Проблем с Голф 1.8 пълна инжекция

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Голф 1.8 пълна инжекция

Мнениеот KARMANN » Нед 24 сеп 2006 23:21


Скоро се сдобих с Голф 1,8 пълна механична инжекция, проблема е, че прекъсва (като че заработва на 3 цилиндъра) в диапазона 1500-1900 оборота,ако се опитам да го задържа в този диапазон става още по-силно прекъсването,като ги подмине се пооправя обаче пак не е добре.
Сложих му АГУ преди 2 дни и когато го карам на газ върви много добре, няма никакви проблеми, ускорява се доста добре и щом мина на бензин пак почва с проблемите.Само искам да отбележа, че проблема си го имаше още преди слагането на АГУ.Проверих въздушния филтър-супер е, свещите са нови и гаранция са добри,но проблема си го има,посъветвайте ме какво да правя,защото ми се иска да си го подкарвам и на бензин, че само на газ не е много хубаво.




Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 24 сеп 2006 23:23


бензинова помпа?


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Нед 24 сеп 2006 23:26


Направи ми впечатление че бензиновата помпа работи шумно и става още по-шумна като запаля фаровете.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 24 сеп 2006 23:27


такааааа...

приятел с ауди имаше същия проблем
мислехме за дюза то се оказа точно бензинова помпа
така че я провери или да я проверят в сервиз


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Пон 25 сеп 2006 6:40


Има ли начин да я проверя сам или задължително трябва в сервиз?


Потребителски аватар
ta6koo
Мнения: 321
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ta6koo » Пон 25 сеп 2006 20:04


горивен филтър ?? мисля че двигатела е като моя и има6 2 помпи, аз го имам същия проблем на същия мотор и си сложих газ, както казва колегата иди да ти замерят налягането в помпата трябва да е между 5 и 6 бара 6те те излъжа колко е точно, но и бензинови дюзи не са изключени


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Пон 25 сеп 2006 23:55


имах такъв голф, по едно време се появи същия проблем, последва смяна на горивен филтър, изчистиха и главата, регулираха сместа. и оттогава не е имало проблем. новият собственик смени бензиновата помпа преди време, отказала да качва гориво. но от 86 тя не е сменяна..
п.п.мога да ти препоръчам майстор в пловдив.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 26 сеп 2006 5:02


Бензиновата помпа за налягането можеш да си я провериш сам(намира се под колата в едно черно казанче до горивния ф-р.) като отвиеш входящия щуцер на главата за разпределяне на горивото който идва от горивния филтър.Развий го и го сложи в разграфен съд с вместимост един литър.След което извади релето на помпата и на краче 87 подай + като заработи помпата в рамките на 30секунди трябва да напълни съда с 700-900 грама бензин.Ако това стане помпата си е в ред.
Изображение
1.Акумолатор
2.Алтернатор
3.Стартер
4.Контактен ключ
5.Реле на бенз.помпа
6.Термо датчик който изключва обогатителната дюза 7
7.Обогатителна дюза за студен старт(при палене на студен двигател връсква допълнително гориво)
8.Делко
9.Регулатор за налягането
10.Клапан за подаване на допълнителен въздух(При студен двигател клапанът е отворен и е вързан на байпас преди и след дросела.играе ролята на спукач.Като загрее мотора клапанът се затваря и оборотите падат.
Бензинова помпа която подсигурява налягането в системата което трябва да е 4,5-5.0bar.
Провери си и въздушната клапа която управлява плунжера на разпределителя за горивото.тя се намира върху кутията за въздушния филтър.Махаш тумбестият маркуч който е наденат отгоре и ще я видиш.
вдигни я нагоре и я пусни,ако опира по стените на дифузьора я регулирай по следният начин:
Развий болта с който е стегната клапата(ключе 10)и между стените на дифузьора и пласината(клапата)сложи на кръст четири пласини от луфтомер 0.10 след което внимателно стегни болта.Провери и положението на клапата.тя трябва да се намира на 1,9мм.от горния ръб преди конуса.
Това е от мен.Дано съм помогнал :wink:
Изображение


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 26 сеп 2006 9:51


Red_Jetta написа:
vit_autosofia написа:........


:bowdown :bowdown :bowdown

браво, дано се справи колегата :да:

:да: Помагам с каквото мога


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Сря 27 сеп 2006 8:25


Благодаря за съдействието, имам да черпя :guinnes


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 27 сеп 2006 9:25


е напиши какъв беше проблема де


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 27 сеп 2006 15:54


KARMANN написа:Благодаря за съдействието, имам да черпя :guinnes

Кой е късметлията за черпнята


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Чет 28 сеп 2006 17:28


Не съм го ровил още,защото имам много работа и нямам време,щом се поосвободя и разбера какъв е проблема ще напиша,сега карам на газ и така.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 68 госта