Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот ZeroCool » Пон 20 юни 2011 22:30


Едит: Реших да не пускам нова тема да променя заглавието на тая, дано не е проблем.



Имам въпрос.........

Понеже трябваше да сменям дългата полуоско......купих такава но...онзи "гумен" пръстен който е нахлузен на нея е скъсан.....на моята полуоска е здрав...избих парчето от новата полуоска и ..реших да махна пръстена от моята.....понеже така или иначе тя нестава...

Въпросат ми е за какво служи тоя пръстен.....преди мислех че е гумен тампон просто...обаче има метал вътре и сега си мисля да не е някакъв баланс?

Мисълта ми е мога ли да сложа тоя от моята полуоска на новата? Като за целта май ще трябва да го залепя с нещо.....стори ми се че той и попринцип е бил залепен, не само набит.

А без него?

Последна промяна от ZeroCool на Нед 03 юли 2011 0:34, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот vaskoto1 » Пон 20 юни 2011 22:33


не.
вторичния вал настъпва дифа.
губиш...


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот ZeroCool » Пон 20 юни 2011 22:35


Тоест няма как да махна фактически кожуха на съединителя от кожуха на скоростите...
а трябва както си е дадено навсякъде да махна скоростите от кожуха на съединителя ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот vaskoto1 » Пон 20 юни 2011 22:39


мда


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот ZeroCool » Пон 20 юни 2011 22:40


ох.....благодаря за информацията


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот Волен » Пон 20 юни 2011 22:56


Развиваш де що видищ болт...в оригинал..


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот Speedy86 » Пон 20 юни 2011 23:04


BoJleH написа:Развиваш де що видищ болт...в оригинал..



Даммм,аз мойта кутия 5-6 пъти съм я отварял да я права. :да:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот znainainai » Вто 21 юни 2011 7:24


За да извадиш чашите на полуоските се маха капачето в средата им и под него има зегерка :idea: Капачето за което говоря е във вътрешността на чашата на вътрешното каре като се избърше греста се вижда представлява метална капачка обвита във пластмаса (като капачка на буркан тип "омниа" само че мини версия )
Капачето е за еднократна употреба новото е около 2лв по спомен.
След като махнеш зегерката със леко почукване излиза фланеца (под него има пружина) :idea:


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот Mapoka » Вто 21 юни 2011 14:35


Ако хващаш английския ще ти е много полезно, ако не и снимките са достатъчно красноречиви.
Аз не следвах точно начина на разглобяване като този от сайта, ама 5тата я блокирах по този начин иначе няма развиване.
стъпка 1 махаш 5та
стъпка 2 махаш фланците, аз си направих подобно приспособление, много лесно става с него, особено ако фланеца не иска да излиза, на мен на едната кутия единия сам си излезе ама с другите напъвах със приспособлението.
стъпка 3 тез 4-те малки "12-тограми" не е нужно да ги развиваш, аз поне минах без да ги развивам, само избих оста. Там където този от сайта ползва скоби за лагери да извади колелата, аз напъвах зъбното колело на 1-ва със щанги и подложки, ако караш равномерно от едната, от другата страна излиза сравнително без лесно.
Иначе какво и е на твоята кутия, на моята имах луфт в диференциала, оказа се че планети сателити ги е бил метеорен дъжд и не стават за никакъв.
Не съм търсил и не знам продават ли се сателити и планети, но аз така и не я събрах моята кутия, понеже 1 и 2-ра бяха разсипани както и всичките лагери.

ПП може и това да ти е полезно


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот ZeroCool » Вто 21 юни 2011 19:10


Май минавам на другия вариант.......купувам цяла кутия, ремонта на тая и без тва няма да е без пари, освен това времето доста ме притиска...един ден ще я отворя, но няма да е сега


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Отваряне на скоростна кутия 020

Мнениеот ZeroCool » Нед 03 юли 2011 0:15


Имам въпрос.........

Понеже трябваше да сменям дългата полуоско......купих такава но...онзи "гумен" пръстен който е нахлузен на нея е скъсан.....на моята полуоска е здрав...избих парчето от новата полуоска и ..реших да махна пръстена от моята.....понеже така или иначе тя нестава...

Въпросат ми е за какво служи тоя пръстен.....преди мислех че е гумен тампон просто...обаче има метал вътре и сега си мисля да не е някакъв баланс?

Мисълта ми е мога ли да сложа тоя от моята полуоска на новата? Като за целта май ще трябва да го залепя с нещо.....стори ми се че той и попринцип е бил залепен, не само набит.

А без него?
А ако все пак го сложа...откъде да знам къде точно да го сложа...щом е баланс ?

Едит:
Намерих из търсачакта теми, в които повечето колеги са го махали след като се скъса...но това е най-вероятно защото са нямали друг, а аз имам.....да кажем почти здрав.


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот Mustang GT-R » Нед 03 юли 2011 13:04


Колега по-добре да беше пуснал нова тема, че тука стана голяма каша, но...
Махай го този балансьор. Аз съм го махнал, защото се скъса и започна да тропа. Разлика не усетих със и без него. Няма как да го преместиш здрав, според мен.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот ZeroCool » Нед 03 юли 2011 13:36


Mustang GT-R написа:Колега по-добре да беше пуснал нова тема, че тука стана голяма каша, но...
Махай го този балансьор. Аз съм го махнал, защото се скъса и започна да тропа. Разлика не усетих със и без него. Няма как да го преместиш здрав, според мен.



Да но аз го извадих здрав от старата полуоска...само с леки козметични забележки :)


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот ZeroCool » Нед 03 юли 2011 23:41


Никой друг ли няма мнение по въпроса?


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Въпроса за балансьора на дяснтата полуоска?

Мнениеот rmk » Пон 04 юли 2011 14:00


Според мен този балансьор си е за съответната полуоска и при това има значение къде на нея е бил поставен и как е бил завъртян. Да го сложиш на друга полуоска е като да свалиш тежест от една джанта и после да я поставиш на друга джанта без да използваш баланс машина.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 43 госта