Проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с парното

Мнениеот madnez » Пет 06 окт 2006 17:39


Здравейте не намерих подобна тема и затова пускам тази. Взех си днес едно голфче 3ка Като тръгнах да се прибирам му бях включил парното работеше на всички степени и на топло и на студено. По едно време отказа и ни гък ни мък. Нямам ни най-малка идея от какво стана?!? Колата е с клима но в нея няма фреон и явно испуска отнякъде, ако нещо от това би могло да е ... Помислих за бушон да не е изгорял но уви в долен ляв ъгъл намерих нещо като ключалка не и познатия ми досега панел с бушони (както при голф 2 че доскоро такъв имах) Ако някой може да помогне ще съм ви много благодарен.




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 06 окт 2006 18:17


свържи се с някой от пловдивската група за съдействие

lilo_stich


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ах

Мнениеот madnez » Пет 06 окт 2006 18:28


аз не познавам никой от тази група :roll: от скоро живея в Пловдив :)
затова попитах тук.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: ах

Мнениеот vasstop » Пет 06 окт 2006 18:32


madnez написа:аз не познавам никой от тази група :roll: от скоро живея в Пловдив :)
затова попитах тук.

Прочети тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=12941


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 06 окт 2006 18:33


:да:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 06 окт 2006 19:44


На първо времепопразмърдай превключвателя за степените на вентилатора.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Съб 07 окт 2006 11:38


Тенкю пичове. Намерих му ел таблото с бушоните от долу до левия ми крак с някви 2 зелени бутона които откачват едни щипки. и пада капака. Оказа се 3тия бушон от ляво на дясно. Смених го и тръгна парното и климатика. Незнам какво и от какъв зор го е изгорило но засега тръгна. Може би климатика го гори щото нещо не е в ред знам ли. Иначе бушона е 10 амперов незнам това стига ли за едно парно. Пак ви благодаря.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

мдам

Мнениеот madnez » Съб 07 окт 2006 12:03


Токущо го изтествах като цъкна бутона макс и парното на 4 бушона праска, дали е от това, че 10 ампера са му малко или е от повреда в климатика :).


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 07 окт 2006 12:23


Принципно майстори са ми казвали че не е добре да се пуска на 4 защото тогава тока е голям и може да стопи ключа. Аз понякога го пускам и на 4 като се наложи за малко но няма проблем, ама нямам клима, така че може нещо и с климата да е свързано и да има по голяма консумация от нормалната.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

e

Мнениеот madnez » Съб 07 окт 2006 12:58


е стига бе пич как ще има едно парно голяма консумациа та то е 1 вентилатор или греша ? То ако правеше 10 ампера ток само 1то парно ебати и вентилатора :). Пък и те щом са направили 4та степен значи трябва да се ползва. На старата ми 2ка 1.6 ГТД парното беше лудница като сешоар, хем силно духаше хем мн топло(предполагам заради това че беше дизел).


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 07 окт 2006 13:07


Да бе то е вентилатор но мощен, както и перката за охлаждане на радиатора. Поне при мен като пусна на 4 парното и се усеща как падат оборотите което е показателно. Не знам колко е точно консумацията, но на фаровете примерно на всяка крушка минава по 5А и като ги пусна пак се усеща как оборотите се променят. А относно парното и моито е много силно както ти викаш като сешоар, ама не знам защо така. Много зависи от радиаторчето на парното явно защото ако е затлачен и не минава много вода ще духа не чак толкова топло.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 07 окт 2006 13:24


IvoG написа: Много зависи от радиаторчето на парното явно защото ако е затлачен и не минава много вода ще духа не чак толкова топло.


Със сигурност вентилаторчето е мнооого по малък консуматор от една крушна /55W/ на фара така че ако само на парно гори бушон 10А значи има нещо гнило,но ако е +климатик то най-вероятно той създава проблема !


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 07 окт 2006 13:40


Да абсолютно съм съгласен че не е нормално ако всичко е ок на 4-та степен да се гори 10А бушон явно има нещо гнило с климатика.
Но все пак мисля че консумацията на парното може да е по-малка от 55W но сравнима. Все пак на къси имаш 2Х55W.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Съб 07 окт 2006 17:00


Само да добавя че на Пасата предпазителя който е за вентилатора на охлаждането и климатик е 30А,независимо че нямам климатик.Тока само на вентилатора на 2-ра степен е около 9,5А.Така че мисля че този предпазител който си сложил е "малък".Вземи провери по книгите колко трябва да е и сложи такъв какъвто трябва.

...и още,ако по някаква причина ротора се върти трудно - тока ще е по-голям,та виж да не е задръстен самия вентилатор или пък разбити втулки....нещо което му пречи да се върти лесно.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Вто 10 окт 2006 19:11


значи просто е бил сложен калпав бушон премерих го с уред през ампер meter на 4 при реско включване минават 15 ампера и след това падат на 10 като се пусне климатика отиват на 16 и после държи 14 това е явно си трябва 15 ампера бушон че дори и 20



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта