


Проблем с парното
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с парното
Здравейте не намерих подобна тема и затова пускам тази. Взех си днес едно голфче 3ка Като тръгнах да се прибирам му бях включил парното работеше на всички степени и на топло и на студено. По едно време отказа и ни гък ни мък. Нямам ни най-малка идея от какво стана?!? Колата е с клима но в нея няма фреон и явно испуска отнякъде, ако нещо от това би могло да е ... Помислих за бушон да не е изгорял но уви в долен ляв ъгъл намерих нещо като ключалка не и познатия ми досега панел с бушони (както при голф 2 че доскоро такъв имах) Ако някой може да помогне ще съм ви много благодарен.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ах
аз не познавам никой от тази група
от скоро живея в Пловдив
затова попитах тук.


затова попитах тук.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ах
madnez написа:аз не познавам никой от тази групаот скоро живея в Пловдив
затова попитах тук.
Прочети тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=12941
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Тенкю пичове. Намерих му ел таблото с бушоните от долу до левия ми крак с някви 2 зелени бутона които откачват едни щипки. и пада капака. Оказа се 3тия бушон от ляво на дясно. Смених го и тръгна парното и климатика. Незнам какво и от какъв зор го е изгорило но засега тръгна. Може би климатика го гори щото нещо не е в ред знам ли. Иначе бушона е 10 амперов незнам това стига ли за едно парно. Пак ви благодаря.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мдам
Токущо го изтествах като цъкна бутона макс и парното на 4 бушона праска, дали е от това, че 10 ампера са му малко или е от повреда в климатика
.

- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
e
е стига бе пич как ще има едно парно голяма консумациа та то е 1 вентилатор или греша ? То ако правеше 10 ампера ток само 1то парно ебати и вентилатора
. Пък и те щом са направили 4та степен значи трябва да се ползва. На старата ми 2ка 1.6 ГТД парното беше лудница като сешоар, хем силно духаше хем мн топло(предполагам заради това че беше дизел).

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Да бе то е вентилатор но мощен, както и перката за охлаждане на радиатора. Поне при мен като пусна на 4 парното и се усеща как падат оборотите което е показателно. Не знам колко е точно консумацията, но на фаровете примерно на всяка крушка минава по 5А и като ги пусна пак се усеща как оборотите се променят. А относно парното и моито е много силно както ти викаш като сешоар, ама не знам защо така. Много зависи от радиаторчето на парното явно защото ако е затлачен и не минава много вода ще духа не чак толкова топло.
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
IvoG написа: Много зависи от радиаторчето на парното явно защото ако е затлачен и не минава много вода ще духа не чак толкова топло.
Със сигурност вентилаторчето е мнооого по малък консуматор от една крушна /55W/ на фара така че ако само на парно гори бушон 10А значи има нещо гнило,но ако е +климатик то най-вероятно той създава проблема !
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само да добавя че на Пасата предпазителя който е за вентилатора на охлаждането и климатик е 30А,независимо че нямам климатик.Тока само на вентилатора на 2-ра степен е около 9,5А.Така че мисля че този предпазител който си сложил е "малък".Вземи провери по книгите колко трябва да е и сложи такъв какъвто трябва.
...и още,ако по някаква причина ротора се върти трудно - тока ще е по-голям,та виж да не е задръстен самия вентилатор или пък разбити втулки....нещо което му пречи да се върти лесно.
...и още,ако по някаква причина ротора се върти трудно - тока ще е по-голям,та виж да не е задръстен самия вентилатор или пък разбити втулки....нещо което му пречи да се върти лесно.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
значи просто е бил сложен калпав бушон премерих го с уред през ампер meter на 4 при реско включване минават 15 ампера и след това падат на 10 като се пусне климатика отиват на 16 и после държи 14 това е явно си трябва 15 ампера бушон че дори и 20
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта