Колеги,сменях амортисьори,тампон-макферсън,къси накрайници.Сега съм за реглаж(така е редно),но смятам че и задните амортисьори са за смяна.Въпросът е:може ли да се регулира предницата,ако евентуално има проблем в задницата?Колата и преди ремонта не е имала отклонения,след ремонта също не усещам някакво сериозно "криволинейно" движение.
И някакви стойности на "камбер"/"кастор" ъглите...абе да знам нещо за пред майстора.Колата е Г3,мотор ABS.
Всички необходими гайки и болтове са раздвижени,та в тоя аспект-каква сума да очаквам.
Едно време имаше едни оптически стендове,ама сега с тия "лАзАри"...нещо не ми е ясно какво точно правят...пък съм любопитен.
За район "Надежда" в София,освен "Хеед",някой друг "регулировчик",защото нямам време да си записвам часове като на доктор.
Регулиране преден мост,Г3
- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Регулиране преден мост,Г3
Toe in /сходимост , надлъжен наклон /
Предни колела : Голф , Венто до 66 kW -> 0,30 градуса +/- 20 минути
Голф ВР6 , Венто G || , Венто ВР6 , Голф Синхро .. над 66 kW -> 0,40+/- 20 минути
Задни колела : 0 градуса +/- 10 минути
Camber /страничен наклон /
Предни колела : Голф , Венто до 66 kW -> 1,45 градуса +/- 30 секунди
Голф ВР6 , Венто G || , Венто ВР6 , Голф Синхро .. над 66 kW -> 3,25 градуса +/- 30 минути
Задни колела : Голф , Венто до 66 kW -> 30 +/- 20 минути
Голф ВР6 , Венто G || , Венто ВР6 , Голф Синхро .. над 66 kW -> 40+/- 20 минути
Разлика в страничния наклон между 2-те страни е с допуск 30 минути .
П.С.Някои от майсторите са много чувствителни на тема монтажни ъгли - освен , че не всички ги правят по заводските спецификации на автомобила и си слагат 'универсални' сходимост и страничен ъгъл на всички автомобили , ами и не искат и да го променят както си трябва или както ти искаш , щот 'не знаели какво щяло да стане ' , 'ами то така не може' и подобни ...
Отиди при някой форумен човек 
Предни колела : Голф , Венто до 66 kW -> 0,30 градуса +/- 20 минути
Голф ВР6 , Венто G || , Венто ВР6 , Голф Синхро .. над 66 kW -> 0,40+/- 20 минути
Задни колела : 0 градуса +/- 10 минути
Camber /страничен наклон /
Предни колела : Голф , Венто до 66 kW -> 1,45 градуса +/- 30 секунди
Голф ВР6 , Венто G || , Венто ВР6 , Голф Синхро .. над 66 kW -> 3,25 градуса +/- 30 минути
Задни колела : Голф , Венто до 66 kW -> 30 +/- 20 минути
Голф ВР6 , Венто G || , Венто ВР6 , Голф Синхро .. над 66 kW -> 40+/- 20 минути
Разлика в страничния наклон между 2-те страни е с допуск 30 минути .

П.С.Някои от майсторите са много чувствителни на тема монтажни ъгли - освен , че не всички ги правят по заводските спецификации на автомобила и си слагат 'универсални' сходимост и страничен ъгъл на всички автомобили , ами и не искат и да го променят както си трябва или както ти искаш , щот 'не знаели какво щяло да стане ' , 'ами то така не може' и подобни ...


-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Регулиране преден мост,Г3
Реглажа е проведен,все пак се доверих на "Хеед"-стенда е много "учен"!
За протокола:CASTER-(1*48')-това е надлъжния наклон на макферсона
:CAMBER-(-0*23-30')-това е вертикалния наклон на предните колела
:ТОЕ -(-0*01') -това е сходимост на предните колела
То това,добре,ама майстора затвърди едно мое старо съмнение...криво е нещо отзад!!!Задно ляво е Криво и като Camber,и като TOE.Все отдавах несиметрията на сменян заден ляв панел(калник),ама или е моста,или левият шенкел.Явно е имало защо да се сменя тоя панел в Италия
.
И въпреки това не е усещано нещо особено в поведението на колата.
При измерването на задия мост:Ляво CAMBER Дясно
(-1*52') (-1*33')
TOE
(0*49') (0*09')
А,ценичка-36лв излезе сметчицата,доволен съм от качеството,което получих!
Имам и протоколче от машинката.
За протокола:CASTER-(1*48')-това е надлъжния наклон на макферсона
:CAMBER-(-0*23-30')-това е вертикалния наклон на предните колела
:ТОЕ -(-0*01') -това е сходимост на предните колела
То това,добре,ама майстора затвърди едно мое старо съмнение...криво е нещо отзад!!!Задно ляво е Криво и като Camber,и като TOE.Все отдавах несиметрията на сменян заден ляв панел(калник),ама или е моста,или левият шенкел.Явно е имало защо да се сменя тоя панел в Италия

И въпреки това не е усещано нещо особено в поведението на колата.
При измерването на задия мост:Ляво CAMBER Дясно
(-1*52') (-1*33')
TOE
(0*49') (0*09')
А,ценичка-36лв излезе сметчицата,доволен съм от качеството,което получих!
Имам и протоколче от машинката.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта