GOLF III 2000cc GTI 115hp- проблем!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MandalaY
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

GOLF III 2000cc GTI 115hp- проблем!

Мнениеот MandalaY » Чет 28 сеп 2006 16:35


Не знам как точно да формулирам проблеме затова ще обясня подробно ситуацията.

След запалване на колата известно време оборотите са бетон 900. Може би две минути по-късно започват рязко да се менят и, ако не се натисне газта - колата загасва. До днес този проблем го нямаше - оборотите и на газ и на бензин си бяха бетон.

Въпроса е, че днес ходих при газаджиите, за да ми понастроят АГУ-то. Момчето там се занимава 1 час, върте сука, накрая врътна малко центровката, после я върна... и накрая каза да ходя да си купя свещи.

Въпроса е, че като промени малко центровката и направих едно кръгче колата тръгна както никога - самолет. После като я върна колата тръгна по-бавно и си прееба оборотите.

Сега мисля да почистя хубаво капачката на делкото. След това да отида при Niksi да оправиме центровката, но ако има някъв проблем в кабели/свещи едва ли ще можем да оцелим добра центровка... Тааа те нещата са свързани и се чудя ко да правя. Може би всичко по ред? Чистене на капачка, след това нови свещи, продължавам с центровка, и ако не се оправят нещата - нови кабели.

Търся проблема в токовете, защото човека с газта кача, че АГУ-то е настроено много добре и не би трябвало да има проблеми. А и разходът е близо до оптималния - около 11 градскo - газ.

Не знам дали темата е точно за този раздел, но считам, че модераторите ще прояват разбиране, и ако се наложи ще я преместят.

Благодаря предварително за съветите, които ще получа!




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Чет 28 сеп 2006 17:39


Може проблема да е точно същия :arrow:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27590


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF III 2000cc GTI 115hp- проблем!

Мнениеот °niksi° » Чет 28 сеп 2006 19:30


MandalaY написа:След запалване на колата известно време оборотите са бетон 900. Може би две минути по-късно започват рязко да се менят и, ако не се натисне газта - колата загасва. До днес този проблем го нямаше - оборотите и на газ и на бензин си бяха бетон.

Сега и на газ и на бензин ли го прави това чудо.


MandalaY написа:Въпроса е, че като промени малко центровката и направих едно кръгче колата тръгна както никога - самолет. После като я върна колата тръгна по-бавно и си прееба оборотите.

Тука брато не мога да стопля - след като всичко е ОК защо е пипал центровката, а и защо след като я е врътнал и е било ОК не го е оставил така.
В същност ти с какъв проблем отиде при тях - или просто за настройка на газовото..

MandalaY написа:Сега мисля да почистя хубаво капачката на делкото. След това да отида при Niksi да оправиме центровката, но ако има някъв проблем в кабели/свещи едва ли ще можем да оцелим добра центровка... Тааа те нещата са свързани и се чудя ко да правя. Може би всичко по ред? Чистене на капачка, след това нови свещи, продължавам с центровка, и ако не се оправят нещата - нови кабели.

Като ти казвах вземи ТДИ неискаше са ше чистиш капачки и ша сменяш свещи. mhihi mhihi mhihi


В интерес на истината колата има много читава компресия и върви порядъчно добре /поне за мен/, но като вадих свещите бяха много черни.
Възможно ли е да НЕ са правилните свещи /като топлинно число става дума/


Потребителски аватар
MandalaY
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF III 2000cc GTI 115hp- проблем!

Мнениеот MandalaY » Чет 28 сеп 2006 19:56


°niksi° написа:
MandalaY написа:След запалване на колата известно време оборотите са бетон 900. Може би две минути по-късно започват рязко да се менят и, ако не се натисне газта - колата загасва. До днес този проблем го нямаше - оборотите и на газ и на бензин си бяха бетон.

Сега и на газ и на бензин ли го прави това чудо.

да - вероятно заради центровката.


MandalaY написа:Въпроса е, че като промени малко центровката и направих едно кръгче колата тръгна както никога - самолет. После като я върна колата тръгна по-бавно и си прееба оборотите.

Тука брато не мога да стопля - след като всичко е ОК защо е пипал центровката, а и защо след като я е врътнал и е било ОК не го е оставил така.
В същност ти с какъв проблем отиде при тях - или просто за настройка на газовото..

Отидох заради ключето и, за да види дали не е богата сместа.

MandalaY написа:Сега мисля да почистя хубаво капачката на делкото. След това да отида при Niksi да оправиме центровката, но ако има някъв проблем в кабели/свещи едва ли ще можем да оцелим добра центровка... Тааа те нещата са свързани и се чудя ко да правя. Може би всичко по ред? Чистене на капачка, след това нови свещи, продължавам с центровка, и ако не се оправят нещата - нови кабели.

Като ти казвах вземи ТДИ неискаше са ше чистиш капачки и ша сменяш свещи. mhihi mhihi mhihi

Еми...щом се налага ще чистиме:) :) :)

В интерес на истината колата има много читава компресия и върви порядъчно добре /поне за мен/, но като вадих свещите бяха много черни.
Възможно ли е да НЕ са правилните свещи /като топлинно число става дума/


Траа да видиш как върви като се врътне малко центровката... копае асфалта :)

П.С не мога да се ориентирам с цитатите, че нямам време.... надявам се да разберете поста ми... :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта