Проблем с GOLF3 - двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
raider_gt3
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с GOLF3 - двигател

Мнениеот raider_gt3 » Съб 30 сеп 2006 22:11


Здравейте, абсолютно нов член съм на форума и наистина се нуждая от помощ.

Погледнете ето тази тема и ми кажете всичко, което бихте могли.

http://forums.data.bg/viewtopic.php?t=980059

Благодаря на всички, предварително.
Nick-a под който съм там е "raiderrr"




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 30 сеп 2006 22:47


1. Не може на комп. диагностика да се разбере защо е толкова маслото /най-малкото диагностика не може да ти каже дали не е изтекло, дали собственика не е сипал по-малко от нормалното и т.н.
Като гледа маслото изчака ли да мине малко време след като си загасил колата за да се стече в картера.
Тези цифри дето си видял - това е темп. на маслото на борд компютъра. Нормално е да стига до около 110-115 градуса /за тези мотори/
2. Нормално е на тези километри да е такова маслото. Както са казали сменя се на 10 000 км. Чисто нова кола от магазин да вземеш след 10 000 км ще и е черно маслото.
3. Компресията е нормално да е между 10 и 13 бара /не повече, нито по-малко/. Ако е над 13 - заминали маслосъбиращи сегменти, ако е по-малко - тогава е лошо вече.
4. Маслото може да се губи по 3 причини:
Теч - това се установява най-лесно.
Сегменти - това е най-лошия вариант.
Гумички на клапаните - минаваш със едни нови гумички и това е.


raider_gt3
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 30 сеп 2006 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот raider_gt3 » Нед 01 окт 2006 8:00


Мерси "NIKSI", тази сутрин като отидох да налея малко масло за да му вдигна нивото, видях че един маркуч си е заминал. Той е от фронталната ми страна като отворя капака и влиза (може и да излиза) от двигателя и там където се беше сцепил имаше наслоено масло. Може би затова е губил, долях му 700грама и отиде малко на средата. Много се надявам това да е проблема с теча. След малко отивам в Сервиза и ще го поразгледаме. От Пловдив съм и дано в НЕДЕЛЯ да има къде. Още един път мерси че се отзова.

Ако не си прочел постовете от предната тема, знай че са те препоръчали, така че мисля че ще се чуваме по честичко :)


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Re: Проблем с GOLF3 - двигател

Мнениеот vanko@az » Нед 01 окт 2006 9:18


raider_gt3 написа:Здравейте, абсолютно нов член съм на форума и наистина се нуждая от помощ.

Погледнете ето тази тема и ми кажете всичко, което бихте могли.

http://forums.data.bg/viewtopic.php?t=980059

Благодаря на всички, предварително.
Nick-a под който съм там е "raiderrr"
Здравей, както разбирам претесняваш се защо ти е така черно и толкова малко маслото на щеката!А този от когото си купи колата познаваш ли ?Защо вземаш за чиста монета всичко което ти е казал?По принцип след като вземеш кола на старо ПЪРВО сменяш всички консумативи-масло ,филтри,ангренажен ремак с ролка и след това я подкарваш по-сериозно!Има ли мазни наслагвания на края на ауспуха,дими ли сив дим ?не можеш да вадиш заключения от това което само тоя джамбазин ти е казал-разбираш ли!Аиде действаи и доколкото разбирам вече си купил колата Добре дошъл в клуба :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта