Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот beuchat » Съб 27 юли 2019 23:46


Днес,докато отивах на работа,понеже основно си спирам със скоростите и колкото се по-малко използвам спирачка,при даване на междинна газ и преминаване от 3та на 2ра предавка,се получи детонация и горивото се възпламени не където трябва :mhihi ,в следствие на което колата започна да работи неравномерно на празен ход.Принципно кабелът на единия от цилиндрите ми е за смяна,защото лулата му не се хваща плътно към свещта,а хлопа.След случката днес,когато откача кабела,работата на двигателя се влошава,но не драстично.Пробвах и с друга работеща свещ на мястото на тази,но ефект няма.Кабелът на тъмно не хвърля искри.Дистрибуторната капачка и палеца изглеждат ок.Дали съм уцелил малкия дявол и е нещо по запалителната система,или е нещо с двигателя?




lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот lubo_Y10 » Нед 28 юли 2019 6:40


Искам да помогна обаче нямам необходимата квалификация да определям на око дали капачка и палец са ок, само знам че детонацията винаги се случва в горивната камера и никъде другаде. Предполагам че спирачките /крачната и ръчната/ не работят и затова по този странен начин ''спираш''. Виж маркуча на усилвателя /сервото/ на спирачките да не е спукан.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот stefan4o » Нед 28 юли 2019 6:47


И огледай за изплюти вакуумчета покрай двигателя и филтърната кутия.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот beuchat » Нед 28 юли 2019 11:11


Вариантът с маркучите покрай двигателя и филтърната кутия го изключвам,защото нямам такива.Отдавна разкарах Пиербурга и съм с механичен карбуратор.Капачката днес я разгледах на светло и освен,че има малко черен нагар по пластините,ми направи впечатление,че в пластмасовата си част близо до пластините има нещо като "горяло".Вероятно искрата не е където трябва.В Понеделник ще ходя за кабели и се чудя какви да взема?Предлагам ми NJK за 85 лева,но ми се виждат множко?


Потребителски аватар
V_i_T
Мнения: 316
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 9:02
Автомобил: Golf 2 GTI
Двигател: PB 1.8i 112 hp 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот V_i_T » Нед 28 юли 2019 12:25


Колега - така или иначе ще ходиш за кабели - та вземи си и палец с капачка - не са кой знае какви пари.
Ама поне ще имаш място за сравнение - със старите и с новите- ако разлика няма значи няма да е от тях и така ще скъсиш списъка с възможните проблеми...
Пък и е хубаво да си имаш винаги резервна капачка с палец - постоянно ми са в багажника :smile


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот beuchat » Нед 28 юли 2019 14:32


Ще си взема задължително,поне да елиминирам варианта със запалителната система.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот kris11 » Нед 28 юли 2019 18:11


Едно мерене на компресията не е излишно.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот muns61 » Нед 28 юли 2019 20:33


С вакуумен изпарител си, от къде взема вакуум?


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот beuchat » Нед 28 юли 2019 22:59


С електрически съм.Гледах маркуча на сервото,ок си е .
Ето снимка и на сегашната капачка
Изображение
На другата как трябва да наредя кабелите,понеже на тази пише 4 на единия извод,а на другата същия е белязан с 2 точки?


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот beuchat » Пон 29 юли 2019 12:36


Оправих го.Имаше 2 извода за вакум от главния маркуч за сервото,които са затапени,но на единия му и хвръкнало винтчето като е гръмнало и смучеше въздух.Смених си профилактично и кабелите на свещите.Потресен съм от цените на NJK.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот stefan4o » Пон 29 юли 2019 13:08


stefan4o написа:И огледай за изплюти вакуумчета покрай двигателя и филтърната кутия.

beuchat написа:Вариантът с маркучите покрай двигателя и филтърната кутия го изключвам,защото нямам такива.Отдавна разкарах Пиербурга и съм с механичен карбуратор.

beuchat написа:Имаше 2 извода за вакум от главния маркуч за сервото,които са затапени,но на единия му и хвръкнало винтчето като е гръмнало и смучеше въздух.

:gruebel :mhihi :stumm


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот muns61 » Пон 29 юли 2019 17:06


beuchat написа:.Потресен съм от цените на NJK.


Никога не съм намирал разлика между тези и значително по-евтини през първите 25000 км експлоатация.


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот beuchat » Пон 29 юли 2019 18:50


stefan4o написа:
stefan4o написа:И огледай за изплюти вакуумчета покрай двигателя и филтърната кутия.

beuchat написа:Вариантът с маркучите покрай двигателя и филтърната кутия го изключвам,защото нямам такива.Отдавна разкарах Пиербурга и съм с механичен карбуратор.

beuchat написа:Имаше 2 извода за вакум от главния маркуч за сервото,които са затапени,но на единия му и хвръкнало винтчето като е гръмнало и смучеше въздух.

:gruebel :mhihi :stumm

Не съм обърнал внимание от бързане.Иначе кабелите,които купих са SCT,или нещо такова.Сини,силиконови.Много шукаритетно изглеждат :mhihi .


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот kris11 » Пон 29 юли 2019 19:10


beuchat написа:Потресен съм от цените на NJK.

Френски NGK 8,70-9,50 от Тех-Ко хяърлям на 35-40к км.
2011г дойде от немско с нови свещи, капачка, палец и кабели.нови предни дискове и накладки.
Вакуумните маркучи ги смених 2016/7 със силиконови. Старите като ги огъна и пукат и при още по голямо огъване прас на 2


Потребителски аватар
beuchat
Мнения: 1940
Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
Автомобил: 1990 Golf 2
Двигател: 1.6 EZ
Местоположение: Ямбол

Re: Golf 2 1990-1.6 EZ-работи на 3 цилиндъра

Мнениеот beuchat » Пон 29 юли 2019 19:43


Тук ми искаха 83 лева за комплекта,и това с отстъпките,иначе били около 120 лева.Тези,които взех бяха 36 лева.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта