проблем с паленето! KR

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с паленето! KR

Мнениеот Bobby_ » Нед 17 сеп 2006 18:24


ремотирах стартера, върнах аванса, проверих акумулатора, и колата продължава да "затяга" и изсмуква акумулатора! някаква идея откъде идва този проблем? :roll:
да си беше написал мотора хаймана ниеден...mhihi не да ода по тебе mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 17 сеп 2006 21:28


това винаги ли или само на топъл двигател?

стартера сигурен ли си 100% в него, че върти яко и акумолатора е зареден?


Потребителски аватар
ta6koo
Мнения: 321
Регистриран на: Сря 08 мар 2006 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ta6koo » Нед 17 сеп 2006 21:45


пробваи с друг акумулатор


Потребителски аватар
lyubeto
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lyubeto » Нед 17 сеп 2006 21:46


имаш някаква оттечка провери всички уреди и замепи акумулатора !!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 17 сеп 2006 21:49


аз имах проблем - при загрял мотор въртеше много трудно, все едно няма ток или двигатела е затегнал :)

в петък се реши от самосебеси проблема, като се опитах да запаля на топло, стартера залепна и се строши буквално:) сега съм с "нов" и няма грижа :)

А преди това какви ли не версии са ми разказвали защо не пали - то не беше от "аванса", от инжекциона се давела, алабализми :)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 17 сеп 2006 22:27


провбаи с допълнително за масяване на мотора,много варианти няма колегите са написали вси4ко


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 19 сеп 2006 16:37


акумулатора е перфектен (проверих го) Маса има (от акумулатора до стартера с 30 квадрата кабел). сменям 3ти стартер от работещи коли.... смених и компа ама....... други идеи? :?:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 19 сеп 2006 23:11


при студена кола върти ли?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 22 сеп 2006 16:03


и при студена и при топла кола затягянето е същто! Смених и детонацонния датчик и ......... не! остана за смяня бобина втория комп и комутатор!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 26 сеп 2006 18:00


ЩЕ ПОЛУДЕЯ!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: И от там не е !!!! Започвам от А и Б...... аколата "затягя" :cry:


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Сря 27 сеп 2006 13:43


Тая кола извъобще ли не може да запали? :shock


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Сря 27 сеп 2006 14:08


musura написа:аз имах проблем - при загрял мотор въртеше много трудно, все едно няма ток или двигатела е затегнал :)

в петък се реши от самосебеси проблема, като се опитах да запаля на топло, стартера залепна и се строши буквално:) сега съм с "нов" и няма грижа :)

А преди това какви ли не версии са ми разказвали защо не пали - то не беше от "аванса", от инжекциона се давела, алабализми :)


Този проблем много 16ски го имат и моя на загрял върти трудно :(


Потребителски аватар
Jetta16v
Мнения: 85
Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

RE:относно паленето

Мнениеот Jetta16v » Сря 27 сеп 2006 19:38


Същият проблем с PL мотора, на студен мотор пали, на топъл върти бавно, но пали :cry:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 28 сеп 2006 10:43


Бобби_, под "ремонтирах стартера" имаш предвид и всички втулки сменени, нали?
Щото при мен има и една втулка, дето е в кожуха на съединителя, при скоростната кутия и ако тя ти се ебава...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 28 сеп 2006 18:52


сменени са всички втулки, колектор, четки и ротор...... а и жчера се зиграх с едно приателче и открихме че зарейдането на бобината "играе" от което и аванса. Не знаех че компа на PL може да се "чете" и програмира.. :shock!!! от което идва и следвашия въпрос: коя част зарежда бобината??? Имайте в предвид че съм с два компа и инсталацията ми е от PL?
Мотора и на студено и на топло си затяга по един и същи начин! Търся комп от PL (не този с мапа а този за ламбда сондата и др.) Само за проба!!!! Ще бъда много благодарен на този които помогне!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: men79 и 57 госта