Колеги, подобрявам си спирачките на Аудито и ще ми останат 2 спирачни апарата, като в последствие смятам да си купя ремонтни комплекти и да ги върна в добро здраве. В момента единия апарат на Голфа ми (1.8АБС с допълнително монтирани задни дискови спирачки 4х100 от ГТ) е с леко блокирало буталце и не чисти диска както трябва и се чудя дали ще мога да сложа вече рецилираните от Аудито. Тъй като Голфа в момента е ежедневка на мен и баща ми, нямам възможност да го стопирвам и да отремонтирвам въпросния апарат и недай си боже стане някой зулум и немога да сглобя нещата функциониращи, а като имам 2-та вече рециклирани някоя нощ се хващам и направо вадя и слагам новите. Някой може ли да каже по снимки дали нещата ще паснат, нямам спомен как беше захващането на ръчната при голфа, май някъде отдолу а при тези е отгоре, също така на Аудито задните дискове са 245мм ако не се лъжа а на Голфа 219мм ако пак не се бъркам, нз дали има някакво значение за апарата това.
Така или иначе ще ги рециклирам и искам да свърша тая работа ако е възможно, ако не стане ще си ги оставя резервни за купето, знам само че са Гирлинг, за съжаление на моите немога да открия номер, бяха корозирали и ги чистих и явно вече се е заличил. Прилагам снимки на апаратите (модела е същия но не са конкретно моите)
http://img6.imageshack.us/slideshow/web ... 0240lx.jpgВсякакви идеи и съвети са полезни ако някой е пробвал подобни интервенции
