


Проблем с обороти Г3 1.4
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Проблем с обороти Г3 1.4
Ся като излязах и запалих колата,запали на много ниски обороти,като дам газ гарми странно и ми се струва че бачка на 3 цилиндъра,като загрее се оправя ама на обороти пак прекъсва!. Май е гарнитура на главата. От скоро я имам и нямам никакво време даже и да я покарам.Може и да губи антифриз,не знам за сега.Въпроса ми е може ли от друго да е? и Също така колата ми закасва загряла и после не иска да запали(като дам на средно полужение да копчето за газовото и вратна припалва и като върна на бенз след малко пали на.На гас не я карам.Някакви идеи
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Ех такмо се зараджах че съм открил проблема,защото едната лула на свеща беше излязла и като я пахнах взе да работи по нормално,но запалих и реших да покарам след 10 мин колата огасна и край.Няма палене. Проертих на свещите не идва ток. Изкарах входния кабел на делкото от бобината и там няма.Предполагам че е бобина.Може ли от нея да са били всички мизерии?Нищо не разбирам от бензинови коли имах ауди 80 но за 8 месеца освен за консумативите,не сам вдигнал да видя кво става под капака.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
_DIESEL_POWER_ написа:.. каде точно се намира комутатора че аз преди бобината не го намерих,бобината ми е една правоъгълна
За съжаление, комутатора ти е в бобината, за това е и толкова скъпа. Преди това обаче е хубаво да погледнеш дали от Хол-датчика излизат импулси... Въобше, дали не се е измъкнал куплунга му. Той е с 3 кабелчета и се намира отстрани на разпределителя. Не знам как да го провериш, аз гледах с осцилоскоп веднъж на една кола, ама ти...
Нека някой друг даде предложение за проверката му.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега датчика на Хол е почти сигурно и той като не работи както трябва прецаква бобината и комутатора. И не пробвай много бобината че ще купуваш нова - личен опит. Стигнах до датчика след смяна на кабели и бобина. Бобината и комутатора на Голф 3, 1,4 АБД са заедно - поне така казаха колеги от форума.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Уф кофти тя сигурно заради датчика на хол е изгасвала когато си поиска и пак палеше когато си поиска обикновено само след 3-4 мин. но този пат не запали вероятно бобината и тя е заминала. А някой знае ли колко струва датчика на хол?Че съм в слънчев бряг и няма ской да пробвам тук!Спрял съм газта от бутилката и не може да ги смесва
Последна промяна от _DIESEL_POWER_ на Нед 01 окт 2006 13:27, променено общо 2 пъти.
- MandalaY
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gb777 написа:Погледни си ключето за газ-бензин. При мен беше изгоряло и нямаше палене защото смесвала газ и бензин .
Много се извинявам за оффтопика, но имам подобен проблем.
Откъде мога да купя реле за ключето бенз-газ? Или направо трябва да сменя цялото ключе? Не ми се ще да го правя, защото според газаджиите това, което имам е качествено.



Колега пусни едно Л.С, за да не пълним темата с офф. Благодаря предварително.
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Taffy
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 14:05
- Автомобил: Audi A4
- Двигател: ADR 2000
- Местоположение: София
Аз със същата кола го имах този проблем.
Смених какво ли не, и датчик на Хол и свещи с кабели и накрая ми смениха бобината и се оправи. Бобината беше тествана по един доста примитивен начин, но ми казаха че така се разбирало със сигурност.
Бобината се полива с чаша вода, ако след малко изгасне колата значи е бобината. Бобината ми беше BERU една голяма с комутатора вътре.
Има един вариянт ако ти е сдала гарнитурата на главата да се пълни цилиндъра с охл. течност и затова да гасне.
На тебе губи ли ти се течност?
Смених какво ли не, и датчик на Хол и свещи с кабели и накрая ми смениха бобината и се оправи. Бобината беше тествана по един доста примитивен начин, но ми казаха че така се разбирало със сигурност.
Бобината се полива с чаша вода, ако след малко изгасне колата значи е бобината. Бобината ми беше BERU една голяма с комутатора вътре.
Има един вариянт ако ти е сдала гарнитурата на главата да се пълни цилиндъра с охл. течност и затова да гасне.
На тебе губи ли ти се течност?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта