Днес се натъкнах на това леко скъсване на ангренажния ремък, съчетано с някакво свирене в тази област отвреме навреме.
Опасно ли е ако карам така още 50-ина км преди да го сменя?



Ангренажен ремък - проблем
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък - проблем
това на снимката не е ангренажен ремък
иначе защо трябва да караш 50км и тогава да го смениш
смени го сега
иначе защо трябва да караш 50км и тогава да го смениш

- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък - проблем
На това ако му викаш леко скъсване си представям наистина в какво състояние е ангренажния ти ремък
Колега....препоръчвам ти ама силно....силно ти препоръчвам, да си смениш всички ремъци, че като гледам са на по едно 80-100 000 км









Колега....препоръчвам ти ама силно....силно ти препоръчвам, да си смениш всички ремъци, че като гледам са на по едно 80-100 000 км

- xploid91
- Мнения: 180
- Регистриран на: Съб 09 окт 2010 19:38
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AGU 2002
- Местоположение: Пловдив
Re: Ангренажен ремък - проблем
Това не е ангренажен ремък. Като гледам този е на бая километри. Сменяй не се чуди!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=139114
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=139114

- Linkos
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
- Автомобил: VW Golf 1.8 T
- Двигател: AGU
- Местоположение: Бургас
Re: Ангренажен ремък - проблем


Re: Ангренажен ремък - проблем
Май се изложих,а ....
Това е по-горния от двата ремъка, които са в лявата страна на двигателя на Голф 3. Ангренажния ремък тогава този дето е по-долу под този ли е?
Ясно е че трябва да го сменя, но имам спешно неотложно каране 20-30 км в неделя и няма как да оставя колата в сервиз сега...затова питам дали е крайно рисковано
А ангренажен сменях преди 30 хил.км., а този скъсания незнам дали е сменян заедно с него

Това е по-горния от двата ремъка, които са в лявата страна на двигателя на Голф 3. Ангренажния ремък тогава този дето е по-долу под този ли е?
Ясно е че трябва да го сменя, но имам спешно неотложно каране 20-30 км в неделя и няма как да оставя колата в сервиз сега...затова питам дали е крайно рисковано
А ангренажен сменях преди 30 хил.км., а този скъсания незнам дали е сменян заедно с него
Re: Ангренажен ремък - проблем
Така като гледам от тоя ремък са останали само 2 писти(друг е въпроса защо са само толкова
) и много скоро ще ражда! 
Ангранажа не се вижда с "просто око". За да стигнеш до него трябва да свалиш едни пластмасови кори.
Ремъците, които се виждат са пистов (тоя дето е пред разпадане), а другия до него е клиновиден.


Ангранажа не се вижда с "просто око". За да стигнеш до него трябва да свалиш едни пластмасови кори.
Ремъците, които се виждат са пистов (тоя дето е пред разпадане), а другия до него е клиновиден.
- Linkos
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:51
- Автомобил: VW Golf 1.8 T
- Двигател: AGU
- Местоположение: Бургас
Re: Ангренажен ремък - проблем
Отивай да го сменяш,защото като гледам ти върти и водната помпа .... и да не вземеш да я прегрееш като се скъса 

Re: Ангренажен ремък - проблем
the_tupan написа:......от тоя ремък са останали само 2 писти....
Какво значи "останали"?
Не се е късало нещо от него....по-широк ли е трябвало да бъде?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Ангренажен ремък - проблем
купи ремък и помоли публично в темата някой да ти помогне за смяната срещу няколко бири и сладка приказка - сменя се за 2часа заедно с изпиването на бирите
къв сервиз кви 54 лева
къв сервиз кви 54 лева

Re: Ангренажен ремък - проблем
Добре де, не съм идиот и е очевидно че трябва час по-скоро да се смени.
Въпроса е, че имам през уикенда едно 20 км каране, та ако ще и на пътя да остана тогава....
Какво се случва ако се скъса тоя ремък по време на път?
Въпроса е, че имам през уикенда едно 20 км каране, та ако ще и на пътя да остана тогава....
Какво се случва ако се скъса тоя ремък по време на път?
Re: Ангренажен ремък - проблем
kiik написа:the_tupan написа:......от тоя ремък са останали само 2 писти....
Какво значи "останали"?
Не се е късало нещо от него....по-широк ли е трябвало да бъде?
Да, трябва да ляга върху цялата повърхност на ролките/шайбите, които върти. Сега в тоя случай твоя пистов ремък доколкото мога да видя от снимката е останал с 2 писти, което не е нормално. Дали по принцип е бил такъв или да се откъснали парчета от него е отделен въпрос.
Re: Ангренажен ремък - проблем
kiik написа:Добре де, не съм идиот и е очевидно че трябва час по-скоро да се смени.
Въпроса е, че имам през уикенда едно 20 км каране, та ако ще и на пътя да остана тогава....
Какво се случва ако се скъса тоя ремък по време на път?
Къса се->генератора спира да зережда->светва доволно количество лампи по таблото-> ако не спреш след няколко километра акумулатора се скапва-> мотора угасва и оставаш на пътя. В общи линии е това.
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
Re: Ангренажен ремък - проблем
kiik написа:Добре де, не съм идиот и е очевидно че трябва час по-скоро да се смени.
Въпроса е, че имам през уикенда едно 20 км каране, та ако ще и на пътя да остана тогава....
Какво се случва ако се скъса тоя ремък по време на път?
Ако не беше идидот нямаша да наречеш пистовия ремък ангренажен










Re: Ангренажен ремък - проблем
KadROo
Ти сигурен ли си, че знаеш всички уреди, които използваш точно как работят?
Да мина да те поизпитам върху някоя друга техника?
Ако в сервиза искам да ми сменят всички ремъци, кои са всички:
1. Пистов
2. Клиновиден ли се казва другия...
3. Ангренажен съм сменял преди 30 хил. км. Да го сменям ли пак?
4. Други някакви трябва ли ?
Ти сигурен ли си, че знаеш всички уреди, които използваш точно как работят?
Да мина да те поизпитам върху някоя друга техника?
Ако в сервиза искам да ми сменят всички ремъци, кои са всички:
1. Пистов
2. Клиновиден ли се казва другия...
3. Ангренажен съм сменял преди 30 хил. км. Да го сменям ли пак?
4. Други някакви трябва ли ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта