Проблем с обороти Г3 1.4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Проблем с обороти Г3 1.4

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 29 сеп 2006 22:24


Ся като излязах и запалих колата,запали на много ниски обороти,като дам газ гарми странно и ми се струва че бачка на 3 цилиндъра,като загрее се оправя ама на обороти пак прекъсва!. Май е гарнитура на главата. От скоро я имам и нямам никакво време даже и да я покарам.Може и да губи антифриз,не знам за сега.Въпроса ми е може ли от друго да е? и Също така колата ми закасва загряла и после не иска да запали(като дам на средно полужение да копчето за газовото и вратна припалва и като върна на бенз след малко пали на.На гас не я карам.Някакви идеи




Потребителски аватар
gb777
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 02 авг 2006 6:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gb777 » Съб 30 сеп 2006 8:18


Погледни си ключето за газ-бензин. При мен беше изгоряло и нямаше палене защото смесвала газ и бензин .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 30 сеп 2006 8:19


Гаранция, че може!
свещи, Капачка, КАБЕЛИ, БОБИНА. Карам вероятностите отзад напред.
Обяснение? Микропукнатина някъде и от влагата сутрин ти прави мизерии. Като позагрее колата изпарява влагата и се оправя... Само размишления, де :roll:


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Съб 30 сеп 2006 20:31


Ех такмо се зараджах че съм открил проблема,защото едната лула на свеща беше излязла и като я пахнах взе да работи по нормално,но запалих и реших да покарам след 10 мин колата огасна и край.Няма палене. Проертих на свещите не идва ток. Изкарах входния кабел на делкото от бобината и там няма.Предполагам че е бобина.Може ли от нея да са били всички мизерии?Нищо не разбирам от бензинови коли имах ауди 80 но за 8 месеца освен за консумативите,не сам вдигнал да видя кво става под капака.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 01 окт 2006 12:09


Няма ли някой да помогне,до колкото разбрах бобината е над 100 лева не мога просто да я сменя за да проверя дали е тя.Имате ли някви други идеи, каде точно се намира комутатора че аз преди бобината не го намерих,бобината ми е една правоъгълна


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 01 окт 2006 12:41


_DIESEL_POWER_ написа:.. каде точно се намира комутатора че аз преди бобината не го намерих,бобината ми е една правоъгълна

За съжаление, комутатора ти е в бобината, за това е и толкова скъпа. Преди това обаче е хубаво да погледнеш дали от Хол-датчика излизат импулси... Въобше, дали не се е измъкнал куплунга му. Той е с 3 кабелчета и се намира отстрани на разпределителя. Не знам как да го провериш, аз гледах с осцилоскоп веднъж на една кола, ама ти...
Нека някой друг даде предложение за проверката му.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 01 окт 2006 12:59


Ами бобината я пробвах с 3 различни кабела дали хвърля изкра като дам на маса, но няма нищо и то на тъмно я гледахме


Потребителски аватар
se7ven
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 30 апр 2006 16:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот se7ven » Нед 01 окт 2006 13:16


Ми земи от някои приятел или съфорумец и ги размени за проба.


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Нед 01 окт 2006 13:20


Колега датчика на Хол е почти сигурно и той като не работи както трябва прецаква бобината и комутатора. И не пробвай много бобината че ще купуваш нова - личен опит. Стигнах до датчика след смяна на кабели и бобина. Бобината и комутатора на Голф 3, 1,4 АБД са заедно - поне така казаха колеги от форума.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 01 окт 2006 13:25


Уф кофти тя сигурно заради датчика на хол е изгасвала когато си поиска и пак палеше когато си поиска обикновено само след 3-4 мин. но този пат не запали вероятно бобината и тя е заминала. А някой знае ли колко струва датчика на хол?Че съм в слънчев бряг и няма ской да пробвам тук!Спрял съм газта от бутилката и не може да ги смесва

Последна промяна от _DIESEL_POWER_ на Нед 01 окт 2006 13:27, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
MandalaY
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MandalaY » Нед 01 окт 2006 13:25


gb777 написа:Погледни си ключето за газ-бензин. При мен беше изгоряло и нямаше палене защото смесвала газ и бензин .


Много се извинявам за оффтопика, но имам подобен проблем.

Откъде мога да купя реле за ключето бенз-газ? Или направо трябва да сменя цялото ключе? Не ми се ще да го правя, защото според газаджиите това, което имам е качествено.:( :( :(

Колега пусни едно Л.С, за да не пълним темата с офф. Благодаря предварително.


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Нед 01 окт 2006 13:33


За голф3, 1,4 - Huc(g)o не съм сигурен за името на производителя е около 30 лв само датчика, а с плочката мисля, че беше около 50 лв и около 20 лв за смяната.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 01 окт 2006 13:39


А каде да го намеря и как да го проверя щото четах нещо за диод и резистор но тука не мога да намеря,с мултицет не може ли? Ех чиста работа си е дизелчето


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Нед 01 окт 2006 15:39


Колега, имам чисто нова бубина... Купих я поради същата причина, ама се оказа, че старата си е здрава (аман от "майстори")! Ако ти е за смяна драсни едно лично и ще си разберем. Работила е на колата само ден!


Потребителски аватар
Taffy
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
Автомобил: Audi A4
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София

Мнениеот Taffy » Нед 01 окт 2006 16:34


Аз със същата кола го имах този проблем.
Смених какво ли не, и датчик на Хол и свещи с кабели и накрая ми смениха бобината и се оправи. Бобината беше тествана по един доста примитивен начин, но ми казаха че така се разбирало със сигурност.
Бобината се полива с чаша вода, ако след малко изгасне колата значи е бобината. Бобината ми беше BERU една голяма с комутатора вътре.
Има един вариянт ако ти е сдала гарнитурата на главата да се пълни цилиндъра с охл. течност и затова да гасне.
На тебе губи ли ти се течност?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта