дистрибуторна капачка (снимки)

Мнениеот aleksbelov » Вто 16 авг 2011 14:18


здравейте колеги - отново проблем. значи по горе се вижда в какво състояние беше дистрибуторната ми капачка. след смяната и заедно с палеца проблема който описах по горе се реши - колата палеше и вървеше много добре. след около 1500-2000км (месец и половина) обаче една сутрин пак запали трудно и държеше ниски обороти както преди. викам си може да е нещо от газта но следващите 5-6 сутрини пак така. погледнах пак капачката и палеца и по тях пак имаше нагар :shock не колкото на старата папачка но достатъчно. позабърсах го и паленето се оправи за около седмица. след това пак проблеми, пак гледам папачката, пак нагар, пак бърша - този път резултат йок. смених свещите защото бяха в това състояние
Изображение
резултат в паленето сутрин пак няма-трябва да и давам газ 2-3 минути за да не изгасне. иначе върви добре, без да придърпва или да се чуди, не клати оборотите и през деня след първото палене си пали без проблем. и на бензин и на газ се държи по един и същи начин. на бензин обаче докато се мъчи да запали сутрин къди яко отзад и явно горивото не може да изгаря добре поради недобра искра...имате ли идеи от какво може да се получава постоянно нагар по капачката и палеца...според мен от там започва целия проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: volodya iliev и 159 госта