Здравейте колеги ,колата е голф3,1,8 ми ,94г.Знам че има теми за този тройник ,но искам да ви помоля по обстойно да ми отговорите на моето запитване .Решил съм да го сменя защото е пукнат и сълзи .Изглежда че тройника е оригинален защото има само една дупка отгоре за темп.датчик .Въпроса ми е ,при демонтаж ,може би трябва да вдигна маркучите нагоре за да не тече антифриз или нещо друго? Този темп датчик лесно ли се сваля? И последно ; трябва ли да се обезвъздуши колата след монтажа на тройника ,и ако трябва как става.
Благодаря
Смяна на тройник ,запитване
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смяна на тройник ,запитване
На студена кола откачи тънкото маркуче към разширителния съд,наври го в едно 2-литра шише,запали колата и с леко подаване на газ-докато от маркучето почне да излиза предимно въздух.Тая процедурка я прави бързо,не се заигравай във времето,защото фактически ще изкараш водата от главата-ТА ЗАТОВА НА СТУДЕН МОТОР започни.
Оттук се започва подмяната на фланеца,е ще има минимална загуба,допускам до 100-на грама.Виж мястото на главата,за шуплички и не се напрягай особено при затягане на двете винтчета.
Събраната течност бавно изсипи в разширителя(маркучето на място),би трябвало да се чува свистене от него при наливането.Ако не поеме,загрей, остави да изстине,долей до ниво.Наличието на парно обикновено означава че е обезвъздушена.
За скобите на маркучите си приготви "раздвижни" клещи.
Наливането прави на РАВНО място,ако си под наклон-не се получава винаги добре.
Оттук се започва подмяната на фланеца,е ще има минимална загуба,допускам до 100-на грама.Виж мястото на главата,за шуплички и не се напрягай особено при затягане на двете винтчета.
Събраната течност бавно изсипи в разширителя(маркучето на място),би трябвало да се чува свистене от него при наливането.Ако не поеме,загрей, остави да изстине,долей до ниво.Наличието на парно обикновено означава че е обезвъздушена.
За скобите на маркучите си приготви "раздвижни" клещи.
Наливането прави на РАВНО място,ако си под наклон-не се получава винаги добре.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 16:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Смяна на тройник ,запитване
Благодаря много ,колега 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, Google [Bot] и 62 госта