Здравейте,понеже колата се прави за тайм Атак и ще се кара главно на писта искам да променя наклона към отрицателен.
Някой знае ли на колко градуса е оптимално да я направя ,че хем да има спирачки,хем в завой да има по голяма устойчивост.В моемента наклона е направен максимално и в завой е доста устойчива,но спира по-бавно.
Колата е МК2 18 16V
Страничен наклон на предните колела за писта?
- mirkata 4020
- Мнения: 905
- Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
- Автомобил: vw mk3
- Двигател: 1996
- Местоположение: Ловеч-старият град
Re: Страничен наклон на предните колела за писта?
Този наклон се нарича Камбер колега,за оптимален такъв при писта се счита варианта от 1 до 3 градуса(отрицателен),но всичко е толкова относително!
Зависи ужасно много от сцеплението на самата писта,защото при лошо такова сам се сещаш какво става.
Тоест при максимален(отрицателен)в старта се губи ускорението,при минимален пък в завоя губиш процент сцепление.....
Затова се правят тестове на пистата преди съзтезание за да се намери оптималния максимум за отрицателен камбер.
Дано съм ти бил полезен.
Зависи ужасно много от сцеплението на самата писта,защото при лошо такова сам се сещаш какво става.
Тоест при максимален(отрицателен)в старта се губи ускорението,при минимален пък в завоя губиш процент сцепление.....
Затова се правят тестове на пистата преди съзтезание за да се намери оптималния максимум за отрицателен камбер.
Дано съм ти бил полезен.
- BoXeR_555
- Мнения: 195
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Страничен наклон на предните колела за писта?
Да беше ми полезно,но на пистата няма как да правя корекции,защото наклона си го регулирам от шенкела и няма как да знам точно на какви градуси го накланям,затова искам да отида на реглаж и да го направя от тук на определени градуси и така да го карам към пистата и на нея.
Благодаря все пак
Благодаря все пак

- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Страничен наклон на предните колела за писта?
BoXeR_555 написа:Да беше ми полезно,но на пистата няма как да правя корекции,защото наклона си го регулирам от шенкела и няма как да знам точно на какви градуси го накланям,затова искам да отида на реглаж и да го направя от тук на определени градуси и така да го карам към пистата и на нея.
Благодаря все пак
Един съвет - купи си комплект ексцентрици или си направи такива , доста ще си улесниш живота

- BoXeR_555
- Мнения: 195
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Страничен наклон на предните колела за писта?
И сега ще ти кажа защо не съм си купил още
В клас Street нямам право да съм с регулируемо окачване и нямам право да съм с камбер и кастър плейт.А хубавото при Голфа е че може да си играеш с наклоните на колелата без тях,но пък затова не може на място да го правиш.Все пак си е някакъв плюс защото на много коли пък не може въобще да си играеш с този наклон.

- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Страничен наклон на предните колела за писта?
Мисля , че няма да имаш проблем , защото не е точно кембър плейт , но пък върши почти същата работа ...Както и да е , ще поразпитам , но мисля че няма да имаш проблем
Друга идея - отиваш на Open Track Day примерно и си слагаш плейтовете или ексцентриците . След това с който наклон ти хареса най-много ти го докарват в сервиз и си свиркаш

Друга идея - отиваш на Open Track Day примерно и си слагаш плейтовете или ексцентриците . След това с който наклон ти хареса най-много ти го докарват в сервиз и си свиркаш

- BoXeR_555
- Мнения: 195
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Страничен наклон на предните колела за писта?
Да това става например за Калояново,но пък следващия кръг е на Кюстендил.
Абе ще измисял някакъв среден наклон,та да не губя много ускорение/спиране ,но и да завива
Абе ще измисял някакъв среден наклон,та да не губя много ускорение/спиране ,но и да завива
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта