Не знам как точно да формулирам проблеме затова ще обясня подробно ситуацията.
След запалване на колата известно време оборотите са бетон 900. Може би две минути по-късно започват рязко да се менят и, ако не се натисне газта - колата загасва. До днес този проблем го нямаше - оборотите и на газ и на бензин си бяха бетон.
Въпроса е, че днес ходих при газаджиите, за да ми понастроят АГУ-то. Момчето там се занимава 1 час, върте сука, накрая врътна малко центровката, после я върна... и накрая каза да ходя да си купя свещи.
Въпроса е, че като промени малко центровката и направих едно кръгче колата тръгна както никога - самолет. После като я върна колата тръгна по-бавно и си прееба оборотите.
Сега мисля да почистя хубаво капачката на делкото. След това да отида при Niksi да оправиме центровката, но ако има някъв проблем в кабели/свещи едва ли ще можем да оцелим добра центровка... Тааа те нещата са свързани и се чудя ко да правя. Може би всичко по ред? Чистене на капачка, след това нови свещи, продължавам с центровка, и ако не се оправят нещата - нови кабели.
Търся проблема в токовете, защото човека с газта кача, че АГУ-то е настроено много добре и не би трябвало да има проблеми. А и разходът е близо до оптималния - около 11 градскo - газ.
Не знам дали темата е точно за този раздел, но считам, че модераторите ще прояват разбиране, и ако се наложи ще я преместят.
Благодаря предварително за съветите, които ще получа!



GOLF III 2000cc GTI 115hp- проблем!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF III 2000cc GTI 115hp- проблем!
MandalaY написа:След запалване на колата известно време оборотите са бетон 900. Може би две минути по-късно започват рязко да се менят и, ако не се натисне газта - колата загасва. До днес този проблем го нямаше - оборотите и на газ и на бензин си бяха бетон.
Сега и на газ и на бензин ли го прави това чудо.
MandalaY написа:Въпроса е, че като промени малко центровката и направих едно кръгче колата тръгна както никога - самолет. После като я върна колата тръгна по-бавно и си прееба оборотите.
Тука брато не мога да стопля - след като всичко е ОК защо е пипал центровката, а и защо след като я е врътнал и е било ОК не го е оставил така.
В същност ти с какъв проблем отиде при тях - или просто за настройка на газовото..
MandalaY написа:Сега мисля да почистя хубаво капачката на делкото. След това да отида при Niksi да оправиме центровката, но ако има някъв проблем в кабели/свещи едва ли ще можем да оцелим добра центровка... Тааа те нещата са свързани и се чудя ко да правя. Може би всичко по ред? Чистене на капачка, след това нови свещи, продължавам с центровка, и ако не се оправят нещата - нови кабели.
Като ти казвах вземи ТДИ неискаше са ше чистиш капачки и ша сменяш свещи.



В интерес на истината колата има много читава компресия и върви порядъчно добре /поне за мен/, но като вадих свещите бяха много черни.
Възможно ли е да НЕ са правилните свещи /като топлинно число става дума/
- MandalaY
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF III 2000cc GTI 115hp- проблем!
°niksi° написа:MandalaY написа:След запалване на колата известно време оборотите са бетон 900. Може би две минути по-късно започват рязко да се менят и, ако не се натисне газта - колата загасва. До днес този проблем го нямаше - оборотите и на газ и на бензин си бяха бетон.
Сега и на газ и на бензин ли го прави това чудо.
да - вероятно заради центровката.MandalaY написа:Въпроса е, че като промени малко центровката и направих едно кръгче колата тръгна както никога - самолет. После като я върна колата тръгна по-бавно и си прееба оборотите.
Тука брато не мога да стопля - след като всичко е ОК защо е пипал центровката, а и защо след като я е врътнал и е било ОК не го е оставил така.
В същност ти с какъв проблем отиде при тях - или просто за настройка на газовото..
Отидох заради ключето и, за да види дали не е богата сместа.MandalaY написа:Сега мисля да почистя хубаво капачката на делкото. След това да отида при Niksi да оправиме центровката, но ако има някъв проблем в кабели/свещи едва ли ще можем да оцелим добра центровка... Тааа те нещата са свързани и се чудя ко да правя. Може би всичко по ред? Чистене на капачка, след това нови свещи, продължавам с центровка, и ако не се оправят нещата - нови кабели.
Като ти казвах вземи ТДИ неискаше са ше чистиш капачки и ша сменяш свещи.![]()
![]()
![]()
Еми...щом се налага ще чистиме:)![]()
![]()
В интерес на истината колата има много читава компресия и върви порядъчно добре /поне за мен/, но като вадих свещите бяха много черни.
Възможно ли е да НЕ са правилните свещи /като топлинно число става дума/
Траа да видиш как върви като се врътне малко центровката... копае асфалта

П.С не мога да се ориентирам с цитатите, че нямам време.... надявам се да разберете поста ми...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта