Вчера започна да примигва от време на време на ниски обороти, но над 2500-3000 изгасваше. Днес обаче започна все по-дълго да свети и вечерта се чудих вобще дали ще имам ток за да се прибера. Прегледах ремъците - ок е всичко и на външен вид няма нищо нередно.
В генератора ли е проблемацията? или има и други неща, които трябва да прегледам утре?



Светна ми лампата за зареждане на акумулатора
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Светна ми лампата за зареждане на акумулатора
Последна промяна от musura на Чет 28 сеп 2006 19:05, променено общо 1 път.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Залагам на четките на алтернатора.
Лесно и ефтино
Лесно и ефтино

Последна промяна от L&R на Чет 28 сеп 2006 19:03, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Благодаря колеги за съветите
L&R позна - четките бяха заминали, смених и диодна плочка с тях. Иначе сутринта не ми стигнаха тоците за да се докарам до сервиза и се наложи колегата да ме дърпа и леко поизложих марката, че досега не бях виждал VW на буксир
но както се казва, никога не е късно да станеш за резил
Пак добре, че не ме остави вчера някъде, че два дни бях по пътищата на България


L&R позна - четките бяха заминали, смених и диодна плочка с тях. Иначе сутринта не ми стигнаха тоците за да се докарам до сервиза и се наложи колегата да ме дърпа и леко поизложих марката, че досега не бях виждал VW на буксир




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 75 госта